Aldatan kocalara hoş bir ceza!!

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve S_eda tarafından 19 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : S_eda
  1. S_eda

    S_eda Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2008
    Mesajlar:
    82
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :eek:klava:
    arkadaşlar aldatan kocaları affedin.. zaten sizi aldatmakla allah!a karşı bir sürü suç işlemiş oluyorlar, cezasını onları yaratan versin, en güzel ceza af etmek ve onları evini, sizi kendisini sevmeye davet edin..
    aldatmak boşanma konusu olmamalı,, allah nefimizi ölene kadar bize musallat etmiş, nefse uycazmı uymıcaz mı diye deniyor bizi, uyanlar demekki iradelerini güçlendirememişler demekki, o halde onlara yardım etmeli.. evlilik dışında ne aradaıklarını iyice bilmeli ve çare bulmalı.. suçlamak, boşanmak, kavga etmeki hır.çınlaşmak çözüm değil.. çözüm aşkı canlandırmakta..hihoyyyt
     
  2. 19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : S_eda
  3. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.228
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Bu söylediklerine kendinde inaniyormusun be gülüm???

    Beni aldtanla isim olmaz!!!!:1closedeyes:

    Varligimin kiymetini bilmeyeni

    Yoklugumla adam ederim... bu kadar:kahve:
     
  4. 19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : S_eda
  5. Ansaneri

    Ansaneri мιηιк кє&#8 Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    804
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şaka gibi :1shok: O aşkı canlandırmak için insanda moral olcak seni aldatsın sen hiç bişey yokki gibi al onu koynuna aşkını canlandır başlarım onun aşkına bana gelmez allah kimseye böyle bişey yaşatmasın
     
  6. 19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : S_eda
  7. TMYy

    TMYy *T&M* Pro Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.348
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    o beni aldatacak bende aşkımızı canlandıracam valla benim nefis buna uymuyo benim tahammülüm olmaz böle bişeye o adamla aynı havayı teneffüs edemem. allah kimseye göstermesin.
     
  8. 19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : S_eda
  9. NaZaR_BoNCuGu

    NaZaR_BoNCuGu Güneş topla benim için! Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    927
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    olurmu oyle sey ya tamam cezasini yuce rabbim versin ama onu diger tarafda cekicek bende yalan dunyada benden mahrum ederek veririm cezasini hatta rezil ederim kusura bakmada canim katilmiyorum sana a.s. NE YANI BENI ALDATANI BAS TACIMI EDIYIM..
     
  10. 19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : S_eda
  11. moonxlight

    moonxlight Yeni Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Seda sölediklerin inan belki iyi niyetinden ama yenilir yutulur gibi değil en azından benim açımdam.Farzı misal eşin böle bişey yaptı vede afettin tekrar beraber olmaya başladın.Peki nasıl evi yatağını nasıl paylaşıcaksın.Hiç mi için sızlamıcak hiç mi kıyaslama yapmıcan ve içine attıkça dahada sıkıntı verecek şekilde birbirinize dahada saygısızca davranmayacakmısınız.Vede hiç bir şekilde eşin ne kadar bir daha yapmıcam da dese yapacaktır.Alışmış kudurmuşdan beterdir diye bir söz var. Ben hep eşime derim gözümle görmediğim sürece inanmam .Ama gözümlede görürsem gözüme görünme.Her ne kadar kötü olursada olsun erkek asla paylaşılmaz.En acı verici olaylardan biridir ve cezasıda kesinlikle af değil bırakma olmalıdır kanımca böle.
     
    Son düzenleme: 19 Eylül 2008
  12. 19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : S_eda
  13. sefamolsun

    sefamolsun radyoda yine sezen çalıyo Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.436
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ayol insanda can mı kalır canlandırıcakmış...-tatlicadiarzu-kaydirigubbakcemile3
     
  14. 19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : S_eda
  15. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.228
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Ben söylemedimki hayatim seda arkadasimiz konuyu acmisbenneyaptımki
     
  16. 19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : S_eda
  17. Yuhanna

    Yuhanna ♥ Shimmer Gold ♥ Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    742
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Aldatan erkeği affetmek mi???
    Evliliğe hiç bişi olmamış gibi devam etmek mi???
    Şaka yapıyorsun herhalde!!! :kızgın:
    Beni aldatan bi erkekle aşkımı canlandırmam ben,direkt adamın boğazını sıkar olan canını da ben alırım! kötükedihüso
    Şaka mısın sen yaaa akşam akşam hey Allahım yarabbimmm sen keçilerime mukayyet ol daha neler duyucam töbe töbe :kızgın: :kızgın:
     
  18. 19 Eylül 2008
    Konu Sahibi : S_eda
  19. Ben de affetmekten yana değilim.Daha doğrusu yapamam gibime geliyor.Allah kimselere yaşatmasın.:nazar:
    Sana dokunduktan sonra bir başka kadına dokunması, onu okşaması onun yatağına girmesi; aşka , verilen sözlere, evliliğe, bir yastığa baş koymaya yakışmayan bir davranış.
    Ben aldatmam, aldatamam ama; aldatılmaya da tahammül edemem sanırım..
     
Benzer Konular: Aldatan kocalara
Forum Başlık Tarih
Bir derdim var : ( Aldatan kisi nasıl mutlu oluyorr 5 Ağustos 2014
Bir derdim var : ( aldatan sevgililiye ne yapmalı 27 Haziran 2014
Bir derdim var : ( seni aldatan sevgiliye bi şans verirlirmi? 3 Kasım 2013
Bir derdim var : ( Aldatan erkeğin tavırları nasıl olur? 7 Ekim 2013
Bir derdim var : ( Her erkek elinde sonunda aldatır mı ? Çevremde o kadar çok aldatan insan var ki. 27 Temmuz 2013