Aknetrent-İzotretionin [ Roaccutane ile eşdeğer ]

Konusu 'Sivilceli Ciltler ve Çözümleri' forumundadır ve Jiklipaff tarafından 30 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    30 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Jiklipaff
  1. Jiklipaff

    Jiklipaff Guest

    3 gün önce doktora gittim.
    4 senedir yüzümde bulunan ve bu sene dahada artan sivilcelerim için. Bana aknetrenti önerdi ama önce kan tahlili istedi kolestrole ve üre miktarına baktı öyle verdi.4-6 aylık bir tedavi roaccutane gibi. onunla aynı etkide bir ilaç olduğunu söyledi eczacıda.
    yan etkileri ve tedavi şekli herşeyleri aynı.
    Günde 30mg alıyorum sadece akşamları.
    İsmi roaccutane kadar popüler değil yeni bir ilaçmış.
    Doktor kesin olarak sivilceleri yok edeceğini söyledi.
    Aramızda bu ilacı kullanan varsa etkilerini paylaşırsa çok sevinirim.
    a.s.
     
  2. 23 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Jiklipaff
  3. yemyesil

    yemyesil Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    223
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba ben de 1 nisandan beri bu ilacı kullanıyorum.ilk haftadan itibaren düzelme var çok şükür.yalnız ben gözlerimdeki kuruluktan çok çekiyorum.gözlerim kıpkırmızı ve yaşarıyo sürekli.bi de yüüzmde kırmızılık çok olmuştu şimdi daha iyi.güneşe çıkamıyorum yanıyorum hemen ateş gibi :d dudaklar bildiğiniz gibi zaten.birde kolestrolde artma olmuştu biraz dikkat ederek normalleşti sanırım.inş sıfır sivilce , lekeleri , ve yan etki ile tedavimiz sona erer.
     
  4. 23 Haziran 2009
    Konu Sahibi : Jiklipaff
  5. nazimsin26

    nazimsin26 Yüreğim seni sevdi.. Üye

    Katılım:
    4 Mart 2009
    Mesajlar:
    364
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    güzelim roaacutaneyle aynı etkide olduğunu biliyosun, bunla ilgilide başlık var zaten. en üstte. orda yüzlerce belki binlerce kişinin yorumu var. oraya gel.
     
  6. 19 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Jiklipaff
  7. edabetul

    edabetul Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba arkadaslar bende bugun kullanmaya basladım sabah 10mg aksam 20 mg alıyorum gunde 30 mg . umarım faydasını gorurum.daha once 2 ay zoretanın kullandım ama yurtdısına gıttıgım ıcın yarım kaldı maalesef.
     
  8. 19 Şubat 2010
    Konu Sahibi : Jiklipaff
  9. sema_

    sema_ Guest

    mrhb arkadaşlar bnde aknetrnt kullanıorum 5. ayım 6 ay kullancam ve sivilcelerim hçç kalmadı izleri bile kalmadısm_cool: ama yan etkisi tabi çok fazla . birinci sırada sinir yapıo tabi :D:eek:klava:
     
  10. 20 Şubat 2010
    Konu Sahibi : Jiklipaff
  11. rosecin

    rosecin Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba bende kullanıyorum..4. ayım 60 mg kullanıyorum..daha önce roucuttane kullanıyordum 2 aydır aknetrent kullanıyorum...muadili olduğunu söylüyorlar ama aknetrentin etkisi daha fazla..dudaklarım daha çok kuruyor,yüzüm sürekli kırmızı,ve artık daha sinirliyim..roucuttane da bu kadar yan etki görmemiştim...bu ara 3 gündür gözümde kanlanma var ve geçmedi.yuvarlak bir şekilde tüm gözümde değil,,bu haftada geçmezse gideceğim doktora ilaçla bir ilgisi olabilir mi acaba merak ediyorum?
     
  12. 20 Şubat 2010
    Konu Sahibi : Jiklipaff
  13. Bayan123

    Bayan123 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2010
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bnde bslayaLı 1 hafta olduu etkısını gosterı0 ama dudaklarımm kuru0 buda zatn en blırgın ozelıqı .Dudaklarım ıcn bı tane krem veRdıı Gunde 30 40 defa surmemı soyledı ve kremmın rengı yesıl gbı bırseyy hıc Gsel durmu0 :KK43: :KK43: ama MecBuren suRcem herkese gecmıs 0lsnn Bska bı yan etkı felan gorursem yazaRm :KK66:
     
  14. 20 Şubat 2010
    Konu Sahibi : Jiklipaff
  15. Bayan123

    Bayan123 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2010
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aknetrentın yan etkılerınden bırıdee Gozkurumasıdr . doktora gıt o sana damla vercek
     
  16. 29 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Jiklipaff
  17. gulhannn

    gulhannn Üye Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    103
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    arkadaşlar 1,5 aylık azitro azax gibi antibiyotik tedavisinden sonra doktor bana aknetrent verdi.ben kararsız kaldım başta çok fazla çıkıyo kusma yapıyo diye doktor kusma olmıcak dedi.sizin nasıl oldu kusma oldu mu olduysa ne kadar zamanda geçti.2 ayda geçsin istiyorum 2 ay sonrasında cilt nasıl oluyor?bilgilendirirseniz sevinirim
     
  18. 30 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : Jiklipaff
  19. skantaron

    skantaron Yeni Üye Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    56
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    doktor bana da dün verdi aknetrenti ama su anda lazer epilasyon olduğum için kullanamıyorum. başka sonuç alan varmı ?
     
Benzer Konular: Aknetrent-İzotretionin Roaccutane
Forum Başlık Tarih
Sivilceli Ciltler ve Çözümleri Roaccutane kullanmaya başladım ama 17 Ağustos 2014
Sivilceli Ciltler ve Çözümleri ROACCUTANE kullananlar yardım lütfenn!! 16 Ağustos 2014
Sivilceli Ciltler ve Çözümleri Roaccutane ve Dideral etkileşim ? 12 Ağustos 2014
Sivilceli Ciltler ve Çözümleri Roaccutane ile kalan sivilce izleri 3 Temmuz 2014
Sivilceli Ciltler ve Çözümleri Roaccutane bırakalı 1 ay oldu kızarıklık geçmedi 21 Haziran 2014