ahh ask

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve zaman2 tarafından 29 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    29 Ocak 2009
    Konu Sahibi : zaman2
  1. zaman2

    zaman2 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaslar hic sevdiginiz insanin size olan sevgisini sinadiniz mi ya da sizi ne kadar sevdigini anlamak icin neler yaptiniz paylasimlariniz icin simdiden tesekkurler:içelim:
     
  2. 29 Ocak 2009
    Konu Sahibi : zaman2
  3. cloudy

    cloudy en iyi koca ölü kocadır:) Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    3.911
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    sınamadım ama sınanmıştım :mymeka::mymeka:
    çok kötü bir duygu denemeyin asla
    tavsiye etmem
     
  4. 29 Ocak 2009
    Konu Sahibi : zaman2
  5. pearl:)

    pearl:) Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    283
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    88
    sınamayı ve sınanmayı hıc sevmem neyse o dur zaten.ne kadar sevdığını anlamak zor deıl kı en ufak bı tartısmadakı halıne bakarsanız gorursunuz.ben gordum :eek::asigim:tartısmamak ıcın ısı oyunlara vurmaya basladı artıkkaydirigubbakcemile3
     
  6. 29 Ocak 2009
    Konu Sahibi : zaman2
  7. Kurtlu3lmam

    Kurtlu3lmam Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.914
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    148
    seven insan sevdiğini her haliyle belli eder diye düşünüyorum.tabi oyunculuk kabiliyeti iyi olanlar hariç.bunları sınamak lazım heralde
     
  8. 2 Şubat 2009
    Konu Sahibi : zaman2
  9. EU3

    EU3 Guest

    Sinamak deildi aslinda
    baya bi tartistiktan sonra ayrilmk isteidgimi soyledim ve o anki cabasi yalavrmalari goz yaslari
    tum askini gostermis oldu yani
     
  10. 2 Şubat 2009
    Konu Sahibi : zaman2
  11. novemberr

    novemberr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2008
    Mesajlar:
    87
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    nasıl sınandın canım ne yaptı mesela seni sınamak için?
     
  12. 4 Şubat 2009
    Konu Sahibi : zaman2
  13. desert06rose

    desert06rose Annesinin kuzusu canim oğlum Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.295
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    sınamak güvensizliktir bence..onunla yaşadığınız zmnlarda ztn göreceksiniz sevgisinin büyüklüğünü illaki..ben sınamadım ama bi tartışma olsun yada bitti diyim acayip deişio gözleri doluo canı sıkılmakla kalmıo kendine zarar verio elini filan duvarlara vuruyo :teselli: canım yaa çok seviom ben onu :a015:
     
  14. 4 Şubat 2009
    Konu Sahibi : zaman2
  15. mltm87

    mltm87 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.343
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    çok çocukça bence hiç bi zaman gerek duymadım..
     
  16. 4 Şubat 2009
    Konu Sahibi : zaman2
  17. TheShe

    TheShe Guest

    Bence de sevgi sınanmaz ya da ben yapamam.
    Sevgilim ilk tanıştığımız zamanlarda düşüncelerimi öğrenmek için yapardı ama..
    Mesleği icabı karşılaştığı insanların hayatlarından kesitler anlatır, benim fikirlerimi öğrenirdi.