anne sütü

Konusu 'Premature Bebekler ve Paylaşımlarınız.' forumundadır ve figenaliarda tarafından 11 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    11 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : figenaliarda
  1. figenaliarda

    figenaliarda Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    36 haftalık doğum yaptım sezeryanla. sütüm 4 gün sonra geldi tabi bu arada bizde mama verdik bebeğim anne sütünü almadı göğüs pompası aldım gelir dediler doğum yapalı 41 gün oldu sütüm azalmaya başladı kesilmemesi için ne yapabilirim nasıl artırabilirim şarjlıgöğüs pompasıda bi işe yaramadı artırmadı bebeğimde ısrarla almıyor bebeğimin anne sütünü almasını istiyorum ne yapabilirim
     
  2. 11 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : figenaliarda
  3. tuana_38

    tuana_38 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bende 36 haftalık doğum yaptım ilk gün emmedi mama verdiler sonradan emdi fakat 37 günlükken mama vermeye başladık çünkü sütüm yetmedi çocuk sürekli ağladı senin gibi ilk başta pompayla çektim fakat ne yaptımsa arttıramadım şimdi emerken benim sütüm yetcek kızımı doyuracak diyorum çünkü beyinden ne geçerse süt kendini ona hazırlarmış emzirriken sitim yok diye düşünme şuan 3 aylık bebeğim ama mama vermeye devam ediyorum aptamil veriyorum doktormunda tavsiyesiyle
     
  4. 12 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : figenaliarda
  5. yumy

    yumy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.942
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    mutlaka emzirmeye istekli olun bu sütü arttıran en önemli şey humana still tea günde 3 bardak ısırgan ve rezene çayları günde 4 bardak süt bol su ve et suyu ile pilav ve protein içeren gıdalar ben denedim süperdi 32 haftalık doğdu bebeğim halen emziriyorum ve ek gıda alıyo azda olsa 7 aylık oldu
     
  6. 16 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : figenaliarda
  7. dorra

    dorra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bebeklerım ıkız.emzırsem 5 dk da yoruluyorlar.ılk 1 ay gece gunduz saatlerce uymadan damla damla buırıktrdım ve hastaneye goturdum ama evdeler 1 aydr ver elını mama.yetoısemıyorum ınanın.arada sagıyorum 2kez verıyorum.ama emme getırır dıyorlar zaten bebk cok az cekıp yatıyor ama ıkız olduklarından dakka bası emmelerı de ılersı ıcın ve gece duzenı ıcın cok kotu.mamaya baslayınca ıyıce kesıldı.tekrar bu ara hırslandım .gelecek sutum dıorum azcık arttı.kuru sogan ve kavurga dıyorlar bugdayı kavuruyorlarmıs keskek ıyı gelıyormus ben denemesım ama ozellıkle sogan dedı benm akrabalar.bıde sut doganın geregı gelmelı.eeeeeeee.bızım nıye az neden dıyorum boyle ıste neyse
     
  8. 17 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : figenaliarda
  9. helikaz

    helikaz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kardeşiminde ikizleri var,şimdi 3 yaşındalar, mama ve annesütünü birlikte veriyodu, dr. 2saatte bir beslemesini söylemişti. elektrikli pompa kullandı, ikisinede eşit süt verebilmek için. benim kızım 2.5 aylık sütüm yeni yeni artmaya başladı, denemediğim şey kalmadı, şimdi vitamalt içiyorum, işe yaradı nihayet, tavsiye ederim. soğanı ben de denedim ama midemi yaktı. bir de aktardan çemenotu aldım pekmezle karıştırıp günde 3 kez yiyorum o da arttırdı. sadece yatmadan önceki son beslenmesinde mama veriyorum artık. önceden gün boyunca mama veriyodum. yani mamaya başlayınca sütüm kesiliyo diye düşünme, bebeklerini sağlıcakla büyütmeni dilerim
     
  10. 17 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : figenaliarda
  11. dorra

    dorra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    helikaz tesekkur ederım cıkabılırsem bugun cemen otu alıcam vıtamaltı gu8nde kac kez alıosun fıyatı yuksek bıraz sanırım onun.bır de kardesın 2 saatte beslerken zorlanıormuydu.yanı beslenme hıc bıtmıyor o zaman dı mı.
     
  12. 17 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : figenaliarda
  13. dorra

    dorra Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bır ogun mama bır ogun sut mu yoksa bırıne mama bırıne sut mu yoksa mama ve emzırme mı denıyorum bı ayar tuttursam ben..helıkazcım fazla sordum ama kardesın nası verıyordu.cevremde ıkızı olan yok sana soraym dedım canm
     
  14. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : figenaliarda
  15. helikaz

    helikaz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    dorra kusura bakma hiç bakmamışım sayfaya:KK43:( kardeşim sütü sağdıktan sonra eşit olarak bölüyodu, peşindende mama veriyodu. böylece ne kadar yediğini biliyosun. bazıları birini bir memeden diğerini öteki memeden besliyo ama hiçbirzaman eşit süt olmazki, birde şöyle bir durum var sen sağıpta artık süt kalmadığını düşünsende bebek çekebiliyo. sana tavsiyem sağdıktan sonra dönüşümlü olarak emzir, bebeğin dudakları uyarı yapıyomuş annem söylemişti. son bişi daha, bende bu sitede okudum yatmadan önce 1 çaykaşığı toz mayayı 1 yemek kaşığı dut pekmezine karıştırıp yuttum peşine kocaman bir bardak su içtim, inanılmaz... vitamalt a gerek yok yani, dediğin gibi pahalı. sana kolay gelsin tekrar kusura bakma diyorum
     
  16. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : figenaliarda
  17. aybuke07

    aybuke07 İKİ AŞK ANNESİ ZAYIFLIYOR Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    6.635
    Beğenildi:
    88
    Ödül Puanları:
    153
    süt düşünce ile geliyor gerçeken sütüm var dersen çoğalıyor, yok dersena zalıyor, göğsünü dolup taşarken hayal ett bence, bende işe yarıyor ben de 35 hafatlık doğum yaptım benimki de meme almadı ve ben 5 aydır sağarak veriyorumm
     
  18. 12 Haziran 2009
    Konu Sahibi : figenaliarda
  19. ebrizm

    ebrizm Prenses Beril in annesi Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.133
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    bendede bu süt sorunu var hala damla damla geliyor sütüm. ama bağışıklık sistemini güçlendirdiği için yinede devam ediyorum vermeye bir damla iki tamla iş yerimde sağıyorum toplam 20 ml bulmuyor bir günde o kadar az ama kesilmesin ve biraz daha artsın diye kızımın dr u bazı önerilerde bulundu sabah akşam 1 bardak sür gün içersinde bol sıvı ve motilium diye bir ilaç ben faydasını gördüm drunuza danışarak deneyin isterseniz.