Allah Canını Almasın Mario - Küçücük Kızı'da Delirttin En Sonunda :D İzleyin & Kopun

Konusu 'İlginç Videolar' forumundadır ve _DeReN_ tarafından 1 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : _DeReN_
  1. _DeReN_

    _DeReN_ _Mucizem'sin Oğlum_ Pro Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2006
    Mesajlar:
    3.101
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Zehra Betül, sevimli mi sevimli, şeker mi şeker, hırslı mı hırslı çok sempatik bir çocuktur. Fakat, hırs yapınca sesi yaşıtlarının seslerinden biraz daha kalın çıkar.:sinifsinif:

    Ahmet dayısının, yediği besin değeri yüksek, A'dan Z'ye her vitamini içeren gıda ürünlerini tüketememesi nedeniyle ailesine rest ceken Zehra, Süper Mario'yu yenmeye and icmistir... :roflol:
     
  2. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : _DeReN_
  3. sevilay 15

    sevilay 15 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2008
    Mesajlar:
    171
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ay yazık çocuğa ya öldüm gülmekten
     
  4. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : _DeReN_
  5. BeyzaNur-HH

    BeyzaNur-HH geL artik Melegim Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.744
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    :roflol: superdi yaaa
     
  6. 1 Ekim 2009
    Konu Sahibi : _DeReN_
  7. Amonra

    Amonra Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13.461
    Beğenildi:
    266
    Ödül Puanları:
    213
    ben gülemedim üzüldüm resmen. bilgisayar oyunları yüzünden hastalıklı bi nesil geliyo. anne de bu acizliğini çekip belgeliyo yazık çocuğa.
     
  8. 5 Ekim 2009
    Konu Sahibi : _DeReN_
  9. italim

    italim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2009
    Mesajlar:
    10.167
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    İşte küçük yaştaki çocuklarımıza bilgisayarın verdiği zararlar,Zehra orada ağlıyor biride bunu cekip yayınlıyo.........[​IMG]
     
  10. 6 Ekim 2009
    Konu Sahibi : _DeReN_
  11. MaviEge

    MaviEge DENİZCİM VE BİRİCİK KIZLARIM Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.533
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    valla gülsem mi ağlasam mı şaşırdım.
     
  12. 6 Ekim 2009
    Konu Sahibi : _DeReN_
  13. aLLeGRia

    aLLeGRia Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    9.764
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    yazık ya yavrum nasıl ağlıyo annesi de ordan gülüyo
    benim kızım böyle ağlasa ben gülüp videosunu çekemezdim onun
    kıyamadım kızcağıza ya
     
  14. 6 Ekim 2009
    Konu Sahibi : _DeReN_
  15. Libyana

    Libyana Allah var, Allah yâr... Pro Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    6.009
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    Ben epeydir merak ediyordum bu videoyu dilden dile çok dolaşıyordu çünkü..

    ıki gün önce tevafuken rastladım ..

    Gerçekten komik diyemem ; trajikomik diyebilirim anca..

    Hatta tam aksi;üzüldüm yüreğim acıdı ..

    Bu çıplak bir gerçek belki de; toplumsal bir mesaj olarak da algılanabilir..

    Teknoloji çağında nimetleri kullanırken abartmamak, evlatlarımızı tamamı ile bu tarz oyunlarla muhatap etmemek gerekiyor bence..

    ıfrat ve tefrit meselesi yani..

    Herşeyin ortası makbuldur..

    Yazık ya:KK43:

    ıçim acıdı onun göz yaşlarına vallahi billahi..

    Öyle kaptırmış ki kendini yavrum..
     
  16. 6 Ekim 2009
    Konu Sahibi : _DeReN_
  17. Libyana

    Libyana Allah var, Allah yâr... Pro Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    6.009
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    Yavrucak öyle düşmüş ki oyun derdine; öyle kaptırmış ki kendini..

    Bu tür oyunlarda birden fazla UYARAN olduğu için;dikkat dağınıklığı ve asabiyet getirir yanında..

    Baksanıza el kadar bebe sinir krizi geçiriyor ya nerdeyse.. :KK43: