Anestol ve ağda?

Konusu 'İstenmeyen Tüyler' forumundadır ve jared tarafından 24 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : jared
  1. jared

    jared Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    311
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar bir arkadaşım ağdadan önce anestol kremi sürülürse acıyacak olan yerin uyuşacağını ve acımadan ağda yapabileceğimi söyledi.bu ne kadar doğru? kullanan var mı? veya cinsel bölgeye bir zararı olur mu*
     
  2. 24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : jared
  3. pembepatron

    pembepatron Yeni Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    5.744
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    valla anestol değil ama emla kullandım o da etkili bir biçimde uyuşturdu,ancak anestol kullanmadım.içeriğinin aynı olduğunu duymuştum denemk lazım
     
  4. 24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : jared
  5. MerveKondu

    MerveKondu Üye Üye

    Katılım:
    11 Mart 2008
    Mesajlar:
    358
    Beğenildi:
    2
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    18
    anestol pomad,ın etken maddesi emla kremle ayni,,içinde böcek sokması ve yanıklar için der , yani bi şekilde sürülen bölgeyi uyuşturucu etkisi var,,hatta erkekler için geçiktirici olarakta kullanıldığını okumuştum,,o yüzden cinsel bölgeye zararı olacağını sanmam,,ayni emla krem gibi ağdadada kullanılır yani.......
     
  6. 24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : jared
  7. ppapatya

    ppapatya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    528
    Beğenildi:
    2
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben anestolü aldım ama uyuşmuyo. sürdükten sonra ne yapmak gerekiyo kii kullanımı nasıl yani tam olarak
     
  8. 24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : jared
  9. jared

    jared Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    311
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkürler arkadaşlar uygulayan varsa biraz bahsetsin:)
     
  10. 24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : jared
  11. MerveKondu

    MerveKondu Üye Üye

    Katılım:
    11 Mart 2008
    Mesajlar:
    358
    Beğenildi:
    2
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    18
    Bölgeye uyguladıktan sonra , üzerini streç film ile kapat 1 saat kadar beklet ondan sonra uygulamaya geçebilirsin......
     
  12. 24 Ocak 2009
    Konu Sahibi : jared
  13. YareNaz

    YareNaz Bir Melek diledim verdin Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2008
    Mesajlar:
    366
    Beğenildi:
    9
    Beğendikleri:
    32
    Ödül Puanları:
    18
    Anestol'u bana doktorum önermişti ilk gece için :utangac:genital bölge için hiç bir zararı yok arkadaşlar gerçekten faydalı oluyor yerimseniben
     
  14. 25 Ocak 2009
    Konu Sahibi : jared
  15. Beyhan__

    Beyhan__ Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2008
    Mesajlar:
    542
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    nerde bulabilirz
     
  16. 25 Ocak 2009
    Konu Sahibi : jared
  17. jared

    jared Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    311
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    eczanalerde var anestol merhemi dersen.
     
  18. 25 Ocak 2009
    Konu Sahibi : jared
  19. SipidiGonzales

    SipidiGonzales Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2009
    Mesajlar:
    751
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    valla arkadaşlar bende emla denemiştim ama çok az bi uyuşma oldu oda sadece küçük bir bölgede.. yani bende pek bi işe yaramadı ama anestonuda deniyeyim bari evde olması lazımdı :)