akmayan siyah göz makyajı yapamıyorum

Konusu 'Göz Makyajı (rimel, kapatıcı, far, göz kalemleri)' forumundadır ve black__devil tarafından 2 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    2 Kasım 2008
    Konu Sahibi : black__devil
  1. black__devil

    black__devil Guest

    merhaba kızlar benim sorunum siyah far veya kalemle yapılan koyu yoğun siyah göz makyajı siyah far sürdüğümde dağılıyor adi bir markada kullanmıyorum kalemde akıyor siyah makyaj yapan arkadaşlar veya bilenler bana yardımcı olurlarsa çok sevinirim :Saruboceq:
     
  2. 2 Kasım 2008
    Konu Sahibi : black__devil
  3. black__devil

    black__devil Guest

    siyah göz makyajı yapan yokmu yoksa :))
     
  4. 2 Kasım 2008
    Konu Sahibi : black__devil
  5. EU2

    EU2 Guest

    Bu konudan bende muzdaribim.İyi markada akıyor dediğin gibi.Biri bize fikir versin.
     
  6. 2 Kasım 2008
    Konu Sahibi : black__devil
  7. black__devil

    black__devil Guest

    inşallah biri görürde yazar hihoyyyt siyah makyajı çok severek yapıyorum ama akıyo kafamçokkarıştıkafamçokkarıştı
     
  8. 3 Kasım 2008
    Konu Sahibi : black__devil
  9. nem

    nem 20♥06♥2010 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.331
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    valla ben gözüme siyah far kullanarak kalem gibi çekiyorum,hem yapması daha kolay hemde far daha kalıcı öyle akmıyorda..ama kalem kullanınca kesinlikle akıyoo..
     
  10. 3 Kasım 2008
    Konu Sahibi : black__devil
  11. black__devil

    black__devil Guest

    walla canım farıda kullanıyorum kalemide kalem akıyor farda dağılıyor belki kullanan arkadaşlar varsa kullandığı ürünleri yada püf noktalarını söylerler diye soruyorum kaydirigubbakcemile5
     
  12. 3 Kasım 2008
    Konu Sahibi : black__devil
  13. EU1

    EU1 Guest

    canım ben de yapıyorum bazen, akma olmuyor. senin cildin yağlı mı? gözkapakların falan yağlıysa ondan akıyor olabilir. akmaması için makyaja başlamadan önce baz sürebilirsin, farı onun üstüne sürersin. a.s.
     
  14. 3 Kasım 2008
    Konu Sahibi : black__devil
  15. 34esra86

    34esra86 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    248
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    lancomenin suya dayaıklı siyah gözkaleminden çok memnunum çıkması zor oluyor ama güzel....
     
  16. 4 Kasım 2008
    Konu Sahibi : black__devil
  17. black__devil

    black__devil Guest

    öncelikle teşekkür ederim baz uygulayıp da yapıyorum ama lanet olası dağılıyo yağlı olucağını sanmıyorum çünkü cildim kurudan karmaya dönüyo sadece ben değil annemdede aynı şey geçerli galiba beceriksiziz dicem ama makyajıda güzel yaptığımı söylüyorlar şakkıdı ama işte gel gör siyah göz makyajını çok seviyorum ama olmuyor...:a015::a015::a015:
     
  18. 4 Kasım 2008
    Konu Sahibi : black__devil
  19. sweety_eva

    sweety_eva Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2006
    Mesajlar:
    271
    Beğenildi:
    67
    Ödül Puanları:
    108
    ben akanını da yapamıyorum :-)