Annelik Nasıl Bir Duygudur

Konusu 'Nasıl Anne Babalarız ?' forumundadır ve Nur_tanesi tarafından 24 Mart 2010 başlatılmıştır.

    24 Mart 2010
    Konu Sahibi : Nur_tanesi
  1. Nur_tanesi

    Nur_tanesi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mart 2010
    Mesajlar:
    675
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ne güzel bişi annelik...babalık......annem kardeşim ve banada yazmış olduğu koca bir defterimiz var....ilk saçlarımız,tırnaklarımız,el izimiz,ayak izimiz,bandduyguları 9 ayı nasıl geçirdiğimize dair......annemin ayrı babamın ayrı duyguları....bir insanın hayatı boyunca yaşayabileceği en güzel mucize sanırım doğum olayı....iki insandan bir parça...ve bu sevdiğin erkekten veya kadından olursa bebek...dünyadaki mutlulukların hepsine bedel sanırım....anne olmak???nasıl bir duygu acaba??? :1hug:
     
    Son düzenleme: 24 Mart 2010
  2. 24 Mart 2010
    Konu Sahibi : Nur_tanesi
  3. AYKIZZ

    AYKIZZ REYHAN / ECEM Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2.430
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Bence duygularin en güzeli Anne olmak :asigim:
    Allah herkeze bu duyguyu tattirsin isterim
     
  4. 25 Mart 2010
    Konu Sahibi : Nur_tanesi
  5. 07papatya

    07papatya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2009
    Mesajlar:
    12.120
    Beğenildi:
    1.132
    Ödül Puanları:
    213
    anne olmak..
    o gülerken senin mutlu oldugun,
    o aglarken cehennem azabı çektigin,
    o nefes alırken yaşamak buymuş dedigin,
    o yokken hayatın bi anlamı yokmuş dedigin,
    hiç bir şeye degişmedigin.aileni bile silebilecegin,
    ugruna bir tel saçı için ,hiç düşünmeden kendi canını feda edecegin,
    eşşsiz varlıklar....
     
  6. 25 Mart 2010
    Konu Sahibi : Nur_tanesi
  7. denizkxixzxixl

    denizkxixzxixl o bir bücür cadı Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.956
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    annelik bütün güzel duyguları içinde barındıran eşşiz bir duygu seli bence...
    hiçbir sevgi evlat sevgisine,
    hiçbir mutluluk ilk gördüğünüz, yanağını yanağınıza dokundurduğunuz andaki mutluluğa,
    hiçbir paylaşım eşinizle ona bakarken gözgöze geldiğiniz anda hissettiğiniz ortaklık duygusuna,
    hiçbir acı o ağlarken, canı yanarken duyduğunuz acıya,
    hiçbir korku acaba ona birşey olurmu korkusuna benzemiyor.
    annelik pekçok duygunun aynı anda yaşandığı bir duygu seli bence...
     
  8. 25 Mart 2010
    Konu Sahibi : Nur_tanesi
  9. oozggee

    oozggee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2010
    Mesajlar:
    63
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    çok istememize rağmen henüz anne olamadım.
    ama sanki biliyorum..... anne olmak ne demek bliyorum sanki.
    hayatta anne olmaktan daha önemli birşey olmadığını biliyorum.
    ewladının yanında hiç bir şeyin we kimsenn o kadarda önemi kalmadığını biliyorum. onunla ilgili bir sıkıntı çektiğinde eskiden saçma sapan şeylere üzüldünü garipsiyorsun biliyorum. birçok şey war aklımda. aceba gerçekten anne oldumda aslında bilmiyormuşum bu çok çok başkaymış dicekmiyim?

    birşey daha war bildiğim;
    dünyada bir çok insan anne oluyor ama sen anne olduğunda sanki bunu birtek sen başarmışsın en birinci anne sen olmuşsun gibi geliyor. sanki kimse senn kadar anne değil gibi gelir.

    anne olamamk çok büyük yıkım birgün anne olduğumda diğer anne olamayanlar için dua etmekten hiç wazgeçmicem...
     
  10. 25 Mart 2010
    Konu Sahibi : Nur_tanesi
  11. Nisa_Nurum

    Nisa_Nurum Geri Dönüş(NisaNurum) Üye

    Katılım:
    25 Mart 2010
    Mesajlar:
    70
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    önceliğin herzaman o oluyo ondan başka bişey düşünüyomusun aç olsan bile uykusuz yorgun hatta hasta olsan bile onun sana ihtiycaı olduğu için ilk önce çocuğum diyosun dünyada hiçbişeye değişilmicek sevgisi paha biçilemez herkesden herşeyden çok seviyosun onsuz bi hayat düşünemyosun o hayatına girince vazgeçilmezin oluyo bi gülüşüne bütün sıkıntıları unutuyosun hayatını onun üzerine kuruyosun hayallerin onun üzerine kurulu uyurken bile onu özlüyosun sevmeye öpmeye koklamaya doyamıyosun doyulmayacak bi tat bi duygu çocuk sevgisi ve annelik allahım olmayanlarada versin tattırsın bu duyguyu
     
  12. 29 Mart 2010
    Konu Sahibi : Nur_tanesi
  13. Nur_tanesi

    Nur_tanesi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mart 2010
    Mesajlar:
    675
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86


    allahdan umit kesilmez insallah gecde olsa olur benim yengem var onlada herseyden cok istiyorlar anne olmayi baba olmayi her yöntemide denediler olmadi ama insallah olur hepimiz dua ediyoruz anne olmayanlara ins. olursunuz üzülmeiyn yeterki
     
  14. 4 Nisan 2010
    Konu Sahibi : Nur_tanesi
  15. sokoprenses

    sokoprenses Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2009
    Mesajlar:
    256
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaslar annelık cok guzel bı duyguymus tuvaletteyken bıle kızımı ozluyorum bılıyormusunuz:) ole guzel kokuyorkı tarıfı ımkansız bıde ruyasında guluyor emzırırken benı ızlıyor allahım onu bana verdıgı ıcın sukurler olsun rabbım ısteyen herkese versın
     
  16. 1 Nisan 2011
    Konu Sahibi : Nur_tanesi
  17. cigdem1987

    cigdem1987 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    111
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    Annelik en mukaddes duygu. Rabbim herkese nasip etsin.
     
  18. 25 Nisan 2011
    Konu Sahibi : Nur_tanesi
  19. foca

    foca Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2010
    Mesajlar:
    184
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    dünyanın en mükemmel duygusu anne olmak..