Akıl verin yaaa :(

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve beterbocekkkkk tarafından 11 Kasım 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    11 Kasım 2009
    Konu Sahibi : beterbocekkkkk
  1. beterbocekkkkk

    beterbocekkkkk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2009
    Mesajlar:
    339
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar o kadar kötüyümki 5 senelik bir ilişki var bunu 3 senesini aynı şehirlerde okuyarak geçirdik 2 senede ayrı şehirlerdeyiz.
    çoğu zaman anlayamıyorum onu sinirlerime hakim olamaz duruma geldi.
    bişeyleri anlatıyor anlatıyor sonra o konu açılınca ben öle söylemedim diyor hayda bu sefer ben çileden çıkıyorum.
    ailesinin yanındaydı işi yoktu para yok gelemiyorum dedi tamam dedim
    işi oldu zamanı hiç yoktu yine tamam dedim
    şimdi işten ayrıldı maaş aldı yine gelim demedi bana gel diyor.
    ama ben zaten kaç kere gittim aileme yalanlar söleyerek 35 saat uyumadan yol çekerek tedirginlikler yaşayarak.
    nese ben söleyesiye kadar ağzımı açmıcam bakalım ne zaman gelcem dicek diye baktım sölemiyor.
    dedim yanıma gelmeni beklerdim eve gidesiye kadar.
    hemen savunması hazır ben zaten düşünmüyormuyum sölemesen şaşardım aklımda hep ama çarşamba iş görüşmem var sonrada olursa gelmem zor.
    iide dedim bana neden anlatmıyorsun ben kaç gün demeni zaten bekledim ..sonra aklında ise yanıma gelmek bana nie gel gel diosun ısrarla.
    hemen üste çıkmaya çalışıyor.yaa anlamıyorum onu yaa beni sevdiğini biliyorum ,sürekli zaten evlenme hayalleri o kurar işi tam otursa hemen istiyor ama artık ben çok bunaldım
    böle olmaz yaa sürekli sevdiğini sölüyor ama ben lafta istemiyorum emek versin çaba göstersin istiyorum.
    ama ona göre oda çaba gösteriyormuş bizim için iş arıyormuş bizim için çalışıyormuş.hep beni düşünüyormuş.ama böle arkadaşlarımın sevgilileri neler yapıo.
    ya istiyorumki bi gülde alsın göndersin bi mektup bi çöpte olsa yani bir süpriz yaa yada ben geldim desin ....ama yok işte yokkk
    anlatıyorum anlamıyor ....
    zaten açıkca konuştuk aşırı sevgim var eskisi gibi heycan aşk yok dedi bagımlılık alışkanlık var ama görmediğimden dolayımı bilmiyorum kavgalardanmı aşkım yok dedi ama aşktan önemli sevgi var dedi.
    bende kızgınlık sinir soğuma var.bendede alışkanlık bagımlılık var.kaybetme korkusu var.çok ii bir insan ama çoğu hareketi beni sinir etmeye ağlatmaya yetiyor.
    diyorum eve döndüm onun stresi siniri kpss var atanmam lazım onun stresi bide onla böle oluncamı böle hissediyorum diyorum ama katlanamıyorum
    aptalca bişey ama ayrılamıyorumda:KK43:

    şimdi telde konuştuk yoldan yeni gelmiş ist.izmire ailesinin yanına döndü işten ayrılıp.
    dedi görüşmeyemi gitsem acab dio
    ya dedim hani adam sana çarşamba gel demedimi.
    o adam sölemedi patron söledi görüşmeye gitcem adamın haberi yok dedi.
    ee neden tel açmadın belki adam sana haftaya gel dicek
    ee desin haftaya giderim dio :KK43:
    Allahım yaa dayanamıyorum yaaa hani yanıma iş görüşmesi için gelmedin ne bu böle ne
    dediğinin farkında deil bie hep kendini haklı görüo böle sinirlenmiş gibi davranıo.
     
