Ameliyat oluyorum :)

Konusu 'Burun Estetiği' forumundadır ve Knetra tarafından 31 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    31 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Knetra
  1. Knetra

    Knetra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    34
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    lülülülülülü Evet arkadaşlar bugün sonunda Bilge Bey ile görüştüm. ayh ne kadar kalabalıktı.Nemin dediği gibi bir çok kişi ile tanıştım ameliyatları gayet başarılıydı. VEEEEEEEEE BENDE 9 HAZİRANDA AMELİYAT OLUYORUM ..... Arkadaşlar desteklerinizi bekliyorum. Hem korku hem heyecan çok karışık bir duyguuuuu ..... :bbo:
     
  2. 31 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Knetra
  3. Venus

    Venus Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2008
    Mesajlar:
    483
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    şimdiden hayırlı olsun bılge beyden harıka bır burun daha gelıyor..:teytey: ameliyattan hıc korkma aslından hıcbıseye ıcın endıselenmene gerek yok zaten cokguzel bır burnun olucak inş:)
     
  4. 31 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Knetra
  5. su.ay

    su.ay bana Allah yeter Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.705
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    hayırlı olsun. inşallah istediğin gibi olur.. bu mutluluğu, güveni sende yaşarsın dualrım seninle.
     
  6. 31 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Knetra
  7. smurfin

    smurfin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2009
    Mesajlar:
    460
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    108
    hic korkma, bilge bey harika burunlar yapiyor bana bir fiyat verseydi hollandadan vallaha malatyaya gidecegim. Cunki onun cok guzel burunlar yaptigini biliyorum bana tasarim bile yapmasi gerekmez gordugum burunlarin hepsi guzeldi benim begendigim tarzlardan kalkik ve ufak:))) yani canim hic korkma bu doktor super keske senin yerine ben gidebilseydim ona. hadi bakalim hayirlisi olsun paylasimlarini ve resimlerini dort gozle bekliyoruz
     
  8. 31 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : Knetra
  9. oske.06

    oske.06 Afakanlar basıyor :) Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    4.970
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Öncelikle çok şanslıymış
    doğru bi seçim
    daha 1 hafta var ama şimdiden geçmiş olsun
     
  10. 1 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Knetra
  11. ACELYAM

    ACELYAM Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Mart 2010
    Mesajlar:
    695
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    108
    canim sevindim senin adina ins istedigin buruna kavusursun darisi bana....:smiley-cool:
     
  12. 1 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Knetra
  13. AskAsk

    AskAsk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.882
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    şimdiden geçmiş olsun iyi bi seçimmmmm
     
  14. 1 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Knetra
  15. beyzacik

    beyzacik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    244
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    simdiden gecmiş olsun cok dogru bi tercih yapmıssın
     
  16. 1 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Knetra
  17. Knetra

    Knetra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    34
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Tşkederim arkadaşlar. Ameliyattan biraz korkum vardı . ama sizin destekleriniz ile bunuda atlatıyorum.  HAstanede gördüğüm hastalarda gerçekten Bilge Bey'in yaptığı ameliyatlar çok başarılıydı. ınş benimde öyler olur.. darısı olmayan arkadaşlarımın başına diyorum şimdiden... Cuma günü gidip tahlillerimi yaptıracam. az kaldı. Günler geçmek bilmiyor. Sanki bu kadar yıl bu burunla yaşayan ben değildim :p
     
  18. 1 Haziran 2010
    Konu Sahibi : Knetra
  19. seviyorumseni

    seviyorumseni Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2010
    Mesajlar:
    194
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    hadi bakalım fındık burunlular ordusuna bi kişi daha katılıyor süperrr...hiç korkma canım göz açıp kapayıncaya kadar geciyor zaman iyileşir toparlar fındık burnunla salınırsın ortalıkta :):)