anne karnından anne babaya konuşan bebek

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve yaseminsen tarafından 26 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    26 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : yaseminsen
  1. yaseminsen

    yaseminsen rabbım sen evladımı koruu Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.499
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    Ulen iki tekmeliyim de sevinsin garibanlar bari ...

    - Star warz anduroyidi miyiz insan mıyız belli değil arkadaş, aylardır iki büklüm bekliyoruz...

    - Ulean 5 aydır tekmeliyom tepki yok!!! Du ben bunu bi ısırayımm...

    - Yaw anne sağa sola dönüp durma, kıpraşma zati kaydırak gibi kayıyorum, bi türlü uyutmadın beni, hah tamam şimdi oldu kıpırdama artık, hmmmmm şimdi oldu parmak emerek uyumak güzelmiş, insan bi müzik çalar, ninni söler öle uyutur yaaaa

    - Kesin artık bana klasik müzik dinletmeyi, ettiniz keyfimin içine, uyutmuyorsunuz bir türlü, entellektüeliz diye bağıracaksanız benden uzakta yapın.

    - Yaw amma da sulu bir ortam bu yaw, bebek miyiz, balık mıyız anlamadım gitti?

    - Ne garip bi yer ya, herşeyin sesi elektrik süpürgesi gibi geliyo, sahi elektrik süpürgesi ne acaba?

    - Ağlasam sesimi duyar mısınız mısralarımda? He, sorarım size? Ama nerden duyacaklar, işleri güçleri kız mı erkek mi..

    - Tekmeden başka lüksümüz yok anasını satayım. Rahimde rovaşata!

    - Şu göbeğimdeki ipi bi koparsam bi saniye durmam lan burda, anladık ekmek elden su gölden falan ama insan sıkılıyo canım,
     
  2. 26 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : yaseminsen
  3. ceylann

    ceylann Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    125
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Ay ya çok tatlı bişey bu,çok güzelmiş canım teşekür ederim.
     
  4. 27 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : yaseminsen
  5. FERAYKANAL

    FERAYKANAL Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2007
    Mesajlar:
    982
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    çok şeker çok güldüm eline emeğine sağlık
     
  6. 27 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : yaseminsen
  7. myflowers

    myflowers biroyana birbuyana salla Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.542
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    guzelmıs yasemıncuım elıne emegne saglık paylasım cıın saollll
     
  8. 27 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : yaseminsen
  9. iremim

    iremim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2007
    Mesajlar:
    189
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    HARİKA YAA HİKATEN DÜŞÜNÜYOR OLAMSINLAR BÖYLEsırnaşık şey:roflol:
     
  10. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yaseminsen
  11. engelk82

    engelk82 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2009
    Mesajlar:
    377
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    çok hoşmuş teşekkürler paylaşım için :)))
     
  12. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yaseminsen
  13. irmako77

    irmako77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.186
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    61
    çok güzel:))
     
  14. 3 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yaseminsen
  15. iklim

    iklim iki prenses annesi Üye

    Katılım:
    12 Mart 2009
    Mesajlar:
    10.090
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    198
    kaydirigubbakcemile3
     
  16. 17 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yaseminsen
  17. pollyannaa

    pollyannaa 1kral+1kraliçe+2 prenses Üye

    Katılım:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.477
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    Çok tatlı yaa. Hala gülüyorum:dance:
     
  18. 17 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : yaseminsen
  19. KuzuYasin

    KuzuYasin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.143
    Beğenildi:
    1.023
    Ödül Puanları:
    163
    Ulen iki tekmeliyim de sevinsin garibanlar bari ...

    bu kısmı hem gerçek hem de çok komik . bayıldım