Ameliyathanede aşık oldum kızlar ya:)

Konusu 'Doğum Öyküleri' forumundadır ve rhodora tarafından 15 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : rhodora
  1. rhodora

    rhodora Noldu Hiçbişey Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    689
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    108
    hepinize merhabalar kızlarrr, Ancak gelebildim, ve sonunda yazıyorum işte doğum hikayem:
    daha önce dediğim gibi sizlere kontrole diye gittik hastaneye, ama zaten az olan suyum bitmiş bebek sıkıntıya girmişti, üstelik çatım darmış ve bebeğin başıda yukardaymış, açıklıkda yok, sezeryana karşı olan doktorum imkansız normal yapamazsın bu durumda dedi. annem başka şehirde paldır küldür aradık hemen atla gel diye otobüsün kalkmasına 15 dakika kala hemde, sonra ordan başka otobüs de yok, yazık acele acele toplanıo yetişti otobüse. Doktor duş için izin verdi hemen eve geldim, size yazdım duş aldım bi yandan bebeğin mobilyalarıda geldi adamlar yan tarafta kuruyo,ev dağınık malum yeni taşındım, neyse doğum çantamın eksiklerini tamamlayıp çıktık evden, bide resim çekindim hamiş hamiş son kez, siz şimdiden bolbol çekinin beni aceleye geldi..

    odama yerleştim, eşim otogara annemi almaya gidecekti güya daha çok vardı gelmesine, ben sandım odamda şöyle oturcam belkş duygularımı yazcam filan, bi baktım hemşireler geldi, önlüğü giydim, ve işte başladı geçtik o farklı boyuta... damar yolu açıldı, sonda takıldı (tek kötü şey sondaydı bi türlü olmadı nefret ettim), lavmanda yapıldı, bu sefer de dinlencem sandım yok bi baktım sedye, hemen alıyoruz seni dediler durum çok acil, elim ayağım boşaldı bi arkadaşım gelmişti okuldan yanımda o var, annem yok hala bekleeler sandım yok, eşim dışarı çıkmış anneme telefon etmeye, o arada aldılar beni, film gibiydi, sonra yetişti neyse öptü beni ve işte ameliyathane.. oturtular beni, önden hemşire sarılıyo, belden iğneyi vurdular çok az hissettim, bi kaç saniye içinde bacaklarım uyuşmaya başladı, sedyeye kaldıramıyorum o kadar yani, hemen kaldırdılar, serum o bu herşey takıldı doktoru bekliyoruz. hissediyomusun diyolar bacaklarını hayır hissetmiyorum dedim ama göbeğimi hissediyorum dedim hepsi şok:bbo: orda serumla ilgilenen birisi vardı göbeğime bişi yaptı hissediyomusun dedi evet acıyo dedim, adamdaki tepki şu, rsmen tırnağımı geçirdim normal şartlarda bağırman gerekiyordu demekki hissetmiosun dedi, bende az daha bekleyelim iyice uyuşayım nolur diyorum bi yandan... neyse sevgili doktorum geldi ve başlıyoruz dediler, saate bakın benim için bebeğim çıkınca dedim, hemşirelerden biri ay burçlar çok mu önemli ,işmiz var filann dedi ama sağolsun ordaki çocuk ben bakayım dedi.. doğum başladı, sallantı sarsıntı ve ellemelerini hissettim sadece, şimdi bebeğin çıkıyo dediler 5 dakika içinde doğdu kuzucuk, heyecanlandım inanamadım, bastırcaklar hazır ol dediler 3 kere çok sert bastırdılar hissettim çünkü göğüs tarafından bastırdılar ve minik bi ağlama duyuldu, inanamadım o mu gerçekmi dedim şükrediyorum bi yandan, yok senin için ses efekti yaptık dedi çocuk, temizlediler ve getirdiler yanıma hemen işte o an hayat durdu kızlar, o iki minik gözü, o şirin minicik yüzü görünce koptum, dert ettiğim şeyler okul iş tez hepsi bitti, artık hiçbiri önemli değildi, sadece o o o ve gerçekten aşık oldum o minik yakışıklıya coksekeriremsu babasına göstermeye gittiler hemen, dikiş olayı başladı 40 dakika kadar sürdü, bi ara midem bulandı hepsi korktular kanımda çok fazla gidiyomuş sen bişi yaptınmı değişik bi hap filan aldınmı dediler aspirin evet deli gibi aspirin almıştım o gün bebeğime faydası olsun doğuma kadar diye, hemen uyutalım o zaman seni dediler iğne yapıldı 5 dakikaya uyursun yarım saate uyandırcas dediler ve bendekide ne bünyeyse kızlar taa ertesi güne kadar uyuyamadım, dikişler bitti nihayet doktorumla vedalaştım çok tatlı kadın ya öptü beni giderken bide, indim sonra odaya minik oğlum giyinmişde gelmiş çoktan, annemde yeni gelmiş, herkes bi duygulu böyle eşim gözümün içine bakıyo tabi özlemişim onuda, annemde sarıldı duygulandı, emzirdim hemen sonra, işte böyle kızlar herşey çok güzeldi, sonraki iki gün o ağrılar iki büklüm yürümeler hariç, o gece hastanede kaldık ertesi gün çıktık, iki kere daha lavman yapıldım bi türlü o kadar yürümeme rağmen gaz olayını halledemediğim için, size geç yazabildim çünkü 2 gün sonra sarılık oldu bebeğim ve bi gece hastanede kaldı tekrar, kıyamam her tarafı iğne deliği oldu içim gitti.. Allah kimseye evlat acısı vermesin o an bile içim eridi..

