ameliyatımın 4.günü lütfen yardım edin!!!

Konusu 'Burun Estetiği' forumundadır ve histerik tarafından 15 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    15 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : histerik
  1. histerik

    histerik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    179
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar bu gün ameliyatımın 4.günü ve ilk günden beri burnumun bir deliği diğerinden farklı boyutta biri büyük diğeri küçük:KK43::KK43::KK43:ağlamaktan bir hal oldum ya artıburnumun bir kanadı daha yatık diğeri daha kalkık.napacağımı bilemiyorum 4 gündür evde dört dönüyorum yüzüm hala şiş ve mor:KK43::KK43:bütün hayallerim yıkıldı keşke yaptırmasaydım..bunu kendime yapmamalıydım:KK43::KK43::KK43:
     
  2. 15 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : histerik
  3. laika

    laika Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    272
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    daha 4. günü dur bi sakin oll haliyle şiş olucak tabi tam oturma 6 ayla 1 yıl arası oluyo dio doktorlar 4. günmüş dahaaa .. tamamen açılana kadar burnun anlamazsınnn sana öle geliodur oturmus bi burun diilki daha tuaf durur tabi çok yeni daha . doktorunu aradın mııı alttan çek koy ftgrfını bakalımmm bizde
     
  4. 15 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : histerik
  5. histerik

    histerik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    179
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    makinam yanımda değil şuan ya bakıyorum alttan bir burun deliği diğerine oranla farklı ve dediğim gibi bir kanadı şiş diğeri daha düşük 24 saat ayna karşısındayım cidden psikolojim bozuldu böyle olacağını bilseydim el sürdürmezdim ya.sen ameliyat oldunmu laika böyle problemler yaşadınmı?
     
  6. 15 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : histerik
  7. oske.06

    oske.06 Afakanlar basıyor :) Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    4.970
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canım yaa
    benimde aynen öyleydi
    şimdi ne kadar desekte sen canını sıkacaksın
    ama zamanla düzeldiğini görürsün
    canını bu kadar sıkma lütfen
     
  8. 15 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : histerik
  9. laracroft

    laracroft Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2010
    Mesajlar:
    338
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canim sakin ol, bir arkadasim oldu var ya inanamazsin kemer resmen duruyo burnunda hem de sislik falan yoktu suratinda dogru duzgun, 3 haftaya kadar super oldu burnu hic belli olmuyo bize soylemesi kolay ama senin tek yapman gereken sabirla beklemek eminim harika olcak yasadiklarin cok normal uzulme sakin gececek hepsisengözlerimebaksanab
     
  10. 15 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : histerik
  11. MMERYEMM

    MMERYEMM O BİR TICKETTINGCI :):) Üye

    Katılım:
    11 Mart 2009
    Mesajlar:
    149
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım benım hele dur bakalım bı ılk gunlerını yasıyorsun benım bugun amelıyatımın 8.gunu ve yavas yavas duzelmeye baslıyorum az once hastaneden geldım atelı aldılar benden gıt bakalım bı burnuna bakta gel dedı doktorum amanınnnnnnnnnnnnnnnn bıde ne gorummm cok sısssssssssss duzelıcek dedıı masaj yap sureklı dedıı sende masaj yapp burnundan gozlerının altına dogru gecıcekk tatlımm asıcaz bunları sen hıc merakk etmee cok gecmıs olsn gun gectıkce sende daha ıyı anlıcaksın panık yaptıgınıı opuyorum sekerım :)))))))))
     
  12. 15 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : histerik
  13. laika

    laika Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    272
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    cnm benim ameliyatım 13 eylülde olucak ama doğru bi seçim yapmak için aylardır cok uzun zmandır arastırıorum olan ameliyat olan arkadasları gözlemliorum .du bi çıksınn su burnundakilerrr sen cok kısa sürede ameliyat olmamıs gibi görünmesini bekliosun .. alçı çıktıktan snra şişiomus asıl burunnn bi ameliyat gecirdinn kemiğini kırıolarr sonuctaa gidip hafif biyere bi tarafını carpınca ozaman bile şişio diilkii burun ameliyatı. bi tarafta daha fazla ödem vardır alçılar alındıktan snra masaj vercek doktor sana ödemin gitmesinde burnun oturmasındada yardımcı olcak o masaj ben ameliyatımı daha olmadım ama olan arkadaslarrr yazsınn çok normalll suannn olmus kadar bilgili olduğumu düşünüorum bu konudaa.. belki gercekten bi farklılık söz konusudr ama bunu bukadar kısa zamandaa anlıyamazsınnn birazz daha sakin yıpratma kendiniii
     
  14. 15 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : histerik
  15. histerik

    histerik Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    179
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    sayenizde biraz rahatladım gerçekten çok zor bir süreçmiş bu bir hafta:KK43:ameliyat ağrısı yok anestezi hepsi yalan ameliyat hiç bir şekilde problem değil fiziki olarak çok kolay bir ameliyat yanlız psikolojik insanı bitiriyor:KK43:sürekli ağlıyorum ağladıkçada yüzüm ve burnum geriliyo zarar verirmiyim burnuma bu şekilde ama elimde değil burnum hiç düzgün değil:KK43:
     
  16. 15 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : histerik
  17. laika

    laika Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    272
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ahh kıyamam sannnaaa bende takıntılıyımmm birazz ameliyattan snraaa bende takıcam böleeee biliorum ama insan bi anda ii görmek istio 2 3 günde hersey gecsin bitsin burun otursun tasarımdaki burnun aynısı olsun istiooo sen hiç korkma yoktur bi problemmm aglamaaa cnkkk şişlerin iniceğine agladğın için sürekli bu sefer aglamaktan şişiceksinn.. çokk yenii daha cidden senii rahatlatmak içindeee sölemiorummmm gercekten cokk yeni yersizzz yere üzüosun kendiniiiiii 1 hafta ver kendine burnunaaa yavas yavas indiğini görünceee bukadar yıprattıgın için kendini üzülceksin
     
  18. 15 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : histerik
  19. laika

    laika Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    272
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bide doktorun kimdii hemen bakalımm o doktora ameliyat olan şikayetleri olan birileri var mı bu yönde
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.