Aldatıldım... Lütfen yardım edin arkadaşlar

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve nil03 tarafından 18 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    18 Aralık 2008
    Konu Sahibi : nil03
  1. nil03

    nil03 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2008
    Mesajlar:
    83
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    eşimle 2 yıldır evliyim.15 ay askerlik yaptı.daha 4-5 aydır bereberiz.bir çocugumuz var.telefonda başka kızla mesajlarını gördüğümde seni kıskandırmak için yaptım dedi.boşanmakta istemiyo ve beni tehdit ediyo.ne yapacagımı bilmiyorum lütfen bana akıl verin arkadaşlar.senağlamasenağlama
     
  2. 18 Aralık 2008
    Konu Sahibi : nil03
  3. Susuz

    Susuz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    419
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Hadi canım ne kıskandırması bıraksın Allah aşkına...Peki sen inandın mı ??? Bu daha önemli bence
     
  4. 18 Aralık 2008
    Konu Sahibi : nil03
  5. redlowe

    redlowe Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    396
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    bu gün okudğum kaçıncı aldtılma olayı =((( ne diyim bilmiyorumkii. kıskandırmak içinmişş bahaneye bak hiç inandırıcı değil ...
     
  6. 18 Aralık 2008
    Konu Sahibi : nil03
  7. JJuLiEtt

    JJuLiEtt Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    11.605
    Beğenildi:
    52
    Ödül Puanları:
    198
    su erkekler bide yalan söylemesini becerebilse
    kim bilir neler yapcaklar o zaman :kızgın:
    utanmadan bide salak yerine koyuyo

    peki sadece tel demi görüşüyorlar yüzyüzemi ilişkileri varmı ben anlayamadım da :uhm:
     
  8. 18 Aralık 2008
    Konu Sahibi : nil03
  9. Aksi

    Aksi mebbus garisi yekdane Pro Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.207
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    arkadasa tamamen katiliyorum ve ekliyorum,
    siz affetiginiz sürece aldatilmalar sürekli devam edecek.
     
  10. 18 Aralık 2008
    Konu Sahibi : nil03
  11. essmeralda

    essmeralda pamuklara sarsam seni... Pro Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.835
    Beğenildi:
    33
    Ödül Puanları:
    148
    bu kocalar coştu galiba bugünlerde.
    içtikleri sulardan mıdır nedir bi aslan kesildiler.

    ne demek kıskandırmak için.
    yani bi kızla anlaşıp bana mesaj at mı demiş. bahane bak.

    iyi o zaman amacına ulaştım kıskandım, şimdi ne yapmalıyız de bakalım.
    dur bende seni bi kıskandırıyım bakalım de.
     
  12. 18 Aralık 2008
    Konu Sahibi : nil03
  13. FxixnFxixk

    FxixnFxixk PüFFF Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.176
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Ya noluyor böyle anlamıyorum dünden beri sürekli ''aldatıldım'' diye atılan başlıklar var..
    Hayır valla psikopata bağladım kendimi..

    Ya bu konular çok hassas oluyor malesef yani şunu yap bunu yap demek istemiyorum.
    Çünkü seni tanımıyorum hayatını, yaşayış tarzını, hayat felsefeni bunların hiç birini bilmiyorum.
    Sana boşan da diyemem boşanmada diyemem..
    Çok zor bir durum Allah yardımcın olsun arkadaşım..
     
  14. 18 Aralık 2008
    Konu Sahibi : nil03
  15. _ConversE_

    _ConversE_ Nam-ı diğer extreme:)) Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    3.571
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    106

    bu okudğum 3. aldatma konusu oldu,
    sinir ve moral bozukluğu içindeyim:kızgın: :nazar:
    sigara üstüne sigara yaktım okurken vallahaa:nazar:
    nasılda insanı aptal yerine koyuyor bu erkekler,
    yalanlarıda bi acayip ucu hep aynı yere çıkıyor...
    arkadaşım neden tehdit ediyor seni,
    neden bu tehditlere boyun eğiyorsun,
    iyice eminsen sen kararını uygula hangi zamandayız tehditlere boyun eğicek:nazar:
    eğer bi kere affedersen emin ol gerisi gelir,
    okuduğum ve gördğüm aldatma olaylarınında hep böyle oldu çünküü:nazar:
     
  16. 18 Aralık 2008
    Konu Sahibi : nil03
  17. Susuz

    Susuz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    419
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşım fikir istemişsin ,sorular soruyoruz ve hiç birisine cevap alamıyoruz ...
     
  18. 18 Aralık 2008
    Konu Sahibi : nil03
  19. sevhan

    sevhan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.458
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Tabi nasıl olsa affedeceksin ya kolay yalan zor yalan ne farkederki.Bari söylediği yalan üzerine biraz kafa yorsaydı.