akraba evliliğinde doğan sakat cocuklar lütfen yardım edin:(:((((((

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve XtUrkiyem tarafından 4 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    4 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : XtUrkiyem
  1. XtUrkiyem

    XtUrkiyem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    612
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaslar konuyu yalıs yeremı actm bilmiyorum ama fikirlerinize ve bilgilerinize ihtiyacım var hazıranda evlenıyorum ve nısanlımla akrabayız onun dedesi ile benim anneannem kardeş benim annemle onun babası kuzen oluyor yanı bizde onların cocukları oluyoruz ilerde bebegimizde bir sorun olurmu sakatlık gibi kızlar cok korkuyorum yardımcı olun lütfen cok endişeliyim:çok üzgünüm::çok üzgünüm:
     
  2. 4 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : XtUrkiyem
  3. maytap80

    maytap80 varmı aşktan öte? Pro Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    8.747
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    148
    olmaz canım bence sonuçta kardeş torunlarısınız yani çok yakın değilki
     
  4. 4 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : XtUrkiyem
  5. dudi

    dudi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.493
    Beğenildi:
    168
    Ödül Puanları:
    153
    Bu konuyla alakali testler var gebelik dusundugun zaman dr ne gidip arastirabilirsin bu bizim soylememizle olucak bisey degil ki,hem cocuklarin sakat olabilecegini bildigine gore akraba evliliginin pek dogru olmadiginida biliyosundur sanirim.Umarim korktugun basina gelmez
     
  6. 5 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : XtUrkiyem
  7. zelixsx82

    zelixsx82 RABBİME SONSUZ ŞÜKÜRLER.. Pro Üye

    Katılım:
    22 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.508
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    canım bende bişey olacağını sanmıyorum benim abimle karısı dayı hala çocukları gayet sağlıklı bir kızları var ikinci kızınada hamile oda sağlıklı maşallah korkma yani abimler birinci dereceden akraba siz biraz daha uzak akrabasınız içini ferah tut....
     
  8. 5 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : XtUrkiyem
  9. snur42

    snur42 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2009
    Mesajlar:
    3.784
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    canım öyle bi risk olsada hamişliğini doktor gözetiminde yaptığın sürece sorun olmaz
    inş.
     
  10. 5 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : XtUrkiyem
  11. NaZaR_BoNCuGu

    NaZaR_BoNCuGu Güneş topla benim için! Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    929
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    88
    canim benim korkma benim arkadasim amcasinin ogluyla evli hamilelikden doguma kadar hastanede kontrol altindaydi sizdede oyle olur su an cok saglikli iki cocugu var...
     
  12. 5 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : XtUrkiyem
  13. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    ben annemle babam teyze cocuklari hepimiz nurtopu gibiyiz masallah :ecrin_bebek:

    eger kalitsal bi rahatsizlik yoksa ailede gecmisten beri yani cok cok once dedelerinizde falan yani bisi olmaz korkmayin
     
  14. 5 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : XtUrkiyem
  15. XtUrkiyem

    XtUrkiyem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    612
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    cokk tşk ederim arkadaslar içimi ferahlattınız gercekten Allah korur inşalh insan ister istemez düşünüyor böyle şeyleri çok tşk ederım tekrar sagolun
     
  16. 5 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : XtUrkiyem
  17. XtUrkiyem

    XtUrkiyem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    612
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    hayır tatlım kalıtsal bir sorun yok Allaha cok şükür hiç kimsede bir sorun yok ben cokmu pinpirikliyim diye düşünüyorum ama kım olsa dusunur
     
  18. 5 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : XtUrkiyem
  19. Glikoz

    Glikoz DİNE Pro Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2008
    Mesajlar:
    603
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    mevlam kimselere vermesin çocuuyla imtihan etmesin
    akrabalıkta bir faktör ama asıl olan genlerdeki rahatsızlık bu akrabalıkta dahada riskli oluyor ama birbiriyle alakası olmayan ama aynı genetik hastalıgı taşıyan kişilerdede butür sorunlar oluyor Mevcut testlerle bi sorun olup olmadıgını araştırıp tedbirinizi alırsanım gerisini Mevlaya bırakmaktan başka yol yok