Ah! Karaman Ah!:(

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve hxuxvik tarafından 13 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    13 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : hxuxvik
  1. hxuxvik

    hxuxvik kk miş çokta tın. Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2008
    Mesajlar:
    544
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    biz şuan urfanın ilçesinde oturuyoruz 3 yıldır tayin istiyoruz çıkmıyo sonunda tayinimiz karaman a çıktı ne var bunda diyeceksiniz! ne olacak kayınvalide var offf.kötükedihüso
    o kadar sinirlerim bozuk ki anlatamam üstelik 3. tercihti eşim benden habersiz istemişti
    kaynana çok dua etmiş anlaşılan çıktı .üstelik tayin çıksın diye ugraşan benim ailem:mymeka: ne kadar saflar kendi elleriye beni yaktılar gerçi onlar kaynana gilin nasıl biri oldugunu bilmiyolar.
    kısaca özetleyim eşimle benim evlenmemi istemediler. hiçbir eşyada alıken yardımcı olmadılar. kimse düğüne gelmedi.yani kayınbaba ve akrabaları.
    hamileyken karamana gezmeye gitmek istedi eşim gelmeyin istemiyorz dediler. ya ısrarla gelmeyin dediler çok zoruma gitmişti sanki onlara meraklıymışım gibi.
    şimdide durmuşlar karamana gelmemizi bekliyolar. birkaç yıldır karamandalar onun öncesinde köydelermiş. fakat hala kendilerini köyde sanıyolar. yemek yemeleri ev düzeni çok ilginç utanmasalar tencereyi önümüze koyacaklar:mymeka: haa koydu zaten görümce kaynana geri kaldırdı. hani şu bizim bildigimiz cam çukur salata kasesi varya yemegi onun içine doldurdu ortaya koydu. ben böyle insanlarla aynı şehirde olmak istemiyorum ben oraya ait degilim. :gitme: ve buna benzer çok şey.
    evlenirken alışverişte kaynana degildi şimdi çocuk olunca başımıza kaynana oldular.
    offf sadece derdimi sizinle paylaşmak istedim. bu yüzden kaç gündür hastayım mafoldumbençok uzattım okuyan ve yorum yapan arkadaşlara teşekürler.:gitme:
     
  2. 13 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : hxuxvik
  3. future

    future Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    600
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    yaptıkları işlere çok doğru diyemeyeceğim ama bir yerde takıldım yazdıklarınıza... belki ayrı tabaklarda koyacak durumları yoktu ondan o salata kasaseinde servis yapmışlardır..

    diğer yazdıklarınıza yorum yapamıyorum, zira kaynanam yok ama anlattığın gibi bir
    kaynana da istemezdim... Allah kolaylık versin..
     
  4. 13 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : hxuxvik
  5. hxuxvik

    hxuxvik kk miş çokta tın. Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2008
    Mesajlar:
    544
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sagol canım ama durumları gayet iyi kayınbabam mimar ve birsürü kütahya porseln tabakları var evde herşeyin en güzeli var fakat düzen yok kullanmayı bilmiyolar. ben ayrı tabaga koyunca sen bizi begenmiyomusun diye hava yapıyolar
     
  6. 13 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : hxuxvik
  7. future

    future Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    600
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    hııı... o halde o konuyu geçelim...

    eşin ne diyorki ailesinin tutumu hakkında? yani onlarla sıkı fıkı olmak istemiyorsa sorun olmaz sanırım...
     
  8. 13 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : hxuxvik
  9. kar

    kar içim buz tutmuş.. Pro Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.353
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    hala koyde sanıyola kendılerını ne guzel sehıre gelıpde degısmemıs gercek ınsanlar tebrık edıyom onları..herkesın kendıne gore bı ev duzenı yemek duzenı vardır herkes dogdug gunden ıtıbaren catal bıcak kullanmıyo olabılırler..
    sızın ıstedgnız gıbı ınsanlar degıller ama sız ıstedıklerınız guzelce dıle getırsenız emınım cok guzel anlarlar bu bahsettıklerınz sadece yemek yeme duzenı ev duzenı ve dogallar dıye yargılıyosunuz ..
    sıze hıc bı kotuluk yapmamıslar kı..
     
  10. 13 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : hxuxvik
  11. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    sende oraya gidince ,fazla gidip gelmezsin araya mesafe koyarsın olur biter..
     
  12. 13 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : hxuxvik
  13. kar

    kar içim buz tutmuş.. Pro Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.353
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    evın gelınısınz duzenı sız kurabılırsınız..
    neden bıarz caba harcamıyosunuz kı..
     
  14. 13 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : hxuxvik
  15. hxuxvik

    hxuxvik kk miş çokta tın. Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2008
    Mesajlar:
    544
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben konuyu abarmamak için yazmadım. iş o meselelere gelirse uzar gider. beni bir kere allahın emriyle bile istemediler bu bir genk kız için ne kadar rencide edici bişey biliyomusun. 1 yıl nişanlı kadım beni ziyarete gelemediler. kınamda tören bittikten sonra gece yarısı geldiler oda sadece kendi ve kızıyla ben. o komşuların lafları dedikodusu beni en güzel gecemde çok mutsuz etti bunun gibi bir çok şey.
     
  16. 13 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : hxuxvik
  17. hxuxvik

    hxuxvik kk miş çokta tın. Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2008
    Mesajlar:
    544
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende öyle diyorum yardım edeyim aman sen bırak biz bilmiyomuyuz diyo.
    mesafe koymaya çalışacam artık bilmiyorum.
    valla yazarken sinirden hep yanlış cümle kullanıyorum kusura bakmayın:asigim:
     
  18. 13 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : hxuxvik
  19. cicikedi

    cicikedi No Hope,No Fear ! Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    benim eşimin ailesi de evlenirken 1 tl bile destek olmadı bırakın desteği kösteğin alasını oldular.biz nikahımızı bizim tarafta yaptık onları çağırmadık.şimdi de görüşmüyoruz.normalde kindar degilimdir ama onlara olan nefretim dilerim hiç bitmez.eşim de yıllardır onların yüzünden çok çektiği için görüşmek istemiyor.
    arkadaşım zor bi durum ama bak yalnız değilsin.eşine gitmek istemediğini anlat.önemli olan sizin huzurunuz.zor gününüzde yanınızda değillerse bundan sonra da olmasınlar bence.hiç kafana takıp da kendini yıpratma diyeceğim ama iş eşinde biter...