Akıntı

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve meybon tarafından 4 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    4 Aralık 2008
    Konu Sahibi : meybon
  1. meybon

    meybon 17.12.2009/ 09:55 Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba kızlar,
    çok akıntım var bana ne önerirsiniz? neler yapmamalıyım ki bu böyle olmasın? bildiklerinizi ve yaşadıklarınızı paylaşırsanız sevinirim..kaydirigubbakcemile5
     
  2. 4 Aralık 2008
    Konu Sahibi : meybon
  3. bitanem geçmiş olsun.sana önereceyim şey maydonoz suyu sabahları aç karnına bir miktar maydonozu bir fincan su ölçümünde kaynat ve çay gibi yudumla yararını göreceksina.s.
     
  4. 4 Aralık 2008
    Konu Sahibi : meybon
  5. sudilek

    sudilek Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2008
    Mesajlar:
    140
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım bence hemen doktora gitmelisin bendede akıntı vardı muayeneden sonra rahimde yara oldugunu ögrendim geçmiş olsun
     
  6. 5 Aralık 2008
    Konu Sahibi : meybon
  7. DarkAngellotti

    DarkAngellotti BeN ONa ReSMeN AŞıĞıM ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2008
    Mesajlar:
    948
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    Meraba arkadaşlar öncelikle yeni evlendim ben yazmıştım ama kaldırılmış sanırım bulamıyorum şuanda konuyu, aile sorunlarım vardı buyüzden bi nikah yaptık,
    benim evlenmeden önce koyu sarı kokulu ve beyaz süt gibi bi akıntım oluyodu doktora gitmeyi hep ihmal ettim ama evlenince eşimle ilk gecemizde çok fazla sancım ve kanamam oldu. akıntılardan şüpelendim acaba bi hastalık mı var ondanmı acıyo bu kadar diye gittim doktora, rahminde mantar var korkulcak bişi değil dedi fitil,krem ve doğum kontrol hapı verdi bunları kullan iyiki erken gelmişin çok erken daha ilaçları kullan 1 ay sonrada kontrole gel dedi.
    bence ihmal etmeyin ne demişler erken teşhis hayat kurtarır...
     
  8. 5 Aralık 2008
    Konu Sahibi : meybon
  9. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    sana burdan şunu yap demek yanlış olur...
    en iyidi bi doktora görün...
    belki iltihap veya yara vardır veya enfeksiyon kapmış olabilirsin...