Aldatıldım...

Konusu 'Aşk Acısı Çekenler' forumundadır ve akli_karisik tarafından 27 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    27 Eylül 2009
    Konu Sahibi : akli_karisik
  1. akli_karisik

    akli_karisik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    851
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Aldatılalı 2 ay oldu nerdeyse ama ben bugün anladım.İçimde şüpheler oluyordu ama ona güveniyordum.o benim aşkımdı ama bitti artık.yine bir aşk ihanetle bitti...benle sevgili olduktan 1 kaç gün sonra eski sevgilisine mesaj yazmış seni hep seveceğim falan diye..şifresini bugün aldım ve girdiğimde o mesajı gördüm..yıkılmadım.ona olan aşkım bitti.sadece bi eksiklik hissettim.gözümden 1 damla yaş bile gelmedi.kendime acıdım..benle sadece vakit geçirmek için çıkıyormuş.ara sıra ya benle öylesine çıkıyorsa diye bi his oluyordu içimde ama yok saçmalama o seni seviyor diyordum ve korkularım bitiyordu.o hep bana beni sevdiğini söylüyordu.seni seviyorum diyen dillere inanma sözü doğruymuş.okadar çok şey diyorduki beni aldattığını düşünmem imkansızdı nerdeyse..profosyonel şerefsiz..bugün anladım ne kadar saf olduğumu..bugün hep arkamdan vuruldumu anladım..çok üzgünüm onlar arkamdan vurdu diye değil ÇOK SAFmışım diye...yaşadıkça öğreniyorum herşeyi bidaha hiç kimseyle sevgili olmayı istemiyorumm..onun kuzeni bana ne iyi davranıyordu meğerse oda benim tarafımda değilmiş.ben öyle sanıyormuşum.ama son gülen iyi gülermişya ben hep üzüldüm akşam mesaj atsın bakalım buraya yazıcam neler konuştuğumuzu...senağlama
     
  2. 27 Eylül 2009
    Konu Sahibi : akli_karisik
  3. fxixrtxixnanxixnkxixzxix

    fxixrtxixnanxixnkxixzxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.004
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    146
    canım üzülme olurmu...
    neler hıssetıgını çok iyi anlıyorum.
    ama o elbette pişman olacaktır.
    sana bır tavsıyem onu yoksay.
    ve önüne bak..
    geçmişi kurcalama.
    sen saf değilsin.
    sen aşık oldun yaşadın.
    aldatan aldanır bunu unutma sakın.
     
  4. 27 Eylül 2009
    Konu Sahibi : akli_karisik
  5. akli_karisik

    akli_karisik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    851
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Umarım dediğin gibi olur..Allah bildiği gibi yapsından başka diceğim yok onun hakkında...
     
  6. 27 Eylül 2009
    Konu Sahibi : akli_karisik
  7. akli_karisik

    akli_karisik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    851
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    İyide o beni sevmiyorki niye sevmediği biri gitti diye üzülsünki...başka birini bulur...
     
  8. 27 Eylül 2009
    Konu Sahibi : akli_karisik
  9. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    başka birini bulsun

    eden ettiğini bulur canım

    üzme hiç kendini
     
  10. 27 Eylül 2009
    Konu Sahibi : akli_karisik
  11. TatLiGaci

    TatLiGaci Heidi ve kankileri Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    14.516
    Beğenildi:
    70
    Ödül Puanları:
    203
    Defet başından gitsin..:kızgın:
     
  12. 27 Eylül 2009
    Konu Sahibi : akli_karisik
  13. akli_karisik

    akli_karisik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    851
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Peki kızlar...Bi mesaj atsında..Ama bide kafama takılan şey var.o mesajı göndereli çoook olmuş.ve bundan 2 ay sonra yani 1 hafta önce bana söz vermişti bidaha asla hata yapmam diye.gözlerine bakınca anlayabiliyordum beni ne kadar sevdiğini .ama bugün o mesajı gördüm ve o mesajı yazma tarihi çok eski olduğunu gördüm.ama neyse az sonra mesaj atar konuştuklarımızı yazarım
     
  14. 28 Eylül 2009
    Konu Sahibi : akli_karisik
  15. apua34

    apua34 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.043
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    O sakladıda noldu bende yaŞadım aynısını...rezıl oldu sahıs Şımdı umrumda bıle deıl..gerek yok Üzmene kendını ..
    Sen hıÇ sÖledınmı olanları ve ney nasıl konu tam ...ama bu ÖrdÜklerını deıŞtırmez herzaman aklından bı sÜpe olucak o yuzden boŞver gıtsın..
     
  16. 28 Eylül 2009
    Konu Sahibi : akli_karisik
  17. frezya_34

    frezya_34 kimse vazgeçilmez değildr Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    900
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben bazı şeyleri anlayamadım
    sanırım siz şuan hala sevgilisiniz
    eğer adam bu mesajı sizin yeni sevgili olduğunuz dönemde attıysaa
    bi bocalama dönemi olabilir yani seni tam sevdiğinden falan emin değildir yada ne biliim o anki psikolojisi ile ilgili olabilir CADIARZU
    yaptığı doğru demiyorum kesinlikle yanlışş :eek:lmaz:
    ama ilişkinin en başlarında olan bişeysee bu kadar kafayı takma derim ben
    tabi adamın sana yaklaşımını bilemeyiz biz seni etkilemek için hangi güzel sözleri söylediğini
    herşeyin en doğrusunu muhakakki sen biliyorsun neler yaşadığını...
    bundan sonrası için ona güvenebilirmisin bilmiyorum..güvenn çok zor oluşan bişe :1ninca:
    hakkında hayırlısı olsun diyorum sadece
    çok fazlada üzme kendini..burda senin durumunda olan çok insann varr
    zaman herşeyin ilacıı.. :nazar:
    rabbim herkesin karşısına gönlündekini çıkarsın inş.. opuyorumnanaktan
     
  18. 28 Eylül 2009
    Konu Sahibi : akli_karisik
  19. akli_karisik

    akli_karisik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    851
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    hayır daha sölemedim bu mesajı gördüğümü daha konuşamadık


    evet.biz çıkmaya başladıktan 2 gün sonra atmış bu mesajı

    aradan 2 ay geçti ve ben daha yeni gördüm

    kuzeniyle konuştum bana "o seni seviyor anladım senden bahsetti onda bu zamana kadar hiç görmediğim birşey gördüm."dedi.bilmiyorum belkide onu savunmak için demiştir...