ama neden böyleler..anlam veremiyorum ben..ya siz?

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve nil88ay tarafından 27 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    27 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nil88ay
  1. nil88ay

    nil88ay MUTLU :) Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    435
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    erkekler istemediğimizde köpek gibi peşimizde koşarlar...
    istemediğimiz o adama sonra ne hikmetse kanımız ısınır...
    ulaşır yani amacına...
    düşünür taşınır tamam deriz...

    ah aşkım bebeğim bitanem vs canım cicimler gelir gider belli bir süre....
    hemde çok kısa bir süre....
    aramalar....her dakika...
    binlerce msjlar...
    bi rahat verse dedirtir hatta bazen....
    merak etmeler....
    kıskanmalar....
    seni seviyorum diye zorla dedirtmeler..
    nazlar....
    kaprisler....
    gün içinde ne yaptığını saniyesiyle rapor etmeler...
    bizden de aynı şeyi beklemeler...
    hayaller....
    planlar....
    paylaşımlar....

    Allahım ya bundan sonrası?
    neden bundan sonra tamamearn değişiyorlar?
    ya da kenara çekiliyorlar?
    nie önceki gibi olmuyor hiçbirşey...
    ee değişen bişey olmadı ki...
    o istediğin kız seni sevdiğini söyledi sadece....
    sadece güvenmeye başladı sana...
    onca yaşadığı şeyden sonra sana sarıldı...
    bi hayat kurabileceğine inandı...
    ama tılsım nie kaçtı...?

    sorarız...
    ne oldu?
    nie çektin kendini?
    başka biri mi var?
    artık sevmiyor musun?
    bu yaptığında ne şimdi?
    nie aramıyorsun?
    eee nie haber vermedin?


    yooo çok seviyorum hala...
    biraz zaman....
    çok yorgunum bu aralar...
    iş güç aşkım....
    oruçta girdi araya....
    canım hiçbişey yapmak istemiyorum....
    tlfn çekmiyordu...
    bugün iş çok yoğundu...
    ama her dk sana rapor veremem ki...
    bi anda tükenip bitmek istemiyorum....
    zamanla herşey....
    aklına kötü şeyler getirme....
    sadece sen varsın...
    aşkım bugün erken yatabilir miyim....

    ne değişiyor bayanlar?
    nie böyle oluyor sonunda?
    iş aynı iş...
    sevgili aynı...
    hayat aynı...
    ama herşey nie farklılaşıyor.....
    BEN ARTIK ANLAM VEREMİYORUM...NEDEN?????
     
  2. 27 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nil88ay
  3. didem_evo

    didem_evo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.881
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    süründürceksin bunları nilaycım bunlar iyi niyetten anlamıyorlarkötükedihüso
    gözlemlerim sonucu bu kanıya ulaştım kaçan kovalanıyo bunu bilir bunu söylerim:kahve:
     
  4. 27 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nil88ay
  5. nil88ay

    nil88ay MUTLU :) Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    435
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yani lanet olsun bu gidişle ne evlenilir ne yuva kurulur....
    duygum düşüncem alt üst...
    biride değil ki hepsi böyle yaaaa....!!!!!!
     
  6. 27 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nil88ay
  7. didem_evo

    didem_evo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.881
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    nilaycım senin son ilişkin biraz sarsıntılı bittiği için karamsar düşünüyorsun hepsi bir değil muhakkak..
    ben önceki sevgilimde çok acılar çektim o kaçardı ben kovalardım resmen sonunda da terkedildim bu bana ders oldu ve dedim ki bundan sonra en değerli olan benim asla bi erkeğe boyun eğmicem asla kendimden çok onu sevmicem asla onsuz olamaycağımı ona göstermicem dedim ve son ilişkimde bunları yaptım inan insan kendini daha değerli hissediyo bu şekilde..
     
  8. 27 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nil88ay
  9. nil88ay

    nil88ay MUTLU :) Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    435
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    didem konumu okudun galiba. son ilşkim dediğin gibi bitti...sonra hayatıma adamın birini aldım.daha 2 ay oldu.aynısı diyemem de resmen beni elinde görüyor...çıldırıyorum ya...bu ne rahatlık?sanki yalvaran bendim ya sabır!!!!resmen şu an bn yalvarıyomuş gibiyim...canımı sıkıyor bu durum...nasılda üste çıkıyorlar ya...
     
  10. 27 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nil88ay
  11. didem_evo

    didem_evo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.881
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Okudum konunu canım üzüldüm ama kısmet değilmiş önüne bakmaktan başka yol yok..
    Yeni biri var demek hayırlı olsun diyeceğim ama o da istediğin gibi davranmıyormuş..
    Hemde daha çok yenisiniz sen onsuz yapamayacağın hissini falan mı verdin ona neden böyle oldu acaba..
    Bunun dışında senin istediğin gibi biri mi yani sevildğine inanıyor musun canım ?
     
  12. 27 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nil88ay
  13. GezegeNKralicesi

    GezegeNKralicesi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2009
    Mesajlar:
    4.917
    Beğenildi:
    2.590
    Ödül Puanları:
    238
    Herkesin bir doğrusu vardır.
    O doğruyu buldugunda bu sualleri bırakacaksın canım...
     
  14. 27 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nil88ay
  15. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    nil88ay http://www.kadinlarkulubu.com/ah-er...sevmek-var-elde-etmek-icinmutlaka-okuyun.html bu konuyu okursan bence soruna cevap bulursun a.s




    Meltem diyor ki,"satır aralarında yazınızın bir "elde etmek için sevmek" vardı.
    aynen öyle...
    ikiye ayırmıştım sevmeyi...sevmek için sevmek...elde etmek için sevmek diye..

    insanlar insanları iki türlü severler...
    sevmek için ve elde etmek için...

    ikiside sevmektir,tamam....ama biri bencildir...öteki sencil...
    yani ...daha da açık...iki türlü erkek vardır,seni seven Meltem...

    seni,senin için sevenler....
    seni,kendisi için sevenler...

    seni senin için sevenler,sencil olanlardır...onlar için önemli olan seni sevmektir
    senin onu sevmen gerekmez bu sevgi için...karşılıksız,beklentisiz bir
    sevgidir o...

    sen de onu seversen eğer,dünyanın damına çıkar...ama sevmessen kahrolmaz..
    yıkılmaz...

    "sevmek sevdiklerini mutlu etmektir" sözü bunlardan çıkmadır...senin mutlu
    olduğunu görürlerse bağırlarına taş basarlar...seni sevmeye senin mutluluğunu
    izlemeye devam ederler....

    bunlara "platonik aşık" da denir literatürde..."geri zekalı " da...

    "eloğlu omleti yerken,yumurtanın kabuğuna bakan" diye de tarif edilirler
    mizah dilinde.....çünkü alay konusudur sevme şekilde,toplumda...

    seni kendisi için sevenler bencil olanlardır...sevgilerinin amacı seni elde etmektir
    edemezlerse giderler...ederlerse karşılarına elde etmek istedikleri başka biri
    çıkınca giderler....yani eninde sonunda gider onlar...sevgileri kalıcı değildir...
    beklentilerine bağlıdır...senden bekledikçe sana...beklenti başkasına dönünce,
    ki döner,başkasına....listeleri vardır,senin adınıda yazmak istedikleri..yazdıkları...

    bu erkeklerin ikisi de sana "seni seviyorum" der...ikinciler daha hızlı,daha çok
    daha inandırıcı söylerler...

    durmadanda sevdiklerini kanıtlamaya çalışırlar...çünkü seni elde etmeleri,
    inandırmalarına bağlıdır...genç kızlar da bu müthiş gösteriye dayanamazlar pek..
    kapılırlar...

    bu yüzden atraf daha çok elde etmek için sevenlerin zaferleri ile doludur...

    sevmek için seven şov yapmayı sevmez...

    sevdiğini göstermeyi,kanıtlamayı düşünmez...onun için söylenen değil
    hissettirilen sevgi güzeldir...senin hissetmeni,anlamanı bekler....

    sevmek için seven,sessizdir,sakindir...aceleci değildir..onun için amaç sevmektir
    sevdiği için mutludur...bu ona yeter aslında...

    elde etmek için seven hızlıdır...baş döndürücü,çok çekicidir...baştan
    çıkartıcı,şaşırtıcıdır...onlara kolay kapılır insanlar...

    ben mi?
    20sene sonra aldığım mektuplar var...

    "seni nasıl anlamamışım"...senin gibi birini nasıl kaçırmışım diye...

    kadınlar,sevmek için seven erkeği uzun yıllar geçmeden anlamazlar yani...

    elde etmek için sevene hemen kapılırlarken...

    gerçeği yıllar sonra anlamaları da belki terk edilip kapı önüne konmaları
    ya da evde unutulup aldatılmaları sonucudur...

    hıncal uluç

    (20mart 2005 te yayınlandı)
     
  16. 27 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nil88ay
  17. nil88ay

    nil88ay MUTLU :) Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    435
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    inan bişey düşünemiyorum artık canım ya...
    hergün arayan her dk msj atan adam adı konunca değişti...
    iş var o var bu var...
    bugün yemeğe gidiyor ve benim haberim 9buçukta oluyor.gün içinde zaten görüşmüyoruz.farklı şehirlerdeyiz..kiminle gittiğini bile bilmiyorum.9buçukta msj atıp:yemeğe çıkmıştık canım tlfn çekmiyordu demiş...o kadar sinirlendim ki.....cvp falan yazmadım.vlla umrum değil nolcaksa olur..facede ilşkisi yok yazıyordu.gerçi pek girmiyodu.sonra dondurdu.arada açıyor.kavgasını ettim.ne fark eder yazsa yazmasa sende de yazmıyor dedi.iyide bende hiç bişey yazmıyor dedim.ya hiçbişey yazmasın ya da düzelt şunu demiştim.kapamıştı faceyi.2gün önce gene açmış.gene ilşkisi yok yazıyor.anammm okadar sinirlendim ki..gittim bnde yazdım ilişkisi yok diye.koyamı istemeyeceği bi foto da koydum..bana ne nolcaksa olsun çok alttan aldım...yoook ben ona seviyorum demeyecektim.diğerleri gibi bununkinide kaldırdım.....
     
  18. 27 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nil88ay
  19. nil88ay

    nil88ay MUTLU :) Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    435
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    KIYMIZIABA çok ağır oldu bu yazı...:KK43:
    çünkü çok haklı....