ampuan iine dklebilenler?

Konusu 'Saç Uzatma Yöntemleri' forumundadır ve melisxes tarafından 3 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    3 Nisan 2009
    Konu Sahibi : melisxes
  1. melisxes

    melisxes Guest

    kızlar saçlarımızın çabuk uzaması için şampuanımızın içine bi kaç damla dökebileceğimiz en etkili ne var?? yzarsanız sevinirim?
     
  2. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : melisxes
  3. ÇAMTERABENTİN YAĞI canım 50 ml 3,5 tl.ye aldım yani kullanmaya başladım 200 ml şampuan içine 20 damla dökülüyo
     
  4. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : melisxes
  5. yani yerine yeni yazmam gerekiyodu yanlış yazmışım
     
  6. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : melisxes
  7. bebish22

    bebish22 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.661
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    evigen bepanthen bemix ampüller var(eczaneden alabilirsin)bal katılıo bi kaşık(elektriklenmeyi önlüyo),çamteberentin var(saç dökülmesine karşı vede uzatmaya bayağı etkiliymiş(ama kuru saçlara iyi gelmio,çok kurutuo)),ısırgan otlu şampuanlar çok faydalıymış saç uzatmak için,defne garlı şampuan varmış ben bilmiorum ama adı sık geçio site içinde(ama tam olarak ne için etkili bilemiorum),bide bunlar dışınsda şampuna katmak için değilde bakım yapmak için istemediğin kadar yağ ve yağ karışımları var...
     
  8. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : melisxes
  9. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    ben badem yagi da katiyorum dha yumusak yapiyor ama kullanmadan evvel calkalamak lazim.
     
  10. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : melisxes
  11. melisxes

    melisxes Guest

    saol canım..çamterabentin yağını çok duyuyorum aslında denemeyi düşünüorum
     
  12. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : melisxes
  13. budapest

    budapest ♥ღ°•.♥.•°ღ♥ Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.268
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    146
    200 ml.ye 20 damla çok bence, fazla kaçarsa hem şampuanı su gibi yapıo, hem de dipleri çok çabuk yağlandırıyo. çam terebentin şampuanın içinde saça zarar veren kimyasalları ertisiz hale getirir, asıl amaç şampuanı saflaştırmak yani. 200ml şampuana kendi kapağıyla en fazla bi kapak eklenmeli, fazlası zarar...
     
  14. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : melisxes
  15. catgirl24

    catgirl24 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2007
    Mesajlar:
    296
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    3-5 damla biberiye ve kekik yağını saç kremine ve şampuanına katabilirsin... Bu yağlar saç dökülmesini önleyip antibakteriyel olarak kullanılıyor.. Ayrıca saç uzatmada etkili olduklarıda biliniyor..
     
  16. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : melisxes
  17. catgirl24

    catgirl24 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2007
    Mesajlar:
    296
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    Yazmayı unutmuşum kepeğide önlüyor yerimseniben
     
  18. 4 Nisan 2009
    Konu Sahibi : melisxes
  19. bebish22

    bebish22 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.661
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kesinlikle katılıorum,ben 200 ml.lik şampuan şişesine şampuanı doldurdum içinede 10 damla yoktur bile belki damlattım,saçlarımı çek feci kuruttu,şampuanda olduu gibi çöpe gitti:KK43:(bncede 200damla fazla ama saçın çok çok yağlıysa bişe diyemem tabe:)