amniyosentezi ssk hastaneleri yapıyomu?yada.......

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve funda72 tarafından 14 Haziran 2008 başlatılmıştır.

    14 Haziran 2008
    Konu Sahibi : funda72
  1. funda72

    funda72 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.481
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar ya amniyosentez ücreti çok pahalı.ben isterlerse nasıl yaptırıcam bilmem.ssk hastaneleri yapmıyomu bunu?yada özelde yaptırınca ssk karşılamıyomu? fisfisfis
     
  2. 14 Haziran 2008
    Konu Sahibi : funda72
  3. yaxgxmur sxixla

    yaxgxmur sxixla Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    117
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    slm canım drum bana sık yapılan yerde yaptır dedi bende kadın doğum evinde yaptırdım ssk olmadığı halde 250ytl gitti sskn varsa sorun yaşamazsın sonucumu almaya az kaldı nasipse 23 haziranda alıcam umarım hiçbi bebkte sorun yoktur...
     
  4. 14 Haziran 2008
    Konu Sahibi : funda72
  5. simlamutlu

    simlamutlu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.292
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    108
    Elbetteki yapılıyor eğer ikili yada üçlü testinde sorun çıkıyorsa yada yaş riskin varsa yapıyorlar ama tabi şuda var bütün muaynelerini dışarda olduysan ikili üçlü testlerini dışarda yapdırdıysan onların sonucuna göre bakıp sen istiyorsun diye yapmazlar sanırım.
     
  6. 14 Haziran 2008
    Konu Sahibi : funda72
  7. funda72

    funda72 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.481
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    anladığım kadarıyla özel hastaneye gidiyosun normalde ama amniyosentezi ücretli olarak dışardan gittin.250ytl tuttu.doğrumu anladım canım.
    eğer öyleyse çok iyi.bende burdaki doğum evlerini araştırayım.inşallah senin ve bunu yaptıran yaptıracak olan tüüüüüüüüüm hamişlerin sonuçları temiz çıkar
     
  8. 14 Haziran 2008
    Konu Sahibi : funda72
  9. zynp.ZEYNEP

    zynp.ZEYNEP KOKOŞ BERRA 'M Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.987
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    :eek:klava: banabak kız beni delürtme sen niye herşeyin kötüsünü aklına getiriyon...ortada daha bişey yokken ne amniyosentezi...iyi güzel şeyler düşün bakiiimmm...kötü şeyleri kov beyninden çabuk....şimdiden bunları dert etme....benide kızdırma.:eek:klava:..toparlan bakiiimmm...hamişliğinin keyfini çıkar....:1hug:
     
  10. 15 Haziran 2008
    Konu Sahibi : funda72
  11. giznur

    giznur GİZem ve ELvin'İN ANnesi Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.042
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kız fundam du bakalım hemen düşünme böle şeyleri . inşallah sağlıklı olur bebişlerimiz .
     
  12. 15 Haziran 2008
    Konu Sahibi : funda72
  13. bride_

    bride_ vARmı NaZo GibiSİ Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.246
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    106
    Daha 5 haftalık siz amniosentez diyorsunuz anlayamadım???????????????????????????????????????
     
  14. 17 Haziran 2008
    Konu Sahibi : funda72
  15. funda72

    funda72 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.481
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım sırf sen değil kimse anlamıyo zaten.ben çatlağım biraz.illa herşeyin en kötüsünü düşünür endişelenirim.kk da okudukça bunları etkilendim.bendede istenirse naparım diye .istenmesi bi yana sonuç kötü çıkarsa diye.of ya huyum kurusun engel olamıyorum işte.kocişimde çok kızıyo bana.olumlu düşün diyo.benneyaptımki