Ameliyat olduktan 1 ay sonra burunda kemer oluşur mu?

Konusu 'Burun Estetiği' forumundadır ve puccacik tarafından 1 Kasım 2010 başlatılmıştır.

    1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : puccacik
  1. puccacik

    puccacik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2010
    Mesajlar:
    200
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    Ben ameliyat olalı 1 ay oldu, fakat dün burnumun üstünde bir çıkıntı fark ettim; elime de geliyor ayrıca. Daha önce böyle bir şey yoktu eminim; yalnızca arada burnumun daha alt bölümünde benzer bir şey oluyordu ama böyle ekemr gibi değil. Ameliyat olduktan bu kadar zaman sonra böyle bir şey oluşabilir mi sizce? Ödem olma ihitimali var mı ya da?

    Bilgisi olanlar cevap versin lütfen, sinirim çok bozuk=((

    :KK25:
     
  2. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : puccacik
  3. ZuzuLa

    ZuzuLa Aykut Efenin, Eylülün Annesi :) Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2010
    Mesajlar:
    208
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    enüü o nasıl bişey ya belki şişliktir canım kendini sıkıp üzeceğine doktoruna danışsanda içini rahatlatsan?
     
  4. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : puccacik
  5. puccacik

    puccacik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2010
    Mesajlar:
    200
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    Yarın gideceğim; ama inanılmaz husursuzum...Nasıl bir şey ben de anlamadım..Umarım ödemdir...=(((

    Bu arada ZuzuLa sana da çok geçmiş olsun=)
     
  6. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : puccacik
  7. ZuzuLa

    ZuzuLa Aykut Efenin, Eylülün Annesi :) Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2010
    Mesajlar:
    208
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    sağol cnm sende git görün hayırlı haberlerini alalım
     
  8. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : puccacik
  9. BBD

    BBD 91-----> 77,3 Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.677
    Beğenildi:
    6.639
    Ödül Puanları:
    188
    canım durduk yere çarpa vs. yoksa kemik neden çıksın ki öle kemer olcak şekilde. bence de ödemdir. bende ameliyattan sonra burnumun sadece bir yanında vardı kemer gibi görünüyordu çok takıyodum kafamı çünkü kemik gibi sert geliyordu elime ama inan şimdi hiçbişi yok
     
  10. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : puccacik
  11. oske.06

    oske.06 Afakanlar basıyor :) Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    4.970
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Canım umarım benımkı gıbı dııldır ama bende daha bandaj cıktıgı gun bıle vardı
    Ilk basta sıslık dedı doktorum gıtcek dedı ama 7,5 ay oldu eskısından daha beter sıslıkler ındıkce kemer daha bı belırgınlesıyo :S
     
  12. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : puccacik
  13. puccacik

    puccacik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2010
    Mesajlar:
    200
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    Canım baktım senin burnuna...Senin üstten bütün geliyor gibi, altta bir boşluk oluşuyor sanki..Benim de tam tersi, alttan bütün gibi üstten çukurumsu..Anlamadım ben, ilk 1 ay kesinlikle böyle bir şey yoktu..Sağ tarafa doğru daha belirgin bu tümsek, yani daha şiş o taraf...Öf bilemiyorum...Yarın 12.00'da randevum var, ak koyun kara koyun anlayacağım...

    Bu arada oske.06'cım, senin burnunun kemeri olmasa tabii iyiymiş, ama inan yine de bir çok estetikli burundan güzel görünüyor..Ayrıca gerçekten de kimse estetik demez..Küçük kusurların da böyle bir yararı oluyor işte..
     
  14. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : puccacik
  15. puccacik

    puccacik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2010
    Mesajlar:
    200
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    Senin için çok sevindim...Umarım benimki de düzelir=(

    Dua edin...
     
  16. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : puccacik
  17. OFFPOFFF

    OFFPOFFF çok özledim... Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    3.846
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    umarım düzelir canım ya..1 ay olmuş daha..normaldir herhalde..hani hep 6 ay 1 sene diyorlar ya burunun oturması için..
    ama haklısın yani ben olsam kırmıştım kafayı sis mis dinlemezdim çünkü çok sabırsız bır ınsanım..hersey biran önce olsun bitsin isterim :KK43: ameliyattan sonraki süreç çok zor olacak benim için o yuzden :KK43:
     
  18. 1 Kasım 2010
    Konu Sahibi : puccacik
  19. puccacik

    puccacik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2010
    Mesajlar:
    200
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    Cekhu'cum,

    Bir de ben dış görüntüsüne takılmayan biriyimdir. Burnum yamultu senelrce, bir kere de aynaya geçip, aman benim burnum yamuk dememişimdir, hep kendimle barışıktım. Ne oldu bu ameliyattan sonra bilmiyorum. Aşırı hassasım, en küçük bir pürüz tüm zamanımı alıyor..İki gündür tümsek çıktı şimdi..

    Sen kendini şimdiden hazırla canım, hep çıkıyor ufak tefek şeyler maalesef=(