Ankara bebek bakici fiyatlari

Konusu 'Bakıcı ve Kreş' forumundadır ve isilcevik tarafından 2 Kasım 2010 başlatılmıştır.

    2 Kasım 2010
    Konu Sahibi : isilcevik
  1. isilcevik

    isilcevik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2010
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Merhabalar, ankarada bebekbakucilari ne kadarla ise basluyor? Netdeyse 1000tl den asagi yok gibi yolu katinca? Size normal geliyor mu? Yakinda bebekbakicisi ise alanlar, ne kadar ucret veriyosunuz?
     
  2. 2 Kasım 2010
    Konu Sahibi : isilcevik
  3. alisim365

    alisim365 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.946
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ben 450 vermiştim, biraz denedikten sonra 500 yapmıştım... ama memnun kalmadığım için kreşe verdim. ne çocuğa güzel, nede evde yerdeki bişeyi bile kaldırıp yerine koymuyodu. ben bakıcıyım diyodu, ev işlerine karışmam, hoş çocuğada bakamıyodu.
     
  4. 2 Kasım 2010
    Konu Sahibi : isilcevik
  5. isilcevik

    isilcevik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2010
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    450 ne zamandı peki? gunde kac saat calısıyodu? bi de yol uceti dahil degildi herhalde di mi?
     
  6. 3 Kasım 2010
    Konu Sahibi : isilcevik
  7. alisim365

    alisim365 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.946
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    yol ücreti yoktu çünkü aynı mahalledeydik. bu bahsettiğim 2008 ylının sonuydu. geçen yılda 500 veriyodum. sabah 9'dan akşam 6'ya kadar.
     
  8. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : isilcevik
  9. isilcevik

    isilcevik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2010
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Cok tesekkurler bu bilgiler icin, su an cok ucuk fiyatlar isteniyo o zaman...
     
  10. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : isilcevik
  11. isilcevik

    isilcevik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2010
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Baska ucret bilgisi verebilcek olan var mi?
     
  12. 10 Kasım 2010
    Konu Sahibi : isilcevik
  13. denizcb

    denizcb Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2008
    Mesajlar:
    143
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Ben kızımı bakıcının evine bırakıyorum. 500Tl veriyorum ama ocakta zam isteyecek.
    Hafta sonu yok.Hafta içi 08:00-19:00 arası.
     
  14. 20 Kasım 2010
    Konu Sahibi : isilcevik
  15. txuxkenmeyen_xuxmitler

    txuxkenmeyen_xuxmitler oğluşunun annesi Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2008
    Mesajlar:
    39
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    semtine göre değişiyo lüks semtlerde daha pahalı diye biliyorum ama 1000 tl de pardon ama yuh yani ben 6 yıllık öğretmenim 1500 tl anca alıyorum ozaman ben işten çıkıyım 30 çocukla ilgilenmek yerine 1 çocukla ilgileneyim 1000 tl alıyım daha mantıklı olmazmı bende şu sıralar bakıcı arıyorum keçiörende oturuyorum güvenilirini bulmak zor, bu taraflarda 300 - 500 arası dğişiyor
     
    Son düzenleme: 20 Kasım 2010
  16. 20 Kasım 2010
    Konu Sahibi : isilcevik
  17. isilcevik

    isilcevik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2010
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    fiyatlar arasi bu kadar ucurum olmasi inanilir gibi degil. zaten semt farki icin yol parasi cikiyor neden bi de fiyatlar nerdeyse iki katina cikiyor anlayabilmis degilim.
     
  18. 8 Ocak 2011
    Konu Sahibi : isilcevik
  19. buketim_0688

    buketim_0688 hEp sEvdim sEni.. Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2010
    Mesajlar:
    323
    Beğenildi:
    40
    Ödül Puanları:
    108
    merhaba, ben uzun süredir iş arıyorum. daha önce resmi olarak çocuk bakıcılığı yapmadım ama tanıdıkların çocuklarına çok baktım.çocukları kendimi bildim bileli çok sevdiğim için gönüllü olarak akrabalarımızn çocuklarına bakmıştım.. bu bi refarans olur mu bilmem ama gerçekten bu işi yapabileceğimi düşünüyorum. çocuklara deyim yerindeyse bayılırım.kendi çocugum gibi sevip bakacağımdan şüpheniz olmasın.. fiyata gelince, 500 civarına bile razıyımm..öyle 1000 falan isteyip de abartmaya hiç gerek yok..:KK34:
    23 yaşındayım.yaşımı sorun etmeyen biriyseniz özelden irtibata geçin lütfen.
    mamak akderede oturuyorum. 9 aylık evliyim.üniversite mezunuyum.ve bu işe gerçekten ihtiyacım var . lütfen en azından bi ön görüşme yapalım..şimdiden teşekkürler :KK34: