ailem evlenmemi istemiyor.

Konusu 'Kız İsteme' forumundadır ve 123dlk123 tarafından 6 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    6 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : 123dlk123
  1. 123dlk123

    123dlk123 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar öyle karışık durumlarki nerden başlıcamı bilemiyorum!! benim bi sevdiğim var 2 yıldır beraberız. onun ailesi sülalesi beni biliyor ve ciddi düşündüğümüzüde biliyorlar onlarda ciddi anlamda bişiler olsun istiyolar. gel görelim aileme bunu anlattıgımda kıyametler koptu, dışarı cıkmama karşı geliyolar, telefonumu elimden aldılar falan. ama biz pes etmedik hava savaşıyoruz bişeyler için. babam beni çok inciltti kötü bişey yapmadıgım halde yüzüme tükürdü sırf sadece birini sevdim aşık oldum diye. ama bizim pedere baksak pisliğin önde gideni (karı kız) işlerinde... ben sevince şerefsiz oldum.. evlenicek oldugum adam babamı arıyo ve babam telefonu açmıyo işte bukadar karaktersiz bi insan.. bende açık saçık herkese söledim ben bu adamı seviyorum diye, illa ki bugun evlendirin demiyoruz adı konsun istiyoruz ama siz illa ki evlenin biz öle gezip tozmanızı istemiyoruz derseniz onada eyvallah dedim. ama anlamıyolar işte ne annem ne babam... napmam gerekiyo kimseyi kırmadan nasıl bu savaşı kazanabilirim nasıl ailemi ikna edebilirim.. sevgilimin yaşı 23 benim 18... belki karşı cıkmalarnın sebebi yaşım ama diyorum ya çok seviyorum ve sadece söze bile razıyım sonra gerekırse 30 yıl bekleriz.. nolursunuz arkadaslar çok acı cekıyorum sırf birini sevdim diye dayak bile yedim eziyet ettiler çok.. kaçmayı bile düşündük ama kimseyi arkamı dönmek istemiyorum.. olmazsada son çare çekip gitmek... ŞİMDİDEN CEVAPLAR İÇİN TŞKRLER mirmirmirmir
     
  2. 6 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : 123dlk123
  3. steril

    steril Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2008
    Mesajlar:
    225
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    aynısı benım başımdada var annem ve kardeşim sevgılımı kesinlikle istemıyor biz ayrıldık önce ama dayanamadık tekrar barıstık şimdi ben annemden gizli görüşüyorum ama sevgılımın ailesi annemin bılmedıgını bilmiyor anneme slm sölüyor falan kadın şimdi onlarla tatıle gıdıcem bugun ve anneme yalan söledim bi yandanda içim acıyor bı yandanda dayanamıyorum sevıyorum napim ama sana tavsiyem asla bırakma peşini bi şekilde kabul etcekler tavrını koy ben ilk başta sölemiştim anneme anne ben son sözümü söledim ben onu seviyorum evlenıcez annemde en sonunda naparsan yap demişti
     
  4. 6 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : 123dlk123
  5. steril

    steril Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2008
    Mesajlar:
    225
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    senın belki yaştan olabılır ama benım yasım 25 onunda 34 yani kaçayı aklımdan bile gecırmedım sende sakın geçirme ne olursa olsun ailen onlar
     
  6. 6 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : 123dlk123
  7. 123dlk123

    123dlk123 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım bende agır tavrımı koydum aileme karşı seviyorum dedim sevgimin arkasındayım dedim. ama işte şuan okadar kötü durumdayım okadar eziyet ediyolar ki... sevdiğim kişide buna tahamul edemiyo, alıp götürcem seni o olcak sonunda diyo sonra görücekler nekadar sevdiğimizi diyo anca onlar acı cekıcekler hele annemi düşünmek bıle ıstemıyorum. ki annem demişti kaçarsan bidaha bu ewe gelme diye bende gelmem zaten demiştim. kimseyi yüz üstü bırakmak ıstemıyorum. her gece annemi kenara cekıp konusuyorum. ama anlamıyolar işte biraz eski zaman insanları oldukları ıcınmı anlamadım napıcamı hiç bilemiyorum ama asla sevdiğimi bırakmıcam onu bılıyorum.. saol canım anlattıkların için. Allah senide sevdiğine kavuştursun inşallah kazasız belasız.
     
