Agent Provocateur Maitresse

Konusu 'Kadın Parfümleri' forumundadır ve sezen01 tarafından 3 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    3 Eylül 2010
    Konu Sahibi : sezen01
  1. sezen01

    sezen01 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2009
    Mesajlar:
    383
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Kizlar bu parfüm hakkinda biraz bilgi verirmisiniz.burda arastirdim ancak pek yazan olmamis.özellikle kullananlardan rica ediyorum.özel bir parfüm ariyorum,yardim ederseniz cok sevinirim..bayanssulusmile
     
  2. 3 Eylül 2010
    Konu Sahibi : sezen01
  3. sezen01

    sezen01 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2009
    Mesajlar:
    383
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    kizlarrrrrr kimse yokmu.........:gitme:
     
  4. 4 Eylül 2010
    Konu Sahibi : sezen01
  5. sezen01

    sezen01 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2009
    Mesajlar:
    383
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    kimse kullanmamis herhalde yazan yok.:1ninca:
     
  6. 4 Eylül 2010
    Konu Sahibi : sezen01
  7. kocasinatapiyo

    kocasinatapiyo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.189
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    agent çiçek kokusu guzel bı parfum ama narcıso rodrıguezi ona tercıh ederım onuda bu forum da kullananlar sayılıdır 10 parmagı geçmez cok kısıden duymadım çünkü ben kullanıyorum we cok memnunum bı dene ıstersen
     
  8. 4 Eylül 2010
    Konu Sahibi : sezen01
  9. sezen01

    sezen01 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2009
    Mesajlar:
    383
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    tesekkürler cnm...olumunekankayizsmile
     
  10. 26 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sezen01
  11. porcelain

    porcelain Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2010
    Mesajlar:
    118
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    ben de merak ediyorum maitresse i. hic koklamadım ama seksi bi koku oldugu soyleniyo. aslında sipariş vermeyi dusunuyorum ama emin diilim kokuyu bilmediğim için.
    kullanan varsa bizi bilgilendirsin lüüüttfeeeen :))
     
  12. 26 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sezen01
  13. kuzum

    kuzum Bu konida hassasum Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8.591
    Beğenildi:
    252
    Ödül Puanları:
    163
    Iyyyk.kafamçokkarıştı

    Hiç beğenmedim, nasıl ağır bir koku. Tütün kolonyası gibi.:nazar:
     
  14. 26 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sezen01
  15. tugibu

    tugibu pamuk prenses :)) Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2010
    Mesajlar:
    599
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    o kadar kötü mü kokuyor yahuu bilmiyorumkismile pek bi methini duymuştum bu kokunun ben aklinialirimsmile
     
  16. 27 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sezen01
  17. kuzum

    kuzum Bu konida hassasum Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8.591
    Beğenildi:
    252
    Ödül Puanları:
    163
    Valla şekerim ben hiç beğenmedim., ne yalan söyliyim.:hulya:
     
  18. 28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sezen01
  19. derya_06_17

    derya_06_17 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2010
    Mesajlar:
    70
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    ben beğenmiştim ağır kokuları severim zevk meselesi tabi