    doğum esnasında inanırmısınız bilmem ama isimleriniz tek tek geldi aklıma ve dua ettim hepiniz için, kolay doğumalr diledim ve hamiş olmak isteyenlerede aynı şekilde..

    bebeğim 20 gün erken ama çok şükür 3300 gram 50 santim boyunda doğdu, çok şeker bi görseniz, bu arada tam 7.7.2008 de 7yi 7 geçe doğdu akşam tesadüf oldu, bu arada adıda DENİZ oldu, deniz bize uzak konyadayız yakınlaştıralım dedik, kızlar Allah herkese tattırsın bu duyguyu inşallah, Allah hepinizden razı olsun dualarınızı eksik etmediniz, hepiniz sağlıkla kucağınıza alın inşallah miniklerinizi, özlemişim valla hepinizi canım arkadaşlarım benim, herşey için saolun, boncuk gözlüme bi bakayım ben şimdi uyuyo:nazar: öptüm hepinizi kızlarr, gelirim yine oğluşum uyudukça, (bu arada uzun oldu farkındayım ama hep okurken sizlerin hikayelerini heves ederdim yazabilecekmiyim size diye, ondan uzattım galiba kusura bakmayın, bide yazdıklarımı bile okuyamadım affola).
     
    Son düzenleme: 15 Temmuz 2008
  2. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : rhodora
  3. MaViPaTiKLeR

    MaViPaTiKLeR Guest

    Allah analı babalı büyütsün canım....uzun ömür versin sağlıkla......a.s.
     
  4. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : rhodora
  5. ghaneli

    ghaneli ^AhmetBarışCanan^ Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.784
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım allah analı babalı büyütsün darısı bizlerin başınaa
     
  6. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : rhodora
  7. CORUMUNCADISI

    CORUMUNCADISI 3 yavrum kuzumlarim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.893
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    ah canim benim ya gecmis olsun ilaci neden ictin ki
    neyse gecti oldu bitti masallah
    allah anali babali buyutsun deniz pasayi insallah
    darisi bize artik hayirlisi ile
     
  8. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : rhodora
  9. uglywife

    uglywife Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    64
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    rhodora, Allah anali babali, saglikli, sihhatli buyutsun insallah...
    Yalniz yazdiklarini okurken aspirini duyunca cok sasirdim, nerden cikti yaa bebege aspirinin iyi gelmesi???
    Amann arkadaslar, hele de doguma yakin sakin kullanmayin aspirin falan...
    Bi kere kimsenin normal doguracaginin garantisi yok, son anda hersey degisebilir ve sezeryen olursaniz gercekten aspirin kullanan birinin kanamasinin durmasi cok zormus. Tabii bu butun ameliya olacaklar icin gerekli, yakininiz birisi varsa da aman ameliyat oncesi aspirin konusunda uyarin derim. Kanama zamanini arttirdigini unutmayalim.......
     
  10. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : rhodora
  11. EU2

    EU2 Guest

    Allah hayırlı etsin canım:)doğum olayı gerçekten mucize bişe 30 kere normal doğum bi o kadar da sezeryan izlemiş olmama rağmen hala anlamıyorum bu mucizeyi:)
     
  12. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : rhodora
  13. u2rem

    u2rem Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.749
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    canım Allah a şükür kavuşmuşsun bebeğine sağlıkla Allah analı babalı büyütsün cnm....ayrıca konyadaymışsın bende Selçuk mezunuyum kendimi sana yakın hissettim birden...:teytey::teytey::teytey:
     
  14. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : rhodora
  15. maeves

    maeves Hayat Öpücüğüm Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    7.312
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    canım gözün aydın tebrik ederim...erken gelmesine rağmen iyiymiş kilosu maşallah... bence bu yazını sakla ilerde denizciğede okutursun...
     
  16. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : rhodora
  17. EU3

    EU3 Guest

    allah analı babalı büyütsün canım darısı bizlerin başına okurken çok heycanlandım
     
  18. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : rhodora
  19. Borzo

    Borzo Mucizemmm Pro Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.010
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Allah analı babalı büyütsün canım.....