anne sütüne yakın başka hangi mamalar var??

Konusu 'Ağustos Anneleri' forumundadır ve OznurEylul tarafından 5 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    5 Ocak 2009
    Konu Sahibi : OznurEylul
  1. OznurEylul

    OznurEylul kafa bulanık Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    581
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar ben aptamil kullanıyorum ama Eylül'e pek yaramadı kilo almasını pek sağlamadı. bildiğiniz anne sütüne yakın ve besleyici mama varmı???
     
  2. 5 Ocak 2009
    Konu Sahibi : OznurEylul
  3. aymu

    aymu Guest

    al bendende okadar aynı dertteyiz bide mama yiyen çocuk kilolu olur derler şaştım kaldım
     
  4. 5 Ocak 2009
    Konu Sahibi : OznurEylul
  5. OznurEylul

    OznurEylul kafa bulanık Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    581
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sorma aymu'cum mama kullananlar nedicek bakalım. bu arada özelden msj attım tatlım bakarsın
     
  6. 5 Ocak 2009
    Konu Sahibi : OznurEylul
  7. ELVXIXN

    ELVXIXN 5 parmak kurabiyemiz Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.229
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    walla kızlar elvin mama ile birden kilo aldı.önce aptamil kullandım,bebelac denedim,nestle gigoz denedim ama bizim ki o zamanlar kolikti ve aptamil comformil içti.hala da ona devam ediyo.dün comformil 2 ye başladık 6 ay ve sonrası olan
     
  8. 5 Ocak 2009
    Konu Sahibi : OznurEylul
  9. OznurEylul

    OznurEylul kafa bulanık Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    581
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yaw nihan şu conformil'İ bi denim bakalım aptamilden kilo aldırma yönünden farkımı var acaba??? :uhm::uhm:
     
  10. 5 Ocak 2009
    Konu Sahibi : OznurEylul
  11. ELVXIXN

    ELVXIXN 5 parmak kurabiyemiz Üye

    Katılım:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.229
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    cnm genelde mamaların içindeki besin ve vitamin değerleri aynı.comformil ayrıca sindirimi kolay mama.bi dene tatlım.artık deneme yanılma yapıyoruz sevdikleri sevmedikleri vs..
     
  12. 5 Ocak 2009
    Konu Sahibi : OznurEylul
  13. nil1299

    nil1299 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    455
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    smgold anne sutune en yakın mama bu demısdı dr ama sevmedı hıc bı mamayı oyuzden kılo aldırırmı bılemıcem canım
     
  14. 6 Ocak 2009
    Konu Sahibi : OznurEylul
  15. wrose

    wrose MURAT & DEFNE Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.618
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    merhaba cnmm aynı dertteyim bende anne sütüne yakın mama içsin ve kilo alsın istiyorum dr bize hipp marka organik devam mamasını öndermişti bizimki severek içiyor ama kilo konusunda emin değilim walla en fazla ayda 550gr aldı miniğim sağlıklı olsunlarda kilo alınır diyelim cnmm öpüyorum kızını
     
  16. 6 Ocak 2009
    Konu Sahibi : OznurEylul
  17. suprise

    suprise Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2008
    Mesajlar:
    121
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    bilmiyorum turkiyede varmi ama ben NESTLE NIN BEBA mamasini kullaniyorum... ve cok memnunum.. hemde cocugumu cok tok tutuyo.. cunku aptamil gibi civik degil baya yogun bi mama... tavsiye ederim yanii.. bana doktorum tavsiye etmisti.....
     
  18. 7 Ocak 2009
    Konu Sahibi : OznurEylul
  19. dark elf

    dark elf Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    713
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benim kızım Aptamili hiç ama hiç sevmedi, ayrıca kabızda yaptı, katıla katıla ağladı açlıktan ama almadı mamayı, zaten Ece milupa nın hiçbir ürününü sevmedi, oysa ben doğuştan itibarı ile, milupa ile beslenmişim.
    Anne sütüne en yakın tat Pirinç imiş, ben pirinç unundan muhallebi yapıyorum, su ile hazırlananları seviyor ece , en çok meyve tadında olanları seviyor, kızım 1 ayda 1 kilo aldı , çokkk şükür.