Alçım çıktı ama.......

Konusu 'Burun Estetiği' forumundadır ve mertece tarafından 6 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : mertece
  1. mertece

    mertece Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2007
    Mesajlar:
    127
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar dün alçım alındı.Dr.aynayı verdi elime bi baktımdelikafaduldenbu benmiyim ya nasıl değişmişim...Önceki burnum çok kötüydü anlatamam yani:1ninca:Neyse eşimde yanımdaydı,önden güzel ama iki yan profil çok kötü yani hiç kavis yok,dümdüz aşağı iniyorCADIARZUeşimde yandan beğenmedi pek,yandan üçgen gibi görünüyor dedi.Dr.kızdı eşime olumsuz şeyler söyleme diye....Tekrar bantladı,pazartesiye kadar yine bekleyeceğim....
    Sizlerin 1 haftalık fotolardaki resimlerin hepsi çok güzeldi,yandan kavisliydi.Düzelicekmi benimkide yaaaaaa:eek:klava:eek: kadar zorluklar çektik bari değsin dimi yani......kaydirigubbakcemile3
     
  2. 6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : mertece
  3. kucukask

    kucukask Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    393
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım doktorun kavis yapmışmıydı? burnun zamanla değişecek canım ilk hali biraz ürkütücü gelir haliyle :)
     
  4. 6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : mertece
  5. EU1

    EU1 Guest

    canım benimki açıldığında kavisliydi daha sonra şişliklerden dolayı senin dediğin gibi üçgene benzemişti ama elimle bastırdığımda elim şişlikten içine doğru gidiyordu yani bastırınca şiş olduğunu anlıyordum seninkide şiş bence düzelecek
    kime oldun ameliyatını
     
  6. 6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : mertece
  7. EstetikEditor

    EstetikEditor ne mutlu TÜRKÜM diyene Pro Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.929
    Beğenildi:
    65
    Ödül Puanları:
    148
    ama şu an çok ödemlidir zaten yüzünüz.. o kavisiniz muhtemelen birkaç hafta içinde çıkar. zaten bir burnun oturması 6 ay sürer der dr.lar..

    üzülmek içimn daha çok erken a.s.
     
  8. 6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : mertece
  9. twetty84

    twetty84 Sevmekten kim usanır... Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2009
    Mesajlar:
    3.346
    Beğenildi:
    41
    Ödül Puanları:
    148
    şuan alından fışkırmış burun gibi durur o düzelicek tatlım şişler indikçe dr un kavis yaptıysa kavislidir zaten zamanla çıkar şekli ortaya
     
  10. 6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : mertece
  11. kacakgirl

    kacakgirl mamişimmmmm ask Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    300
    Beğenildi:
    43
    Ödül Puanları:
    113
    benımde ılk alcı cıktıgında yandan cok kavıslıydı sımdı o kadar degıll bazılarında baskata kavıssız gelır sısler ındıkce kavıs olurr
     
  12. 6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : mertece
  13. ebbrruuuu22

    ebbrruuuu22 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2008
    Mesajlar:
    32
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Doktorun kim?
     
  14. 6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : mertece
  15. mertece

    mertece Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2007
    Mesajlar:
    127
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ınşallah dediğiniz gibidir arkadaşlar ya sağolunopuyorumnanaktanpazartesini iple çekiyorum.....
    Bu arada dr.um Bursada Bülent Cihantimur
     
  16. 6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : mertece
  17. SezosSs

    SezosSs Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    435
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canim gecmis olsun merak etme ilk bende soka ugramistim önden kocaman duruyordu :bbo: sonra sislikler inince daha bi güzellesicektir... bence düz burunlarda cok hos duruyo niye begenmiyorsunki hele hele önden mükemmel duruyorlarsositososito
     
  18. 6 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : mertece
  19. SezosSs

    SezosSs Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    435
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    alinda fiskirmis gibimi kaydirigubbakcemile3 ayy cok güldüm.... benimki öyle degildi özellikle doktor beye söylemistim öyle durmasin diye ekstra oyuldu o kismi:lepi: o yüzden ameliyattan sonra hic öyle durmadi benimkisi ama suratim sisiken öyle duruyordusengözlerimebaksanab