ankarada zekai tahir burak hastanesı

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve ozge0666 tarafından 12 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    12 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ozge0666
  1. ozge0666

    ozge0666 bal kızlarım büyüyor. Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    847
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    slm kızlar yardımcxı olursanız sevinirim....zekai tahir burak ta bir dr ihtıyacım var.......gidenler bilgisi olanlar varsa paylaşırlarsa sevinirim..........tşk ederim simdiden.....
     
  2. 12 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : ozge0666
  3. kamilisss

    kamilisss Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    500
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    canim bende zekai tahir burakta dogum yaptim..... ama sen özel doktor istiyosun heralde ben normal doktor kontrollerine gittim ondada herhafta baska bi doktor ilgileniyodu zaten......
     
  4. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ozge0666
  5. nimcehre

    nimcehre Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    26
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    DR.NURı DANIŞMAN , benim doktorum çok şeker ve çok bilgili bir doktor zaten ankaradaki en ayrıtnılı ultrason da nuri bey de ... riskli gebelikler bölümünde, özel muayenesi de var
     
  6. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ozge0666
  7. taylanav

    taylanav Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar zekai tahir burakta doğum yapmayı düşünüyorum.şikayeti olan varmı noolur bi bilgi verin çok korkuyorum.
     
  8. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ozge0666
  9. esraseyhan

    esraseyhan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    471
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben de ankaradayken uzm.dr.fatma reşide önalana gittim..tatlı bir kadın..özel muayenesi de var.
     
  10. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ozge0666
  11. esraseyhan

    esraseyhan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    471
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    dediğim doktor da zekai tahir burakta bu arada.
     
  12. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : ozge0666
  13. nimcehre

    nimcehre Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    26
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    valla benim abimin eşi de , kocamın ablası da zekai tahir de yaptı , çok memnunlardı, 2 sene önce tabi , şimdi daha da iyi oldupu söyleniyor, yeni doğan ünitesi oldukça iyi diyorlar..zaten ankara da sadece güven ve zekai tahir de sadece yeni doğan ünitesi var