Akbankın yaptığı :((

Konusu 'Tüketici Şikayetleri' forumundadır ve mesure tarafından 12 Temmuz 2007 başlatılmıştır.

    12 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : mesure
  1. mesure

    mesure Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    757
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    Akbank'ın yaptığına inanamıyorum bu sabah kart şifresi almak için aradığım akbank müşteri hizmetlerinde şu malum annenizin kızlık soyadı sorusuna doğru cevabı verdiğim halde sistemde farklı görünüyor diyerek şifre talebimi reddeden akbankın nasıl çalıştığı konusunda artık ciddi şüphelerim var çünkü aynı şeyi nişanlımda yaşadı hemde her ay düzenli olarak maaşını çektiği Akbank yine bir işlemde annesinin kızlık soyadının sistemde farklı olduğunu söylemişti bunu duyduğumda belki yanlış kayda geçilmiştir o yüzden sorun yaşanmıştır diye onu teselli ettim ama bugün aynı şey başıma gelince bunu bilerek yaptıklarını düşünmeye başladım.Şimdi telefonla iki dakikada yapabileceğim işlemi bankaya giderek halletmek zorundayım yani anlıyacağınız sinir oldum.
     
  2. 12 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : mesure
  3. NEFERTARi

    NEFERTARi Ne mutlu TÜRKÜM diyene!!! Pro Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    704
    Beğenildi:
    155
    Ödül Puanları:
    113

    Müşteri hizmetlerini ara canıma.s Eski bir bankacı olarak hemen hemen her düğümün müşteri hizmetleri vasıtası ile çözüldüğünü bilirima.s Zaten şimdi bende aynı yolu kullanıyorum:Roflol:
     
  4. 12 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : mesure
  5. mesure

    mesure Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    757
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    Bende müşteri hizmetlerini aradım.Ama sanki yalan söylemişim gibi burada öyle yazmıyor hanfendi cevabı beni deli etti ''annemin kızlık soyadını benden daha mı iyi bileceksin'' diye bağırmamak için kendimi zor tuttum,sonra da demez mi bilgilerinizi güncelleyin o zaman.İşim yok ben habire bilgi güncelliyim zamanında düzgün kaydetseler bu sorun olmaz anlamadığım dediğim gibi yine aynı bankanın nişanlıma aynı şeyi yapmaları yani bu bilinçli yapılıyor gibi yoksa aynı şey niye iki kere yaşansın bunu anlamış değilim.
     
  6. 12 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : mesure
  7. sarxix papatya

    sarxix papatya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.556
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    mudurlerıne gıt canım.calısanlar bazen ınsanı sınır edıyorlar.
     
  8. 12 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : mesure
  9. mesure

    mesure Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    757
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    Yorumlar için teşekkürler,inanırmısın arkadaşım hiç sevmem öyle şeyleri sanırım bir yanlışlık oldu bunu da ancak şubeye giderek halledebilirim.Ama öyle müdüre çık sorununu anlat beni sıkar öyle şeyler.
     
  10. 13 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : mesure
  11. Mahbile

    Mahbile Acem Kızı Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.396
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    Başka türlü yapmış oldukları yalnışı düzeltemezsin ama canım, gene yalnış girerlerse ugraş dur ama dimi. Bence üst yetkiliye sorununu sölemen daha mantıklıyerimseniben
     
  12. 13 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : mesure
  13. mesure

    mesure Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    757
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    Güzel demişsin azemim zaten gittim bankaya müşteri temsilcisiyle görüşüp bilgilerimi güncellettim akıllılar yanlış girmişler birde diyorlar ki ''arada böyle ufak tefek hatalar olur'' :1rolleyes:
     
  14. 5 Eylül 2007
    Konu Sahibi : mesure
  15. bersu

    bersu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.177
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Canım böyle şeylerin aslında yaşanmaması gerekir.Hem nişanlının hem de senin başına geldiğine göre ciddi bi umursamazlık sözkonusu.
     
  16. 12 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : mesure
  17. oztun

    oztun Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2007
    Mesajlar:
    86
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    akbankla bende sorun yaşamıştım.en iyisi direk müşteri hizmetlerini ara.bana gelen bir evrak hakkında bilgi almak istemiştim ve müşteri hizmetlerini mail atmıştım.onlarda işlemi yaptırdığım şubeye bilgi vermişler aynı zamandada bana mail ile bilgi verdiler.sonra şubeden aradılar ve merkezin bilgisini onaylamadılar ve resmen laf anlamayan yerine koydular.şubeye gittim.haklılığım anlaşıldı ama hepsi kendilerinin şikayet edildiğini düşünerek hazırlanmışlar ve eşime ve bana yapmadıkları hakaret kalmadı.merkeze mail atarak durumu anlattık.sadece mail ile özür dileyip gerekeni yapacaklarını söylediler.tabi hikaye.o yüzden biz akbank gördüğümüz yerden kaçıyoruz.aynı sorunu benim kız arkadaşımda yaşadı.sanırım yöntemleri bu.sürekli bilgi güncelletiyorlar.
     
  18. 13 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : mesure
  19. EU1

    EU1 Guest

    e canım baska soru sorun deseydın,
    yenıden arasaydın aman dert walla bu telefon işlerı yaa böle bunlar:enbuyukkk: