Anestezi

Konusu 'Meme Estetiği' forumundadır ve leeloo tarafından 20 Mart 2009 başlatılmıştır.

    20 Mart 2009
    Konu Sahibi : leeloo
  1. leeloo

    leeloo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ameliyat olmak istiyorum ama anestezi kısmından çok korkuyorum ya bi aksilik olursa diye sizlerin anestezi alma kısmı nasıl geçti öncesinde sonrasında neler oldu paylaşır mısınız lütfen:KK43:
     
  2. 21 Mart 2009
    Konu Sahibi : leeloo
  3. nisan

    nisan Guest

    cesaretli ol zaten damar yolunu açtıktan sonra sana iyi uykular ve iyi uyanmalar diliyorlar korkma kendini stresse sokma en kolay kısmı o ama sana özelden yazdığımıda dikkate al allah yardımcın olsun
     
  4. 22 Mart 2009
    Konu Sahibi : leeloo
  5. miraculous

    miraculous Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    227
    Beğenildi:
    109
    Ödül Puanları:
    93
    walla bende çok korkuyorum ama korkmama rağmen yinede 6 nisana randevu aldım muayeneye gidicem ve amel.tarihim belirlenicek...
    ben doktora bile gidemem korkudan...aşırı yani ama yinede olucam:/
     
  6. 28 Mart 2009
    Konu Sahibi : leeloo
  7. CaliMeroo

    CaliMeroo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2009
    Mesajlar:
    150
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    108
    Bende senelerdir anestezi korkum yüzünden ameliyat olamıyorum:KK43: cesaret iğnesi yapıyorlarmış gerçi. Bu arada nisan özelden attığın msj bizimlede paylaşırmısın.
     
  8. 28 Mart 2009
    Konu Sahibi : leeloo
  9. miraculous

    miraculous Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    227
    Beğenildi:
    109
    Ödül Puanları:
    93
    benim sıkıntım o cesaret iğnesi yapılana kadar..amel.elbisesini giyinme kısımları falan yani..
    artık kaçışım yok ameliyat günümü aldım korka korka olucam mecbur:)))
     
  10. 28 Mart 2009
    Konu Sahibi : leeloo
  11. miraculous

    miraculous Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    227
    Beğenildi:
    109
    Ödül Puanları:
    93
    benim sıkıntım o cesaret iğnesi yapılana kadar..amel.elbisesini giyinme kısımları falan yani..
    artık kaçışım yok ameliyat günümü aldım korka korka olucam mecbur:)))hihoyyythihoyyyt
     
  12. 28 Mart 2009
    Konu Sahibi : leeloo
  13. CaliMeroo

    CaliMeroo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2009
    Mesajlar:
    150
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    108
    Miraculous inşallah hayırlısıyla olur kurtulursun. Darısı benim başıma inşallah. Bu arada damla mı tercih ettin yuvarlak mı?
     
  14. 28 Mart 2009
    Konu Sahibi : leeloo
  15. miraculous

    miraculous Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    227
    Beğenildi:
    109
    Ödül Puanları:
    93
    inşallah canım.bana yuvarlakta damlada uygunmuş..annem damla olsun diyo ben hala kararsızım doktorum merak etme yuvarlakta olsa yapay durmycak dedi...damla olunca sanki daha sexy gibi geliyo bana ama kararsızım:/ keşke sana bu olur deseydide ikilemde kalmasaydım..
     
  16. 31 Mart 2009
    Konu Sahibi : leeloo
  17. nisan

    nisan Guest

    hayatım ameliyattan önce el üzerinde yada uygun bir yerden damar yolu açıyorlar ameliyat haneye gittiğinde doktor ve ekibi seninle sohbet ederken siz farkında olmadan damar yolundan yapılan iğneden sonra nasıl uyuyup uyandığını bile anlamıyorsun bol şans şimdiden vede geçmiş olsun
     
  18. 24 Kasım 2012
    Konu Sahibi : leeloo
  19. dertli_24

    dertli_24 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    329
    Beğenildi:
    41
    Ödül Puanları:
    113
    bende korkuyorum anesteziden