  8. 6 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : 123dlk123
  9. 123dlk123

    123dlk123 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ya biz zaten hemen evlenelim demiyoruz ki.. okadar cok arkadasım var kı bu yasta söz nişan yapan hani gören duyan işte senın kız sunla bunla gezıyo demesinler diye hep nişan söz yapan cok ınsan var. madem biliniyo herşey sizde üstünüze düşeni yapsanıza dimi.. milletvekili giricek araya sevgilimin tanıdıgıymış bakalım belkı ozaman bişiler olur. inş :KK43:
     
  10. 6 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : 123dlk123
  11. Borzo

    Borzo Mucizemmm Pro Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.010
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106

    Ailen hakkındaki düşüncelerine üzüldüm
    İnsan babasına KARAKTERSİZ Dermi yaf!

    Onlar senin ailen asla kötü olmanı istemezlerki
    seni korumak istiyolar bu yüzdende bu kadar korumacı davranıyolar.
    Daha 18 yaşındasın bencedeçok küçüksün.Ne bu aceleniz anlamıyorumki.
    Zamanla herşey yoluna girer.
    Sabır Lütfen.Kimseyi kırıp incitmeyin herşey güzellikle olsun
    Sakın evden falan kaçma çok pişman olursun sonra
     
  12. 6 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : 123dlk123
  13. 123dlk123

    123dlk123 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    böyle bi babaysa der canım... kimse kimsenin içini bılmedıgı için böle konusuyosun, o gerçekten karaktersiz bi insan. arabası parası evi fabrıkaları var diye bukadar kendiyle övünen kendini begenmişin teki.. ki ben bunları yeri geldiğinde babamın yuzunede söylüyorum. yinede düşüncelerini bildirdiğin için tşkrler :KK66:
     
  14. 6 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : 123dlk123
  15. hanne54

    hanne54 19.09.2010 Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.375
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Arkadaşın yorumuna kesinlikle katılıyorum. Seni büyüten, bu yaşa getiren insana bu sıfat takılamaz bence.
    Hiçbir anne-baba çocuğunun mutsuz olmasını istemez, en iyisini istiyorlarlar onlar bizim için. Bazen bizim fikirlerimizleonların fikirleri, bizim isteklerimizle onların istekleri çatışıyor. Ama her şey olacağına varıyor. Allah gönlümüzdekini hayırlı kılsın, eğer olmayacaksa da kaderimizdekini kabul etme sabrını versin inşallah.
    Bence kesinlikle kaçmayı bile düşünme, ailene sırtını dönmemelisin. Allah korusun ama yaşayacakarımızı hiçbirimiz bilmiyoruz. İnsanın başına gelmeyen bela yok. Asla pişman olmam desen de -Rabbim pişman etmesin ama- gün gelir pişmanlık duyabilirsin.Ki bu evlilik işleri hiç kolay değil. Evli arkadaşlarım kayınvalideleriyle yaşadıklarını anlatıyorlar da şaşırıyorum, hiç öyle bir kadına benzemiyor diyorum sadece. Bu en ufak bir örnek. Daha yaşın da küçük, fedakarlık biraz da sabırla hallolabilir gibi geliyor bana.
     
  16. 6 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : 123dlk123
  17. 123dlk123

    123dlk123 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    düşüncelerin için tşkrler..
     
  18. 6 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : 123dlk123
  19. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146

    öncelikle ailem dediğin insanlara saygılı davranarak başlayabilirsin işlere

    başka da bir şey diyemiyorum

    babanı ne kadar çirkin kelimelerle anıyorsundelikafadulden