Aldatan eşler

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve balikesir10 tarafından 2 Ekim 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    2 Ekim 2008
    Konu Sahibi : balikesir10
  1. balikesir10

    balikesir10 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba arkaaslar ben 17 senelik evligim ve aldatildim esim tarafindan 3oglum biraz ayri kaldik ve sonra cocuklar yuzunden ozur diledi baristk ve gecen bir yazi okudum yazida aldatan bir daha aldatir yaziyodu asli varmi acaba:kızgın::kızgın::kızgın::teselli:
     
  2. 2 Ekim 2008
    Konu Sahibi : balikesir10
  3. Prm.Oznur

    Prm.Oznur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    763
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    SEN BİZDEN DAHA TECRÜBELİSİN AMA eşin eger sana söz verdiyse tutacagını düşünüyorsan aldatmaz bence ama bunları kendi aaranızda iyice konuşmalısınız. sen oturup düşün bence acaba beni neden aldattı diye kendine sor ilk önce kendinle yüzleş ve sonra eşinle paylaş niçin ne gerek duydun başkasına gitmekle diye oturup konuşmalısın . İNŞALLAH BÖYLE BİRŞEY NE SENİN NEDE BİR BAŞKA BAYANIN BAŞINA GELMEZ....a.s.
     
  4. 2 Ekim 2008
    Konu Sahibi : balikesir10
  5. balikesir10

    balikesir10 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    tesekkur eederim cevabina ama sessiz kaliyor neden ncin diye soruyorum sessiz tamaam bir htayadi gecti diyor sadece tel gorusmesi olmus guya:jeyyar: san bende inanadim ama o guveni nasil birdaha geri geirecem esim evden ciktimi hep acaba acaba diyor cim laelaelaelaelae
     
  6. 2 Ekim 2008
    Konu Sahibi : balikesir10
  7. Prm.Oznur

    Prm.Oznur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    763
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    valla kesinlikle haklısın böyle düşünmekle ama senişn yapcagın bişiy yok artık eşin sana güvenin saglayacak şeyler yapması lazım ALLAH yardımcınolsun a.s.
     
  8. 2 Ekim 2008
    Konu Sahibi : balikesir10
  9. balikesir10

    balikesir10 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2008
    Mesajlar:
    31
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ne yapim sana diyo ama aklima bir sey gelmiyo ama xyasadigi olaylar gercekten cok kotu allah dusmanima b ile vermesin
     
  10. 2 Ekim 2008
    Konu Sahibi : balikesir10
  11. minikiz

    minikiz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.119
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    148
    mesafe ver ama kontrolü asla bırakma.yani istediği herşeyi yapabilsin ama sen bunları mutlaka bil.nasıl deme çünkü sen bilirsin.onu sıkma ama kontrol sende olsun.
     
  12. 2 Ekim 2008
    Konu Sahibi : balikesir10
  13. canım inan bana tekrar yapıcaktır.bunu göze alarak geri dönseydin keşke.eşinin yapması gereken tek şey var,uzun bi süre senin sorularına cevap vermek zorunda,senin takiplerine ses çıkarmamak zorunda,attığı her adımdan seni haberdar etmek zorunda.sadece bu şekilde gelir güvenin tekrar ama hiç bi erkek bu kadar zorlamaya gelemez.Allah sana sabır versin eşine de akıl
     
  14. 2 Ekim 2008
    Konu Sahibi : balikesir10
  15. Humanist

    Humanist Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2007
    Mesajlar:
    210
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben de yapıcı olmaktan yanayım...
    evlilik uzmanı da öyle söylemişti.kısa süreli ilişkiler yaşanmışsa ve
    tekrarlanma ihtimali yüksek değilse affedin diyordu.kendisi de kaç yıllık evliymiş.
    kolay bişey değil tabi ama yaptığı bir hatadan dolayı bence onsuz da kalmaya değmez.
    sizi seviyorsa pişmanlık duyar ve tekrarlamamaya çalışır diye düşünüyorum.inş murlu olursunuz...:jeyyar:
     
  16. 2 Ekim 2008
    Konu Sahibi : balikesir10
  17. EU2

    EU2 Guest

    bence aslinda kendince kapatmaya calistigin bir konuyu burada actigin icin anlasiliyor ki sen icinde kapatamamissin. haklisinda, elbette seni tekrar aldadir aldatmaz bilemem bu esinin karekterine bagli.icindeki korkulari kesinlikle anlat esine bundan sonra böyle birsey yasamak istemedigini söyle aksi takirde ayrilacagini bunu tekrar sana yapmasina izin vermyceni söyle. ben bastan kesinlikle affetmezdim bunuda yazmadan gecemiycem.
     
  18. 2 Ekim 2008
    Konu Sahibi : balikesir10
  19. Banan

    Banan Eşine Sırılsıklam Aşık..! Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    581
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    sen eşinle tekrar barışmışsın onu tekrardan kabul etmişsin zaten... bu soruyu onu kabullenmeden önce sorsaydın, sana kendi çapımda cevap verebilirdim belki... ama bence bu soru şuanki durumda mantıksız kalıyor... tekrar aldatabilir desek, yine mi küseceksiniz? hayırlısı olsun senin için...
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.