Amor amor parfüm kullanan var mı?

Konusu 'Kadın Parfümleri' forumundadır ve mehay tarafından 31 Temmuz 2007 başlatılmıştır.

    31 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : mehay
  1. mehay

    mehay CANIM OGLUM Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    15.992
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    198
    kizlar amor amor kullanan varmi aranizda ve memnunmusunuz???:uhm:
     
  2. 31 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : mehay
  3. Nuray77

    Nuray77 Guest

    ben orjinalini kullanıyorum ama tavsiye etmem. bence sansiro yani açık olan parfüm daha güzel kokuyo. alıcaksan açık olanından al. hem bir sürü para vermemiş olur. :KK66:
     
  4. 31 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : mehay
  5. aLLeGRia

    aLLeGRia Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    9.764
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    canım ben de kullandım aslında hoş bi parfüm bu parfümün hastası olan arkadaşlarım var ama bana çok baygın geldi kokusu çok kullanamadım attım şişeyi ben ama herkesin zevki farklı tabi
     
  6. 31 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : mehay
  7. coolsibersevda

    coolsibersevda Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    sanırım kokusu tenden tene farkediyor arkadaşım kullanıyordu hoşuma gitti aldım ama bende baygınlık getirdi kullanamadım
    ama kullanırsan kışın kullan daha hafif olur
     
  8. 31 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : mehay
  9. pxixnart

    pxixnart Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    42
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    76
    bende çok beğendim ama benim tarzım zaten vanilya tarı kokular eğer çiçek kokusu seviyorsanız tavsiye etmem ama hoş kokulu ben beğeniyorum :)
     
  10. 1 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : mehay
  11. mehay

    mehay CANIM OGLUM Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    15.992
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    198
    hepinize cok tesekkurler arkadaslar cevaplar icin almayi dusunuyorum fiyati nedir turkiyede bu parfumun?(orjinali)
     
  12. 1 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : mehay
  13. EU1

    EU1 Guest

    ben yıllardır kullanıyorum gerçekten adı gibi böyle aşk aşk kokuyo inanılmaz çekici bi kokusu var tabi tende duruşuna da bağlı herkese her parfüm gitmiyo ama sevgilim tam bir amor amor hastası:ptehlikeli bi parfüm aslında şişesi el bombası şeklinde:)hani herkesi kendinize aşık edebilirsiniz msjı vermeye çalışmışlar galiba:)birde açık parfüm kısmına gelince kesinlikle katılıyorum açık hali ben bargello nun açık amor amorun kullandım inanamadım resmen 2 kat daha kalıcı hem yazık yani o kadar verilen paraya bargello kadar kalıcı olmuyo.bence açığını alıp denesen iyi edersin
     
  14. 1 Ağustos 2007
    Konu Sahibi : mehay
  15. mehay

    mehay CANIM OGLUM Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2007
    Mesajlar:
    15.992
    Beğenildi:
    26
    Ödül Puanları:
    198
    haklisin canim tekekkurler:))
     
  16. 12 Eylül 2007
    Konu Sahibi : mehay
  17. kalipso

    kalipso Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    233
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Ben orijinalini akşam kokusu gibi kullanıyorum,kokusu çok tatlı birde kışın daha iyi gidiyor,yazın bayıltıyor bir az,ama güzel koku
     
  18. 13 Eylül 2007
    Konu Sahibi : mehay
  19. Bihter06

    Bihter06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    329
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    amor amor harika bir parfüm sevgilim de bayılıyor 3 şişe kullandım gayet hoş.