ankaranın söz nişan düğün adetleri

Konusu 'Nişan (Nişan Adetleri, Nişan Bohçası, Nişan Tepsisi)' forumundadır ve ruhappy tarafından 2 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    2 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : ruhappy
  1. ruhappy

    ruhappy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2010
    Mesajlar:
    63
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    arkadaşlar eşim ankaralı. adetleri neler bilmiyorum çünküü ben evlenirken adetlerimizi söylediğimiz halde biz de yok deyip hiç bir şekilde bir şey görmedim.içimde kalan çok oldu.bana yardım edermisiniz? koçhisar tarafında özellikle böyle mi oluyor?
     
  2. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : ruhappy
  3. lirean

    lirean Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    758
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    aslında böyle olmaz, bizimde adetler baya oturmuştur, nişan için kız nişan alışverişine çıkarılır giysisi ayakkabısı alınır, erkeğin ailesinin her ferdinden takı takması beklenir aslında..

    ama erkek tarafı için genelde bizde yok öyle şeyler deniyor ben de anlamadım ne hikmetse
    erkek tarafı nişan sevmiyo bence gereksiz masraf gibi görülolar herhal
     
  4. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : ruhappy
  5. ruhappy

    ruhappy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2010
    Mesajlar:
    63
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    canım sağol. biliyor musun nişanda bir şey takılmadı.nikah yaptık sadece.nikahta da istediğimizi yapmadılar.1 set ve reşatlardan 5 tane.
    cumasını istedim, yani mevlut okut dedim, ya da aile arasında kutlama yapmadı karı.elini sıcak sudan soğuk suya sokmadı.nişanda nikahta biz yaptık.ama onlara hiç bir hakkımı helal etmiyorum.kendisi nikah şekerlerini azcıcık yaptırmış.yakın çevreme veremedim gittim 1 ay sonra kendim yaptırdım.yarısından fazlasını aldı yüzsüz.
     
  6. 4 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : ruhappy
  7. lirean

    lirean Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    758
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Niye bu kadar gaddar oluyo bu erkek anneleri ya biz nisani iptal ettil aileme saygisizliga kadar vardi konu en son bombada beni samimiyetsiz buluyolarmis pehhh ben bayramda ailemi birakip onlarin yanina giderdim bu samimiyetsizlikse artik... Kendi kizlari olsa ne dusunurler acaba