Akrabamz, Arkada evremiz vs...Buraya ye olduunu bilsek.........

Konusu 'İlişkiler, Duygular ve Hayatın İçinden' forumundadır ve destina0706 tarafından 26 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : destina0706
  1. destina0706

    destina0706 HAYATIMIN 3 ANLAMI Pro Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.217
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Bu konuyu , gerçekten düşünceleri merak ettiğim için açıyorum
    arkadaşlar.
    Bazen burda bir yakın ya da uzak akrabana veya arkadaşına hatta öyle yazılar
    okuyorum bazen annene,babana,kardeşine.çocuğuna,eşine bile anlatamadıkları konuları
    burada anlatıp sorunlarını çözüme kavuşturan insanlar var.
    Bazen öyle şeyler vardır ki bazı şeylerimizi 1. ve 2. derecede akrabalarımızın
    bilmesini istemeyiz.Genelde malum bilinen şeyler de çoğunlukla gizli kalmaz o laf bir başkasından sana geri gelir.Bumerang gibi.......
    Kısaca yakın çevrenizin de buraya üye olduğunu bilseniz
    rumuzunuzu söylermiydiniz?
    yoksa sen de bilme ben de seninkini bilmeyim böyle daha mı iyi olur mu derdiniz ?
    Çünkü bilse size ait olan her mesajı okuyacak.
    Gerçi benim okunmasını istemediğim bir mesajım yok ama...
    Başta da dediğim gibi bazı çok özel yazılar okuduğum için aklıma gelen bir soru?
    Ve merak ediyorum bu konudaki düşünceleri.
     
  2. 26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : destina0706
  3. hbyrm

    hbyrm Rabbim OL dedi oluverdi:) Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    759
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    sadece ablama ve çok güvendiğim bir arkadaşım var o herşeyimi bilir zaten ona söylerdim başka kimsseye söylemezddim...başka kim var hayatta çok güvendiğim annem ama o da eşimin ailesiyle ilgili yazdıklarımı okursa önce beni bi güzel haşlar , sonrada onları haşlardı..
     
  4. 26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : destina0706
  5. KIZILCIKLI

    KIZILCIKLI Kıskandığım Denizlerdesin Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.652
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    acıkcası ben bu siteye ilk uye oldugumda herkese nıkımı verdım ,siteyide baya bi övdüm .. ama onlar nik aldılarsada benım haberım yok :)) benım nıkımı bılıyorlar sonucta arada takıplerlermı bılmıyorum :)) gizlim saklım yok zaten eşimde nıkımı ve şifremı bılıyor.. :)
    haa arada kavınvalıdem ile gorumcem canımı sıkınca dertlesmek için buraya kosuyorum yalan değil, sonucta bende insanım robot değilim sabırda bi yere kadar ;-) veya arkadas cevrem içinde sabrım tasınca yine kkdakı doslarıma yazıyorum yok bi cozum bulamadıksa ozaman derdım vara acıyorum konuyu bunun gibi yani..
     
  6. 26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : destina0706
  7. arzuco

    arzuco Biri Beni Durdursun Canım Pro Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.321
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    146
    ne ben söyleyeyim ne de bana söylesinler. ama mesajlarımı okuyanda okusun dert değil uydurduğum birşey yok sonuçta .. olan şeyleri yazıyorum. kimse de (eltimi kaynanam vs.) karşıma geçip sen bunları yazmışsın hakkımda diyemezler...
     
  8. 26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : destina0706
  9. tramissu

    tramissu göbiş değl artık bebiş :) Pro Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.974
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    benim buraya uye oldugumu yakından kımse bılmıyor cunku başımadan 2 aşılama gectı negatıf hepsı ben ufak bı yerde otoruyorum o yuzden hala kımse bebek istemediğimizi biliyor...özelden de konustugum bır kac arkadasım war onlar bılıyorlar nerde oldugumu adımı falan o kadar
    bu sıteden bişey ögrendıysem bı krem adı yemek falan o zaman söylüyorum okudugumu falan ama kayıtlı oldugumu eşim harıc kımse bılmıyor gerekte yok zaten yalan asla yazmam buraya yıne kendı düşüncelerim ama arada aklıma gelmıyor dııl hanı su okusa ne düşünürdü herkese yayardı gıbılerınden cewremde dedıkoducu cokda :)))
    ama bebeğim olsa boy boy fotomu bıle koyarım tek derdim çocugumun olmadıgını yakından kımsenın bılmesını ıstememem yanı kızlar ayıp diil utanılacak bişiy diil allahın takdırı ama cogu ınsan bu sekılde karsılamayabılıyor we kırıcı olabılıyorlar zaten bı ılaç ismine bakarken uye olmustum iyikide olmusum walla burda cok rahatım gercektende allah tum kk dan razı olsun bı nebze rahatlıyorum burda ben .....
     
  10. 26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : destina0706
  11. destina0706

    destina0706 HAYATIMIN 3 ANLAMI Pro Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.217
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    evet bende de aynı yalnız eşim,anneme dedim ,birde en yakın arkadaşıma tavsiye ettim.Onlarda herşeyimi biliyorlar zaten.Ama başka tanıdıklara nickimi söylemezdim herhalde.Yoksa buranın bir özeli olmazdı bizim için heralde.
     
  12. 26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : destina0706
  13. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
    buraya üye olduğumu çevremde herkes biliyor..
    üye olmuş olabilirlermi,yok sanmıyorum!
    olsada farketmez benim içinde..rahatsız olmam ben..çünkü reel nasılsam burda da öyleyim..
    ne artım var ne eksiğim:nazar:
     
  14. 26 Haziran 2009
    Konu Sahibi : destina0706
  15. MaviEge

    MaviEge DENİZCİM VE BİRİCİK KIZLARIM Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.533
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    buraya üye olduğumu bilenler var.bir kaç arkadaşım ve eşim.eşim nikimi şifremi biliyor.arkadaşlarım bilmiyor.ne gerek var ki nikimi söyliyeceğim.burası benim için özel :))
     
  16. 27 Haziran 2009
    Konu Sahibi : destina0706
  17. ifrit

    ifrit Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    745
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ben bir rahatsızlık duymazdım. aynen devam ederdim yazdıklarıma.
    eger o benim nickimi bilmiyorsa hiç söylemezdim o rahatsız olmasın diye ama egerki biliyorsada endişelenmezdim kendi yazılarım için. Mümkün olduguncada ona msj yazmazdım takip ediliyormus hissine kapılmasın diye
     
  18. 27 Haziran 2009
    Konu Sahibi : destina0706
  19. Azeri kizi

    Azeri kizi Türkiye'mmm Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2007
    Mesajlar:
    5.722
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    Benim buraya üye oldugumu ve nikimi herkes biliyor.Hatta benden yaptigim biseyin
    tarifini istedilermi.KK dan bakin,oraya vermistim diyorum:)))))