Ağız tadından fedakarlık yapmadan ve yedikçe zayıflatan yöntem

Konusu 'Güncel Diyet Haberleri' forumundadır ve Halikarnas tarafından 20 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    20 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : Halikarnas
  1. Halikarnas

    Halikarnas DÖNDÜM Pro Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2008
    Mesajlar:
    15.417
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    198
    [​IMG]

    Besin Ayıklayarak Kilo Verme Diyeti

    Ağız tadından fedakarlık yapmadan ve yedikçe zayıflatan bu yöntemde, gıdalar sınıflandırılıyor.


    Besin maddelerini ‘ayrıştırarak’ diyet uygulama kavramını ortaya koyan kişi, belki çoğunuzun bildiği gibi Michel Montignac. Ağız tadından fedakarlık yapmadan ve yedikçe zayıflatan bu yöntemde, gıdalar sınıflandırılıyor. Enerji veren proteinler, glusitler ve yağlarla, enerjik olmayan vitamin, mineral, oligo elementler, lifler ve su aynı anda alınmıyor. Burada vereceğimiz diyet programına göre, iki haftada en az 7-8 kilo verebilirsiniz.



    1. Gün

    Sabah Bir dilim karpuz ve bir dilim light ekmekÖğlen 200 gram light yoğurt ve salata (istenilen miktarda)Akşam Patates salatası; 150 gram patates, domates, biber, marul, soğan ve kimyonla hazırlanabilir.GeceCacık; 200 gram light yoğurt ve bir adet salatalıkla yapılmış.




    2. Gün

    Sabah Çay veya ıhlamur, mantarlı omlet; iki yumurta akı ve bir yumurta sarısı ile yağsız teflon tavadaÖğlen 250 gram karpuz ve bir dilim light ekmek Akşam 200 gram biftek, balık veya tavuk göğüs ile salataGece İki adet salatalık




    3. Gün

    Sabah 250 gram karpuz ve bir dilim light ekmekÖğlen Salata ve peynirli omlet; 30 gram beyaz peynir, iki yumurta akı ve bir yumurta sarısıyla yapılmış Akşam Salata, light ekmek, zeytinyağlı fasulye; bir çorba kaşığı sıvı yağ kullanılarak hazırlanmış Gece Cacık; 200 gram light yoğurt ve bir adet salatalıkla yapılmış




    4. Gün

    Sabah Çay veya ıhlamur, 60 gram beyazpeynir, domates, salatalık ve biberÖğlen Çılbır; iki yumurta akı ve bir yumurta sarısı ile 200 gram light yoğurtla hazırlanabilir.AkşamSalata ve 200 gram tavuk göğüs veya biftek sote (biber ve soğan eklenebilir)




    5. Gün

    Sabah Çay veya ıhlamur, istendiği kadar közlenmiş biber, salatalık ve bir dilim kızarmış beyaz ekmekÖğlen 200 gram balık, tavuk göğüs veya biftekle salata AkşamSalata, fırında veya güveçte yağsız türlü sebze; mantar, patlıcan, kabak, taze fasulye, domates, biber ve soğan kullanılabilir.Gece 250 gr. karpuz


    6. Gün

    Sabah Çay veya ıhlamur, 60 gram iki kibrit kutusu ölçüsünde beyazpeynir, domates, salatalık ve biberÖğlen 250 gram karpuz ve bir dilim light ekmekAkşamKözlenmiş patlıcanla istenildiği kadar salata ve bir dilim light ekmekGeceCacık; 200 gram yoğurt ve bir adet salatalıkla yapılmış




    7. Gün

    Sabah Çay veya ıhlamur, iki adet haşlanmış yumurtaÖğlen Mantar sote, salata ve bir dilim light ekmekAkşam 250 gram karpuzla bir dilim light ekmek GeceCacık; 200 gram light yoğurt ve bir adet salatalıkla yapılmış ​