Akıl verin ne olur dayanamıyorum

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve sevim_li tarafından 13 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : sevim_li
  1. sevim_li

    sevim_li oğlum+kocam=benn Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.978
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    :a015:VAKTİNİZİ ÇALDIĞIM İÇİN ÜZGÜNÜM ama ben artık dayanamıyorum herşey batıyor bana ben 5 yıllık evliyim ve eş faktörüyle çocğumuz yok birsürü tedaviden sonra tüp bebek yaptık tuttu malesef ama doktor ilgisizliğinden düşük yaptık buraya kadar olan zaman benim için zaten çok acıydı artık zaten eski ben değilim eşimin ailesinin kaprisleri kendi ailem kocaman ailenin içinde tek başımayım zaten erkenden evlenmemin sebebide ailemin önceliğinin diğer kardeşim olmasıydı eşim iyi biri ama beni kimseye karşı savunmuyo en ufak şeyde bağırıp çağırıyo bide üzerine bu tedaviler tamam artık oldu bende bi evlat sahibi olucam derken onuda kaybettim daha üzerimden atmanadan bunalrı görümcem bende tüp bebek yapıcam bana yardımcı ol dedi hemde 2 çocuğu varken tamam dedim her defasında gittim acıya acıya her eve döndüğümde sabahlara kadar ağlayarak allah onada nasip etti hamile kaldı hemde sağlıklı bi hamileik geçiriyo bana bakarak üstüne üstlük ben onu yapmıyacam allah tutar zaten ilaç kullanmıyocam ben yapmaetme dedikçe bide üstüne hırça yiyorum abartıyorum belki ama zoruma gidiyo ben bebğime bişey olmasın diye 2 ay yattım kimse bakmadı bana kendi annemde dahil annem çalışıyor ama en azından akşamları uğrayabilirdi onuda yapmadı kaynanamda kızı ameliyat oldu diye 2 sokak altımda oturan görümceme gitti kızı daha ağır bastı çünkü benim bişeyim yoktu ya sanki kanamadan ayağa kalkamıyordum bide eşim eve gelene kadar aç kalıyordum bide bunların üztüne ben doktora gidiyorum diye bebeğimi kaybetmiim diyolar ya allahım canımı alsın artık ben kaldıramıyorum bunları kendi annemden bi hayır yokki eşimin ailesinden olsun offf ya çok uzattım ama artık içimde kala kala saçma sapan bi insan oldum çıktım okuduğunuz için herkese teşekkürler
     
  2. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : sevim_li
  3. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    kıyamam sana ya...
    bebeğin için üzüldüm arkadaşım...
    ama önce kendini toparla lütfen...
    herşeyi içine atma,sana hata yapanların yüzüne söyle...
    aile yönünden şanssızsın ama öyle
    Allah canımı alsın gibi laflar sakın kullanma güzelim...
    eşinizle aranız nasıl??
    bence kimseden birşey beklemeyin,çünkü
    yapacak kimse de yok çevrenizde...
    eşinizle birbirinize destek olmanız lazım...
    Allah herşeyin hayırlısını verir..unutmayın...
    Allah yardımcınız olsun...
    sevgiler...
     
  4. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : sevim_li
  5. LayLayLomHop

    LayLayLomHop Guest

    üzülme canım benim allah bütün sabırlarının karsılıgını elbet bir gün verecek tekrar tüp bebek denemesi yap bi yardımcı falan tutabilicek maddi gücünüz varsa onu dene bi şekilde caresi bulunur bırak bakmasınlar sana onlara medet umma allah zorda bırakmaz seni merak etme dua et sen
     
  6. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : sevim_li
  7. MaviEge

    MaviEge DENİZCİM VE BİRİCİK KIZLARIM Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.533
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    üzülme canım ben de yalnızdım hep kürtaj oldum eşim yanımdaydı sadece.hayat hep tek tabanca değil midir zaten.ben bunu çok iyi anladım.allah eşimi başımdan eksik etmesin.ben dışarıda evliyim,allaha şükür hep kendi başıma yetmeye çalışıyorum.eşim de denizci hep yalnızım :KK43:
    sıkma canını üzme kendini de.allahım sana inşallah en ksa zamanda bebek verir.moralini düzgün tut,kimseyi de takma boşver.
     
  8. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : sevim_li
  9. AskKirintisi

    AskKirintisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.817
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    108
    Kaldıramayacağın yükü yüklemez rabbim, kendini salıverme seni üzecek ortamlarda bulunmamaya çalış, görümcenin tüp bebek tedavisine kibarca hayır diyebilirdin. Eşin sana destek oluyormu ona bak sen, evelallah üstesinden gelirsiniz, beklentilerini ne kadar asgari tutarsan o kadar az acı çekersin.
     
