Ağustos Anneleri Hadi Bebişlerimize Yaptığımız Hazırlıkları Paylaşalım

Konusu 'Ağustos Anneleri' forumundadır ve kalachakra tarafından 25 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    25 Nisan 2008
    Konu Sahibi : kalachakra
  1. kalachakra

    kalachakra BERENİN ANNESİ HAVVA :)) Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    892
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Merhaba Ağustos Anneleri,
    Temmuz anneleri kısmındaki yapılan hazırlıkları çok kıskandım doğrusu. CADIARZU Maşallah son sürat hazırlanıyorlarsırnaşık şey Bizim onlardan neyimiz eksikmiş :dilçikar: Şaka bi yana böyle bi başlığın çoktan açılması gerekiyordu ama neden açmadık ki biz...
    Hadi bebişlerimize yaptığımız, aldığımız, almayı veya yapmayı düşündüğümüz şeyleri burada paylaşalım... Paylaşalım ki mutluluğumuz daha da artsın...:KK46::KK46:
     
  2. 25 Nisan 2008
    Konu Sahibi : kalachakra
  3. kalachakra

    kalachakra BERENİN ANNESİ HAVVA :)) Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    892
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar ilk paylaşımı ben yapıyım... dün netten sipariş verdiğim çıngıraklı patikler elime ulaştı. hemen bi resmini çekip sizlerle paylaşmak istedim :))) hehe

    [​IMG]

    işte kızımın patikleri... renkleri hiç belli olmuyor ama idare edin artık :))))
     
  4. 25 Nisan 2008
    Konu Sahibi : kalachakra
  5. panikatak

    panikatak Guest

    ay çok güzeller yaaaaa.prensesinede ne yakışır amaaaaa değil mi.güle güle giysin inşşş...
     
  6. 25 Nisan 2008
    Konu Sahibi : kalachakra
  7. wrose

    wrose MURAT & DEFNE Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.618
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    ben o patiklerin içine girecek ayakları yerimmm :KK46: çok şeker güle güle kullansın kızımızz...
    iyi etmişsin cnmm böyle bi başlık altında herkez neler aldıklarını paylaşsın bizimle ... bizde kopya çekeriz jeyyar
     
  8. 25 Nisan 2008
    Konu Sahibi : kalachakra
  9. EU1

    EU1 Guest

    canımcııım çok şirinmiş bunlarrrrrr. benim aldıklarım böyle değil ondan fiyat farkı var. ayağında eskisin bebişinin:KK46:yerimseniben
     
  10. 25 Nisan 2008
    Konu Sahibi : kalachakra
  11. mavixsxxsxxsxxsxxsx

    mavixsxxsxxsxxsxxsx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2007
    Mesajlar:
    822
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    [​IMG]
    bende çok özeniyodum valla temmuz annelerinin hazırlıklarını iyi oldu kızlar:)))bunlarda oğluşuşumun minik ayakkabılarıı:))
     
  12. 25 Nisan 2008
    Konu Sahibi : kalachakra
  13. mavixsxxsxxsxxsxxsx

    mavixsxxsxxsxxsxxsx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2007
    Mesajlar:
    822
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kalachakracım çok tatlı patikleriniz allah güle güle giymeyi nasipp etsinn.bende o kadar fazla şey aldım ki oğluma hangi birini koyucam bilemiyorummmm.iyiki açtın bu bölümüüyerimseniben yoksa ben açıcaktım.benden önce davrandınnsırnaşık şey
     
  14. 25 Nisan 2008
    Konu Sahibi : kalachakra
  15. mavixsxxsxxsxxsxxsx

    mavixsxxsxxsxxsxxsx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2007
    Mesajlar:
    822
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    [​IMG]
    buda hastane çıkış setimizz anneannemizz almışş:)))
     
  16. 25 Nisan 2008
    Konu Sahibi : kalachakra
  17. EU1

    EU1 Guest

    maviş ciim süper bunlar canımm hele şu (hastane çıkışı galiba) set ebayıldım rumuzun gibi maviş maviş. güleoynaya eskitsin bebişin
     
  18. 25 Nisan 2008
    Konu Sahibi : kalachakra
  19. mavixsxxsxxsxxsxxsx

    mavixsxxsxxsxxsxxsx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2007
    Mesajlar:
    822
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkür ederim kezbancımmmyerimsenibenhadi ağustos anneleri sizleride bekliyoruzzsa.sa.s