Annelerin yalnız kalması

Konusu 'Aile, Evlilik ve Çocuklar' forumundadır ve ojos tarafından 21 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    21 Şubat 2008
    Konu Sahibi : ojos
  1. ojos

    ojos Guest

    Evli arkadaslara ya da mumkunse kızları evlenen annelere danısmak istiyorum
    Ben tek cocugum dolayısıyla annemin benden baska bir cocugu yok
    ben onun sırdası arkadası herşeyiyim
    Fakat babamla cok iyi gecinebildiklerini soleyemm sorunlu bir evlilik yasıyor ve tek dayanagı benım
    Ancak bnmde bır ılıskım var ve en gec 1sene ıcınde ınsallah evliligi dusunuyoruz
    Ama geceleri uykularımı kacırıyor annemin hali bensiz napar diye kendıınınde ciddi bir rahatsızlıgı vr stres üzüntü onun dusmanı
    Ben gidersem eminim her gece aglar cok mtsz olur...
    Sizlerde evlendiniz sizlerinde eminim bununla ilgili yorumları olcaktır sımıdden tşkler..
     
  2. 21 Şubat 2008
    Konu Sahibi : ojos
  3. GxoxkyxuxzxuxndeDans

    GxoxkyxuxzxuxndeDans GÖZLERİMDE GECE OLDU Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.055
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Canım bunlar gerçektende hassas dengeler.Neden diye düşünürsen şimdi sen evlendin tabiki annen asla bırakamazsın ama senınde bir evin olmuş oluyor bir yuvan mecbursun bir şekılde o eve sahip çıkmaya o evin kadını olmaya ama ben yapamam ben süreklı annemın yanında olmak isterim dersen ozaman bazı problemler yaşanıyor ama yapacağın şey ailene yakın oturmaktır.Ama yaşın 20 yazıyor daha çok gençsin evliliği düşünüpte bu büyük sorumluluğu omuzlarına alma derim ben bir abla olarak.Kendi ayaklarının üstünde dur bir meslek edin ondan sonra zaten her şekılde evlenırsın.Evleneceğin kişiylede bu kafandakı düşünceyi muhakkak paylaş ilerde bir problem yaşamamak için
     
  4. 21 Şubat 2008
    Konu Sahibi : ojos
  5. xxyxixldxixzxx

    xxyxixldxixzxx Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.386
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    Oğulcan arkadaşımıza aynen katılıyorum ve şunu ekliyorum bende senin gibi tek çocuğum canım inanki zor.
    Ha şuda var illaki sende benim gibi zorluk çekeceksin anlamında düşünme canım.
    Önemli olan evleneceğin kişi ve ailesindeki anlayış. Eğer anlayışlı insanlar olursa hiçbir sorun olacağını sanmıyorum. Seçimini ona göre yapmalısın..Çok iyi düşünmelisin canım..
     
  6. 21 Şubat 2008
    Konu Sahibi : ojos
  7. ojos

    ojos Guest

    İkinizide cok tşk ederim yorularınız için
    Evet zor olduguna eminim ve ben antalyada yasıcam eger evlenirsem ailemi İstanbulda bırakıcam benim erkek arkadasım gercekten iyi bir insan annemde kendisini cok seviyor bnm tek problemım dedigim gibi annemin durumu
    xxyıldızxx sende bnm gıbı tek cocukmussun emınımkı benı cok ıyı anlıyorsundur burcunda yaymıs bılmıyorum sen oylemısın ama ben anneme cok duskunum gercektenn...
     
  8. 21 Şubat 2008
    Konu Sahibi : ojos
  9. Pelin

    Pelin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2007
    Mesajlar:
    187
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım mrb...seni çok ıyı anlıyorum benım annemde üzülüuor ve bende bır evın bır kızıyım zor bırsey anakucağından ayrılmak ama onlar nasıl yuva kurup bızlerı dunyaya getırdılerse bızlerde yuvamızı kurup onları torun sahıbı yapıcaz yoksa sen yuva kurmassan annen nasıl annaanne olur olaya bırde bu yonde bakıp rahatlat ıcını bence ewlenıyorsun annenı terk etmıyorsun doğanın kanunu canım sevgiler:)
     
