Akıl verin lütfen ..

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve marjane tarafından 15 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    15 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : marjane
  1. marjane

    marjane Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    25
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Dün gece bi yazı yazmıştım sevgilimle kadının hizmet etmesi hakkında tartıştığımızı. Bugün sorun çözldü. Özür diledi ben de uzatmadım daha fazla. Akşam msn'de her zamanki gibi konuşuyoduk. Ona sorular soruyodum aklıma o an ne geliyosa. Sohbet ediyoduk. Önce facebookta arkadaş listesinde gördüğüm bi kızı söyledim tanıyo musun kim bu diye? Tanımıyorum ama harikaymış dedi bana. Çok sinirlendim. Kıskanç biriyim bu konularda şaka yapması bile küplere bindiriyor beni. Neyse takılmadım fazla. Birkaç günden beri de bana ingilizcesi kötü diye cümle çevirileri yapıtırıyor. Ben de yapıyorum sorduğunda. Bunda bişey yok ama sinirimi bozan benden bişey isterken "aşkım, bitanem" diyor ama normal konuşmalarımızda hiç söylemiyor. Bunun için de bişey demedim. Soru sormaya devam ediyordum. Bi soruma cevap vermedi, önemsiz bi soruydu. 50 dakika cevap vermedi, üst üste titreşim göndeirp durdum. Bilgisayar başında olduğunu biliyordum çünkü şarkı dinliyordu ve beğenmediği şarkı olunca birkaç saniye içine değiştiriyordu. Ordan anlıyordum bilgisayar başında olduğunu. Neyse sinirleniyorum artık yazdım ben buna. Geldim dedi, güya dışardaymış. Çok kötüyüm dedi neden dedim yarın anlatırım dedi. Direttim şimdi söyle diye. Söylemedi çıkmam gerek dedi yarın anlatırım dedi, ben de yarın beni bulursan anlatırsın o zaman dedim ve çıktım. O da çıktı.

    Bi kaç kez daha böyle olmuştu. Ertesi sabah soruyodum noldu diye hiç diyodu. Çıkmam gerekiyo diyo ama önemli bişey olduğundan değil uyumaya gidiyo beyfendi, 2 dakika ayırıp cevap yazamıyor. Bıktım artık karar verdim ne kadar sevsem de bitireceğim.

    Sizce yanlış mı yapıyorum?
    :uhm:
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 5 Kasım 2010
  2. 15 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : marjane
  3. Nil

    Nil KK Kro Pro Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    9.669
    Beğenildi:
    91
    Ödül Puanları:
    153
    dengesiz ve lakayıt davranış bunlar...başka bir kıza da ''harika '' diyebilecek kadar pişkin ve ukala imiş...bence bitimekle bu ilişkiyi en iyisini edersin...

    sana kendini değerli hissettirmeyen bir erkeği ne kadar sevebilirsin ki...
     
  4. 15 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : marjane
  5. juno

    juno Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.310
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    bence gayet doğru yapıosun salla bu bencili çıkar hayatından
     
  6. 15 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : marjane
  7. serin7979

    serin7979 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.956
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    CADIARZU biraz fazla rahat bir adam değilmi sizce? uyumaya giderken insan iyi geceler der öyle kacak gitmesne ne hacet yafff alla alla şimdiki erkeklerde pek tuhaf ya bence dogru karar vermişin
     
  8. 15 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : marjane
  9. serin7979

    serin7979 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.956
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    :jeyyar: ona de ki iyi uykular sana ben taktım uyumaya gitmesine aaaa iyiki tanımıyorum sacını basını yolarım o adamın
     