    Son düzenleme: 11 Kasım 2009
  2. 11 Kasım 2009
    Konu Sahibi : beterbocekkkkk
  3. f.b.t.l

    f.b.t.l rabbim hayırlısını ver Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.023
    Beğenildi:
    206
    Ödül Puanları:
    113
    canım şimdiden flört döneminde bu kadar ilgisizse sonunuzu düşünemiyorum.seni özleyen çok görmek isteyen ne yapar ne eder seni görmek için fırsat kollar.hafta sonu gelebilir,iş görüşmesi çarşamba ise perşembe gelebilir.biraz bahane buluyor gibi geldi bana.sen kız halinle fırsat yaratıp gidebiliyorsunda o niye gelemiyor.ben şahsen sonunuzun pek hayırlı olduğunu düşünmüyorum canım.ama sen bilirsin.allah yardımcın olsun
     
  4. 11 Kasım 2009
    Konu Sahibi : beterbocekkkkk
  5. Borzo

    Borzo Mucizemmm Pro Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.010
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Seni Fazla Takmıyor Gibi Görünüyor..
    Ya kendini takdır..Yada Salla gitsin.
     
  6. 11 Kasım 2009
    Konu Sahibi : beterbocekkkkk
  7. concealed

    concealed Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    644
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ayrıl hemen. seven adam kapıdan kovsan bacadan girer. öyle mıy mıylanmaz. tecrübeyle sabit. çok seviyorum evlenecek vs. diye düşünme hiç. eskaza bu adamla evlensen, senin için hiçbir fedakarlık yapmayan tabiri caizse odun gibi bi kocan olur. git seni el üstünde tutan birini bul.
     
  8. 11 Kasım 2009
    Konu Sahibi : beterbocekkkkk
  9. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    bu konuyu daha önce okumuştum ben CADIARZU

    sevgilini arkadaşlarının sevgilileri ile kıyaslama sakın sakın

    öyle beklediğin davranışlardan ziyade sana sadık olmasınaa önem ver

    gelmesi görüşmeniz o kadar önemli mi?

    en son ne zaman görüştünüz?
     
  10. 11 Kasım 2009
    Konu Sahibi : beterbocekkkkk
  11. alisim365

    alisim365 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.946
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    böyle ilgisizse çok takma baktın olmadı salla gitsin...
     
  12. 11 Kasım 2009
    Konu Sahibi : beterbocekkkkk
  13. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
  14. 11 Kasım 2009
    Konu Sahibi : beterbocekkkkk
  15. beterbocekkkkk

    beterbocekkkkk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2009
    Mesajlar:
    339
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    en son 4.5 ay önce görüştük.biraz önce 2 saat konuştuk dedim kavga etmeylim sakin sakin anlatim.
    içimden geçenleri rahatsız olduklarımı anlattım haklısın diyor başka bişi demiyor
    hep haklısın der ama aynı şeyler devam eder yani düzelmez.
    neden bende bilmiom haklısın hemde sonuna kadar ama yine bahane üretio.
    yaaa sevmio desem izmirde başka kızlar ile çıkar ne bilim başkasını bulur
    sevdiğini sölüo ama çabası yok yaptığı sadece sözler bunuda ben istemiyorum
    :KK43:
     
  16. 11 Kasım 2009
    Konu Sahibi : beterbocekkkkk
  17. beterbocekkkkk

    beterbocekkkkk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2009
    Mesajlar:
    339
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kusurabakmayın yaaa yeni üyeyim
    yeni yeni öğreniom
    bide konuyu yanlış yere açtığımı düşünerek buraya açmak istedim:KK43:
     
  18. 11 Kasım 2009
    Konu Sahibi : beterbocekkkkk
  19. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    4.5 ay o kadar uzun bir süre değil

    görüp görmemeyi bu kadar takmayın

    ondan yapamayacağı şeyi istiyorsunuz demek ki ... karakterni nasıl değiştirsin

    ya böyle kabuul edin ya da ayrılın hem o hem siz daha fazla acı çekmezsiniz
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.