Alnımda oluşan isilik tarzı sivilceler...:((

Konusu 'Sivilceli Ciltler ve Çözümleri' forumundadır ve mner tarafından 8 Kasım 2010 başlatılmıştır.

    8 Kasım 2010
    Konu Sahibi : mner
  1. mner

    mner Üye Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2009
    Mesajlar:
    219
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Merhaba arkadaşlar , uzun bir süredir alnımda ve şakaklarımda isilik tarzı minik sivilceler oluştu. Ne yaptıysam geçmedi ( kil maskesi , peelilig...vs) Burada bir solüsyondan bahsediliyor acaba bu banada iyi gelirmi , önerilerinizi bekliyorum. Tşk ederim.
     
  2. 9 Kasım 2010
    Konu Sahibi : mner
  3. mav

    mav Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.102
    Beğenildi:
    3
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    bendede var ya stresten oluyo sanırım kolanyayla sil
     
  4. 9 Kasım 2010
    Konu Sahibi : mner
  5. mner

    mner Üye Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2009
    Mesajlar:
    219
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    tşk ederim denicem yanlız stresten olduğunu sanmıyorum çünkü 4-5 aydır sürekli var bende.
     
  6. 26 Kasım 2010
    Konu Sahibi : mner
  7. emelin

    emelin Üye Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    113
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    kızlar bende alnımdaki küçük sivilceleri geçirememiştim. benzamycin bile işe yaramadı. bende şöyle bir formül hazırladım şimdi hepsi kurudu ve döküldü. elime hiç pütürlük gelmiyo valla

    1 fincan maden suyu
    1 fincan elma sirkesi
    bebek pudrası (çinko oksitli olacak, içindekiler kısmında zinc oxide yazıyo mu bakın)

    maden suyu ile elma sirkesini karıştırıp dolapta saklayın. yatarken pudrayı bunla ıslatıp yüzünüze sürün. sabah kalkınca bakın cildiniz nasıl:KK61:
     
  8. 29 Kasım 2010
    Konu Sahibi : mner
  9. laydd

    laydd Yeni Üye Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2010
    Mesajlar:
    15
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    paylaşımın için teşekkürler arkadaşım ama pudrayı hazırladığımız karışımla karıştıracakmıyız tam açıklar mısın?
     
  10. 30 Kasım 2010
    Konu Sahibi : mner
  11. emelin

    emelin Üye Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    113
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    kızlar 1 fincan elma sirkesini, 1 fincan maden suyu ile karıştırın. bunu dolapta saklayın. yatarken çay tabağına bir miktar bu sıvıdan koyun, yarım çay kaşığı falan da pudra koyun. parmakla karıştırıp yüzünüze sürün. yalnız kuruyunca yüzünüz bembeyaz oluyor söyliyim. kimsye görünmeyin:D bu arada benim cildim yağlı. kuru ve karmaya nasıl olur bişey diyemem. benim cildimin yağını baya dengeledi. dün 2 kırmızı sivilce çıktı 2 günde dümdüz oldu. ben tüm yüzüme uyguluyorum şuanda.