  10. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : sevim_li
  11. DUYGUCIKMAZI

    DUYGUCIKMAZI maskeli balo ve shte yüzü Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    9.475
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    ya ben anlıyomuyorum nasıl böyle aıleler var....
    ilgisiz....sevgısız....sız bır sekılde yardıma ıhtıyacınız varken onlar bakmamıslar....
    sız yapsanız hayırsız evlat olursunuz...
    ama sakın üzülüpte ..kötü olmayın....rabbım görüyor....allaha havale edın ve agzınızdanda olumsuz seyler söylemeyın ne kadarda aklı olsanız.....
    kimsedende bır sey beklemeyın....eşinizle ilgili durumları konuşun...
    aranızdaki sorunları konuşarak aşabılırsınız....işallah iyide olur...
    allaha sıgının bol sabır ısteyın dua edın....işaalah rabbım...ıstedıgınızı versın ve hayatınızda yoluna gırsın...
    üzüntulerınızde gecsın....
     
  12. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : sevim_li
  13. _DeReN_

    _DeReN_ _Mucizem'sin Oğlum_ Pro Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2006
    Mesajlar:
    3.101
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    çok üzüldüm canım benim bu kadar dinleme kendini olayların üstüne bu kadar düşme Rabbim daima çaresizlerin yanındadır ...
    Dua et ve hakkında hayırlısını dile emin ol üzüldüğün kadar mutlu olacaksın :1hug:
     
  14. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : sevim_li
  15. GxoxkyxuxzxuxndeDans

    GxoxkyxuxzxuxndeDans GÖZLERİMDE GECE OLDU Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.055
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Arkadasım baştan hata etmişsin insanlara bu kadar yüz verirsen tepene çıkarlar her şeyi içine atıpta kendi kendini için kemireceğine ya karşındaki insanların yüzlerine söyle yada her şeyi duymamazlıktan gel olan sana olmuş.Neden kibarca görümcene hayır diyemedin üstüne üstlük birde çocukları varmış senden çok mu önemli görümcen Hiç üzülme kendine değer ver kafana takma elbet bir gün gelir seninde bir bebeğin olur ama sağlığın yerine gelmez o yüzden önce sen bunu unutma seni senden başka kımse düşünmez
     
  16. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : sevim_li
  17. sevim_li

    sevim_li oğlum+kocam=benn Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.978
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    saolun arkadaşlar ama ben dediklerinizin hepsini zamanında yaptım yüzlerineden söyledim yeri geldi kavgalarda ettim ama eşim beni kimseye karşı korumuyorki korumasını geçtim en ufak konuşmaya çalışmamda evde kıyametler kopuyor hep ben haksızım görümcemle gitmesem olurmuymuş eltim hamile ailesinin aynındaydı yeni geldi hoşgeldine gitmem lazım ama kaldıramıyorum o ortamları ama herkeste bi sitem herkeste bi tavır görümcelerim işte sen hamileyken kendni çok koruyodun tüp bebek yapan görümcem kendini korumuyor yazıkmış ona bana yazık değilmi ben o kadar uğraştan sonra bebeğimi kaybettim hamileyken yanıımda olmayan insanlar düşük yaptığımd başıma üşüştüler geçmiş olsun diye şuan çok kötüyüm ve sanırım kendime yetemiyorum aslında destek almak istiyorum ama eşimin ailesi duysa yine bir sürü laf çıkacak bilmiyorum sonum ne olucak biliyorum allah yüzüme bakacak ama ben kaldırabilirmiyim bilmiyorum
     
  18. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : sevim_li
  19. haxsxarxix kedi

    haxsxarxix kedi pıtırcık şurubu Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2007
    Mesajlar:
    312
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım benin önce bir sakin ol. yine tüp bebek denersin, Allah istedikten sonra tedavisiz bile çocuğun olur. senin çevrendeki insanlar seni bunaltmış ve yalnız kalmışsın. öncelikle annenle konuş, ne kadar da düşüncesizlik etmiş olsa sana annenden daha iyi kimse yar olmaz. anne benim sana ihtiyacım var daha sık zaman ayıralım birbirimize de. görümcen de düşüncesizmiş, senin etkileneceğini bilmesi gerekirdi.ama onları salla artık kafaya takmaya değmez.
    kendini koyverme hemen, gerekirse psikolojik destek al, eşinin ailesinin bilmesine gerek yok. eşin bilsin yeter, ikinizin arasında kalır herşeyi duyurmak zorunda değilsiniz canım benim. eşin de çocuk yüzünden strese girmiş olmalı o yüzden sesi yükseliyordur.