akos çilek rengi

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve jessicaA tarafından 24 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    24 Şubat 2009
    Konu Sahibi : jessicaA
  1. jessicaA

    jessicaA Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    selam arkadaşlar saclarım koyu,patlıcan moru gibi bişey.akos cilek rengini bilen varmı,yada kullanan? kırmızı gibi. aldım ama nası girer sacımın tonu nası olur acaba?cok koyu oldugu icin iyi girsin die cırt bi renk aldım..:uhm:
     
  2. 24 Şubat 2009
    Konu Sahibi : jessicaA
  3. gamze_esra

    gamze_esra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2009
    Mesajlar:
    281
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım sacının vede boyanın rengını resım olarak koyarsan yardımcı oluruz zannedersem
     
  4. 30 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : jessicaA
  5. sasely

    sasely Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar akos koyu renk saçı daha kapatma özelliği olan bir boya. bir kaç yıldır arkadaşlarımın saçını bu boyayla boyuyorum ve yıpratma, hemen akma ya da kapatmama gibi bir sorunla karşılaşmadık.

    akos kolay bulunan bir boya almadığı için bir süredir bir internet sitesinde bu boyayı satıyorum.
    bununla ilgili daha fazla bilgi almak isterseniz özel mesaj atabilirsiniz.
     
  6. 19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : jessicaA
  7. rosasss

    rosasss Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    meraba, bu akos boya ile ilgili bişi soracaktım. benim saçlarım akmış kızıl. açmayı denicem de, akos açmada iyi midir?
     
  8. 20 Aralık 2009
    Konu Sahibi : jessicaA
  9. elvaven

    elvaven Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.255
    Beğenildi:
    237
    Ödül Puanları:
    113
    ben kullandım canım. renk çok iddalı.. saçlarım da uzun olduğu için çok bakan oluyodu çok dikkat çekiyodu..rahatsız oldum ben açıkçası..çok uzun süre kullanmadım o yuzden..
    saçlarının hepsi boya mı yoksa dipten gelen saçların uzadı mı canım?

    benim boya olan kısımlar iyi tutmadı çabuk aktı , dipten çıkan doğal saçlarım boyayı çok iyi aldı.. sonuçta dipler çilek , uçlar pembemsi bi renk olarak kaldı 1 ay sonunda...tek çarem siyaha boyamaktı... maffetti beni yani...ayrıca çok da yıprattı...siyahı da az kullandım.. açtırdım tekrar rengini.. bisürü işlemle saçımın yıprandığıyla kaldım... :sinifsinif: