Aksesuarlar

Konusu 'Gözlükler, Saatler ve Aksesuar' forumundadır ve Elif tarafından 22 Ağustos 2006 başlatılmıştır.

    22 Ağustos 2006
    Konu Sahibi : Elif
  1. Elif

    Elif Onur Üyesi Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    24.610
    Beğenildi:
    5.137
    Ödül Puanları:
    438
    Kıyafetleri tamamlayan renk renk küpeler, kolyeler, kemerler, özellikle gençlerin vazgeçilmezleri arasına girdi. Boncuklarla kendi tasarımını yapanlar da var yerli ve yabancı bir çok markaya ilgi gösteren de...



    ELİF BERKÖZ

    Türkiye'de aksesuvara ilgi giderek artıyor. Yabancı markalar talebi karşılamak için arka arkaya mağaza açıyor, yerli markalar ürün çeşitliliğini genişletiyor. Hatta Yargıcı Accessories örneğinde olduğu gibi tamamen aksesuvar ağırlıklı yeni markalar yaratılıyor. En iyi satış ise Bağdat Caddesi, Akmerkez ve Beyoğlu'ndaki dükkanlarda yapılıyor. Claire's, Accessorize ve Scooter gibi ünlü markaların bu sezonki koleksiyonları hazır. Kumaş veya tavşan kürkü toplardan yapılan takılar, leopar ve zebra desenli ürünler, tahta ve kemik bilezikler, iğne broşlar ve Swarovski bu yılın trendlerinden. Halka küpe geri dönüyor. Avize stili boncuk ve kesik taşlardan yapılan antika görünümlü küpelerle de bu sezon sık karşılaşacağız.

    Mudo / Scooter
    Swarovski taşlı takılar ilgi görüyor
    Türkiye'de giyimin dışında dükkanlarında takı satmaya ilk başlayan markalardan biri de Mudo. 1980'de kurulan Fransız takı markası Scooter 1990'dan bu yana Mudo mağazalarında satışa sunuluyor. Scooter'ın ürün yelpazesinde yüzük, toka, bilezik, kolye, küpe ve broş var. 18 ile 45 yaş aralığındaki kadınlara hitap eden Scooter markasının ürünlerinin bu yılki satışları 3,5-5 milyon adet. Swarovski taşlı broşlar, kolyeler, küpeler ve incili gruplar Scooter'ın en çok satılan ürünleri. Hülya Avşar ve Gülben Ergen'in de tercih ettiği markanın bu sezonki koleksiyonunda hayvan figürlü broşlar, Swarovski taşlı kolyeler, mor renkli modeller, incili setler, gümüş kolyeler ve halka küpeler dikkat çekiyor.

    Yargıcı Accessories
    Takılarda tahta, sedef ve kemik modası
    25 yıllık bir marka olan Yargıcı'nın mağazalarında dört yıldır takı da satılıyor. Yargıcı Accessories'da, kurulduğu Mayıs 2004'ten beri yaklaşık 850 bin ürün satılmış. Aksesuvara olan ilginin en büyük kanıtlarından biri de şu anda altı konfeksiyon mağazasına sahip olan markanın dokuz aksesuvar mağazasının bulunması. Yargıcı Accessories'ın hedef kitlesi 18-45 yaş arası kadınlar. Yaz döneminde küpe, çanta ve bilezik öne çıkarken kışın en çok satılan ürün şal oluyor. Kış sezonunun teması olarak Afrika seçilmiş. Ürünlerde tahta, sedef ve kemik gibi materyaller, hayvan deseni ve toprak renkler öne çıkıyor. Sıra sıra takılan uzun kolyeler, kumaş veya tavşan kürkü toplardan yapılan takılar, leopar ve zebra desenli ürünler, oya işi, iğne broşlar ve çantalara takılan anahtarlıklar kış sezonunun göze çarpan trendleri arasında.

    Genç kızlar buradan takıp takıştırıyor
    Türkiye'de dokuz mağazası bulunan Claire's dünyanın en büyük aksesuvar zincirlerinden biri. Hedef kitlesini kız çocukları ve genç kızlar oluşturuyor. Claire's mağazalarında takı ve aksesuvarın yanı sıra kırtasiye malzemeleri ve geçici dövme de var. Türk kadınının aksesuvara düşkün olması nedeniyle Türkiye'deki aksesuvar pazarını yurtdışına göre daha renkli bulan Claire's ülkemize özgü nazar boncuklu takılar ve aksesuvarlar gibi ürünlerin üretimine başlamış.

    AccessorizeŞekerci dükkanı gibi
    İngiliz markası Accessorize'ın Türkiye'de 19 mağazası var. Tercih edilme nedenlerinin başında ürün çeşitliliği geliyor. Türkiye'deki ilk mağazasını geçen yıl ekim ayında açan Accessorize'da o tarihten bugüne 700 bin adet civarında satış gerçekleştirilmiş. Türkiye pazarında çantalar başta olmak üzere tüm aksesuvarlar ve şapkalar ilgi görüyor. Suadiye, Galleria Alışveriş Merkezi, Rumeli Caddesi ve Bahariye Caddesi yakında bu markaya ait dükkanları göreceğimiz yerler arasında. Geçen sezon reklam çekimlerinde de yer alan ünlü manken Naomi Campbell markanın şekerci dükkanı kadar eğlenceli ve vazgeçilmez olduğunu söylemişti. Hatta Campbell bu sezona özel, marka için bir çanta dizayn etmiş. Türkiye'de de satılan bu çantaya talep çok fazla. Bu marka erkekler için de aksesuvar satıyor. Erkeklerin tercihi çantadan yana. Mavi, mor, yeşil, altın ve metalik renkler bu yılın modası. Eski görünümlü takılar, tüylü saç aksesuvarları, broşlar, iri takılar, tahta-boncuk-metal üst üste takılmış kolyeler kışın vazgeçilmezleri arasında olacak. Ponpon ve püskül tarzı aksesuvarlar, bol taşlı ve kolu kaplayan bilezikler, avize stili boncuk ve kesik taşlardan oluşan küpeleri de sık göreceğiz.

    kaynak :milliyet.com.tr
     
  2. 4 Mart 2009
    Konu Sahibi : Elif
  3. elif_ba

    elif_ba kocam &oğlum&kızım=aileyiz Pro Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.206
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    paylaşım için saol canım