  10. 21 Şubat 2008
    Konu Sahibi : ojos
  11. Asortie

    Asortie bun@luzumvar.. Pro Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    9.330
    Beğenildi:
    607
    Ödül Puanları:
    238
    biz 3 kardeşiz babam yok vefat etti 10 sene önce en büyükleri benim evliyim bende 1 yaş kçük olan kız kardeşim üniversitede okuyor konya da bir de erkek kardeşim var o da ortaokula gidior temmuzda evlendim ve erkek kardeşim annemin yanında olduğu halde seninle aynı düşüncelere girdim ve artı bir stres yaşadım:KK43:allahtan ki erkek kardeşim var yanında ben bilirim o yalnız kalma korkusunu seni çok ii anlıyorum ama babanla belki daha iyi olurlar sen gidince
     
  12. 21 Şubat 2008
    Konu Sahibi : ojos
  13. kedicik81

    kedicik81 işte yanlızlık ben buyum Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.695
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    bende anneme cok duskunumdur cok zor bır durum umarım halledersın ben ist de annem düzcede çok özledimmm offfff
     
  14. 21 Şubat 2008
    Konu Sahibi : ojos
  15. ojos

    ojos Guest

    Kalamış bende kendimi ole teselli ediyorum annane olcak o duyguyu yasıcak belki daha güzel yasıcak diye
    Asortie Allah rahmet eylesin evt insan annesıne hiç kıyamıyor onun bıraz yalnız kalmasına uzulmesıne dayanamıyor cok zotr duygular gercekten :KK43: inşallah dedigin gbi daha iyi olabilrler ...
    kedicik bnde senın gıbı baska sehire gitcem ve bnde senın gıbı ozlem dolu olcam
     
  16. 21 Şubat 2008
    Konu Sahibi : ojos
  17. Japon KIZ

    Japon KIZ IŞIL' IM Pro Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.756
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    Ahhh be güzelim içimizi mi okuyorsun ne ?
    Sorma anneciğim ve babacığım benden uzakta. Bende tek kızım. İki tane abim var ama hepimiz İstanbul' dayız. Dolayısıyla annem ve babam ikisi yaşıyorlar. Tek derdimiz uzak olmak. İnsanız başımıza ne geleceği belli değil. Yaşlılık faktörüde işe giriyor tabii. Hasta olacaklar yetişemiyeceğiz diye ödümüz kopuyor. Ama elden bir şey gelmiyor doğanın kanunu bu. İnan yanımıza geldiklerinde geceleri bile huzurlu uyuyorum. Biliyorum ki ihtiyaçları olduğunda yanlarında olucam. Hele ki birde Allah göstermesin kötü bir şey olduğunda o yollar git git bitmez. =(( Eşin olacak kişi de inşallah iyi birisidir seni anlar ve ailene ne kadar değer verdiğini bilir. Her an yanlarında olduğunu hissetmeli ki bu düşüncelerden kurtulasın.
    Sevgiler.
     
  18. 21 Şubat 2008
    Konu Sahibi : ojos
  19. SedaVeRecep

    SedaVeRecep Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    444
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ben tek çocuğum aynı durumdayım seninle benimde evleneli 1.5 sene oluyor ben anneme yakın biyerde ev tutmayı düşünmüştüm ama maalesef eşimin evi var diye kira vermemek için 20dk uzaklıkta biyere taşındım. ilk zamanlar her sabah anneme gidiyordum akşam eve geliyorduk eşimle annem bana geliyordu şimdi haftada 2-3 gün anneme gidiyorum 2 gece orda kalıyoruz kesin benim eşimin çalıştığı yerle annemlerin uzaklığı 5dk hem eşim hemen geliyor işine yakın çokta iyi oluyor sorun olmuyor benim abartıp üzüldüğüm kadar bişey yokmuş aynı senin gibi düşünüyordum ama eşin anlayışlıysa sorun olmaz.. annenin evine yakın bi ev tutarsın aynı mahallede filan hergün gidersin eşim oraya gelir yemeginizi yersiniz kalırsınız veya yemekten sonra evinize dönersiniz bu kadar üzülme canım inan bende öyleydim..