  10. 15 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : marjane
  11. kokoshatun

    kokoshatun Guest

    facebook a tanımadığı kişileri ekliyor demek ki sırf harikaymış diye...! biri buna gel dese bu gider yine sırf harika diye...! salla gitsin cnm ya ayrılırsınız belli bi süre üzülürsün ama dvm edersen hayatın boyunca üzülebilirsin..! senin kıskanç olduğunu bile bile sana harikaymış diyebiiyor sinir oluyorum böyle erkeklere.. bu kişinin sana karşı ciddi bişiler düşündüğünü sanmıyorum en basitinden bi ilişki demek birşeyler paylaşmak demektir bi sıkıntını mutluluğunu herşeyini paylaşmalı bence eğer yakın görüyorsa kendine. o seni kendine yakın görmüyor ki anlatmıyor birşey. üstüne üstlük yalan söylüyor bilgisayar başındayken yoktum şimdi geldim diye bırak cnm ya bırak valla kişiliği oturmamış insanla uğraşmak zor olur yıpratırsın kendini aşk demek sevgi demek ilişki demek bu değil sana saygılı olmalı sevgisini hissettirmeli kim olduğunu bilmelisin... dediğim gibi 1 gün üzülürsün 2 gün üzülürsün ama kendini kurtarmış olursun ömrünü berbat etmeye değer bi insan değil...opuyorumnanaktan
     
  12. 15 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : marjane
  13. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.351
    Beğenildi:
    21.579
    Ödül Puanları:
    363
    Halen seviyorsanız ilişkinize devam edin derim ben..
    Adamı değiştiremezsiniz ya..
    Hep böyleymiş çünkü..:nazar:
     
  14. 15 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : marjane
  15. _NURUM_

    _NURUM_ Guest

    bu adamla ömür geçmez güselim.bitir gitsin.sana değer werecek biri elbet çıkar karşına tatlım
     
  16. 15 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : marjane
  17. Karamel

    Karamel yuvama yeni nefes geliyor Pro Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.346
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    devam edersen seni çok yıpratacak bir ilişki olacak,senin zaafın olan konuları sana karşı kullanıyor
    ona zayıf noktalarını söylersen bunları kendi lehine çevirecek
    ona değer verdiğini biliyor,böyle insanlarda diğer insanlara karşı aşalık kompleksi olur,diğer kadınları hayatlarından çıkarmazlar ellerinden gelen çabayı gösterirler,nasılsa olmazsa geride onları bekleyen biri vardır
    ama eğer hoşlandıkları kadın onlara evet derse işte ozaman arkada bir bekleyenleri olduğunu anında unuturlar sana tek kelime söyler ve arkalarına bakmadan el sallarlar
    başkasını seviyorum...
    bunu duymadan iyi düşün....
     
  18. 15 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : marjane
  19. Umutlu_OL_

    Umutlu_OL_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.378
    Beğenildi:
    190
    Ödül Puanları:
    163
    Önceki konunuzu da okumuştum. Hatası için özür dileyip benzer sorunları çıkarma konusundaki kararlığını devam ettiriyor erkek arkadaşınız... İlişkilerde kadın veya erkeğin özverisi eşit olmalı... İbre hangi tarafa kayarsa o taraf sıkıntı yaşar.
    1-Siz onun "kız arkadaşı" olmasaydınız da çeviri konusunda yardım edebilirdiniz.
    2-Siz onun "kız arkadaşı" olmasaydınız da 50 dakika sizi bekletebilirdi.
    1-Size özel kelimeler söylemesi için menfaat gözetiyor.
    2-"Herhangi biri"ne yapılan tutumlar sevgiliye yapılıyorsa o ilişki ister istemez sorgulanır. Siz de sorgulamaya başlamış ve tutarlı davranabilirseniz karar aşamasına gelmişsiniz bile... Eğer erkek arkadaşınızın kendine çekidüzen vermesini sağlar, bunu başaramazsa da firinizi sabitleyip bitirirseniz hem gelecek için güzel bir adım olur hem de bu tip sorunları gördüğü halde "evlenince düzelir" diyen zihniyetlerin işkenceye dönen evlilik hayatlarından mantığınızla sıyrılmış olursunuz. a.s
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.