Anne demeye sözden sonra mı başladınız? İlk nasıl söylediniz?

Konusu 'Söz Kesimi' forumundadır ve Soja tarafından 5 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    5 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Soja
  1. Soja

    Soja Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    116
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Selam kızlar,

    Anne demeye ne zaman başladınız? İstemeden,sözden sonra mı yoksa nişandan sonra mı? İlk nasıl söylediniz? Tepkilerini, hissettiklerinizi paylaşırsanız çok sevinirim...
     
  2. 6 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Soja
  3. papatyam2011

    papatyam2011 .:AŞIK:. Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.782
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Ben su an sozluyum. Kayinvaldemin adi Nurcan ve sozlenmeden oncede Nurcan Anne diyordum.. hala oyle diyorum yaa artik dugunden sonra sadece anne derim.. su an garibime gidiyor acikcasi.. heleki askimin babasina baba demek cok garibime gidiyor.. ben babamin kiziyim yaaa!! Ama kayinvaldem ilk beni o alistirdi.. anne de dedi en basindan daha cikarkenn oyle alistimm hehe
     
  4. 6 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Soja
  5. dnsbrk

    dnsbrk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2009
    Mesajlar:
    110
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sözden sonra başladım nişanlım bu konuda çok rahat ama ben mecbur kalmadıkça diyemiyorumm baya zorlandımmm garip oluyor insan
     
  6. 6 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Soja
  7. cimcime eses

    cimcime eses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2008
    Mesajlar:
    12.675
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    196
    Bende sözden baya sonra söyledim, nişanlım hemen söyledi ama ben zorlandım...
    Ama hala annemin yanında söyleyemem ve uzun bir sürede söyleyebileceğimi zannetmiyorum, ona haksızlık ediyormuşum gibime geliyor.
     
  8. 6 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Soja
  9. BurcuBaris

    BurcuBaris ♥♥18 EYLÜL . . Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    134
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    valla dermiyim bilmiyorum ama insanlarda bekliyo yaniii bakalımm çok zorlamaz inşallah beni bu konu.
    Bizde bide şöyle bi durum var anneme söyleyince bu konuyu senin bi tane annen var öyle anne falan deme benim yanımda diyo arada kaldım :KK70:
     
    tgc_ bunu beğendi.
  10. 6 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Soja
  11. klaraa

    klaraa ciddi değilim Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    156
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    41
    aman kızlar problem ettiniz şeye bakın. söyleyi verin ne olacak. söylemezseniz eğer asıl problemi o zaman görürsünüz.kaydirigubbakcemile
     
  12. 7 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Soja
  13. meltem_d83

    meltem_d83 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.438
    Beğenildi:
    86
    Ödül Puanları:
    148
    bende sözden epey bi sonra söylemiştim zaten ilk telefonda konuşurken söyledim çünkü daha rahat oluyor...
    ama hakkatten söylemek zor hemde çok zor...
     
  14. 7 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Soja
  15. ykyy

    ykyy veee inşALLAH...(: Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.813
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşım 24.07 de sözlendim bende o olay çok zor yaa herkes benden sözden sonra dememi bekledi diyemedim. uzaktan gelmişlerdi birgün kaldılar ertesi günü pikniğe gittik bütün gün beraberdik ama yine diyemediim anne felan daha sonra gittiler telde konuşuyorduk biranda dedim oda bana canım kızım diye hitap etti memnun kaldı farkındayım amaa diyene kdar canım çıktı şimdi rahat kullanabiliyorum inşallah yüzünede söylerken rahat olablirim.
     
  16. 18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Soja
  17. nimres

    nimres Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    bende hala söyleyemedim 3 aydır sözlüyüm:) eylülde de nişanım var.. söylemem gerek artık ama dilim varmıyo..
     
  18. 18 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Soja
  19. miss_curious

    miss_curious Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    5.014
    Beğenildi:
    2.910
    Ödül Puanları:
    238
    cnm soylemekte gucluk cekiyosan once "ayse anne" falan diyebilirsin...Yani ismini kullanabilirsin ben kayinvalideme"anne" diyorum ama bi baskasina bahsederken ".... annem" derim..