Aniden giren kramplar

Konusu 'Genel Sağlık Bilgileri' forumundadır ve .ILGAZ. tarafından 20 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    20 Ekim 2009
    Konu Sahibi : .ILGAZ.
  1. .ILGAZ.

    .ILGAZ. Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    518
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşlar sadece bana mı oluyor böyle. Genellikle kalçamın alt kısmına giriyor böyle kıvrandırıyor resmen ağlatıyor bu kramplar. Aniden giriyor neden olduğunu da anlayamıyorum. Geçene kadar ağlıyorum çekilecek acı değil yani. Bir kaç dakika içinde yavaşlayarak geçiyor ama. Çok sık oluyor bana her gün oluyor diyebilirim Genellikle bacaklarımda oluyor.
    Aynı sorunu yaşayan var mı?
    Doktora falan çıkıp da sebebini öğrenen varsa bilgi verirse çok sevinirim. :sm_confused:
     
  2. 29 Ekim 2009
    Konu Sahibi : .ILGAZ.
  3. ema1

    ema1 Hayat, sen plan yaparken başına gelenlerdlr Pro Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    19.460
    Beğenildi:
    7.408
    Ödül Puanları:
    238
    bendede vardı vitamin eksikliğindenmiş c vitamini almak gerekiyor:kahve:
     
  4. 29 Ekim 2009
    Konu Sahibi : .ILGAZ.
  5. EstetikEditor

    EstetikEditor ne mutlu TÜRKÜM diyene Pro Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.929
    Beğenildi:
    65
    Ödül Puanları:
    148
    magnezyum eksikliğinden olurmuş o kramplar...
     
  6. 30 Ekim 2009
    Konu Sahibi : .ILGAZ.
  7. .ILGAZ.

    .ILGAZ. Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    518
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Doktora gittiysen sana bir ilaç verdi mi vitamin takviyesi falan
     
  8. 30 Ekim 2009
    Konu Sahibi : .ILGAZ.
  9. areen

    areen Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    889
    Beğenildi:
    55
    Ödül Puanları:
    113
    canım bendede oldu doktorada gittim B vitamini eksikliği dedi.
    ben bemiks b vitamini kullanıyorum kramp olmuyor artık.....

    [​IMG]

    GEÇMıŞ OLSUN.........
     
  10. 30 Ekim 2009
    Konu Sahibi : .ILGAZ.
  11. eylul1

    eylul1 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    75
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    banada oluyor ama ben astım hastasıyım kullandığım ilaçların yan etkilerinde yazıyor ilaçları kulanmaya başlayınca oldu :KK43: geçmiş olsun
     
  12. 3 Kasım 2009
    Konu Sahibi : .ILGAZ.
  13. .ILGAZ.

    .ILGAZ. Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    518
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Sağolun arkadaşlar ben de magnezyum eksikliğinden oluyor diye okudum internetten. Maden suyu içiyorum bu aralar günde bir şişe içiyorum. ve badem yiyorum magnezyum için gerekliymiş ve azaldı çok şükür.
     
  14. 4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : .ILGAZ.
  15. f.b.t.l

    f.b.t.l rabbim hayırlısını ver Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.030
    Beğenildi:
    207
    Ödül Puanları:
    113
    bende e vitamini eksikliğinden diye biliyordum.şimdi şüphede kaldım.