Annem beni ona vermiyor.... Ne yapacam :(

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve merfe tarafından 17 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    17 Haziran 2009
    Konu Sahibi : merfe
  1. merfe

    merfe Miiiiv Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    184
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Selam kızlar. Ben 23 yaşındayım ve bir süredir ciddi düşündüğüm erkek arkadaşım var. Onun da ailesi ciddi düşündüğü için bana gelinim diyorlar. Bu konuda bir sorunum yok ancak sorun bizim tarafta başlıyor.

    Babamı küçük yaşta kaybettiğim için annem kendini kötü hissediyor psikolojisi bozuk. Ailemizde de benden başka kız olmadığı için herkes üstüme titret ve en iyisi olmamı isterler. Bir de nedense aslında çok modern olmalarına rağmen bana karşı aşırı yobaz davranıyorlar. Yani abimlere karşı modern iken bana karşı görücü usulünden başka tür bir evlilik yapmamı onaylamayacak kadar yobazlar. Ben görücü usulü neden evleneyim ki zaten çok sevdiğim birisi varken...

    Annem topu teyzeme atıyor teyzemden de çok korkarım çünkü aşırı sinirli biridir. Hemen kestirip atar olmaz der uzatırsam daha sertleşip dövmeye bile kalkabilir bu konuda..

    Seneye söz kesmeyi düşünüyoruz. Benim erkek arkadaşım futbolcu olduğu için seneye sezon sonunda parasını alıp ev alacak o şekilde başlayacağız evimizi hazırlamaya. "Eğer annem vermezse ne yapacağız" dediğim zaman ben sensiz olmam o zaman bana kaçar mısın diyor bende evet diyorum çünkü annem bundan önceki beni isteyeni de istememişti hatta o mühendisti ve bir kusuru olmamıştı. Ama ben kalkıp ona kaçarsam hem ailemi rezil edeceğim hem ben rezil olacağım hem de kimsenin ailesi onlara kaçan bir kızı kabul etmez.

    Yani kısacası tüm sorun kendi eş adayımı kendim seçmemden kaynaklanıyor. Ben görücü usulü evlenemem bunu onlara özellikle teyzeme nasıl anlatacağım?
    Var mı başından böyle olaylar geçen bir arkadaşım? Artık ben bu soruna dayanamıyorum çünkü çok yıpranıyoruz..
     
  2. 17 Haziran 2009
    Konu Sahibi : merfe
  3. ilona

    ilona psikolocik deli Pro Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2006
    Mesajlar:
    2.956
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    348
    bi büyüğünüz yokmu sana yakın olan onunla konuşsanız sanki görücü usulü oluyomuş gibi sizinkilere sevgilini önerse felan =))
    bizim oğlan sizin kızı görmüş beğenmiş bi tanıştırsak felan gibi =))
     
  4. 17 Haziran 2009
    Konu Sahibi : merfe
  5. merfe

    merfe Miiiiv Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    184
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Aynısını düşündüm ama baştan bilemedim böyle olacağını artık annem sima ve isim olarak tanıyor onu ama teyzemlere karşı öyle bir şey düşünebilirim belki.
    Teşekkür ederim :)
     
  6. 17 Haziran 2009
    Konu Sahibi : merfe
  7. vallahi tek kaçarak evlenen arkadasım öznurdu..hala da cok mutlu üniversite son sınıftaydı ve ailesi alevi diye vermedi öznuru eşine...6yıllık evliler su an...ama sen o degilsin lütfen dikkatli ol,iyice tanı biliyorsun sonradan pişman olsan ailen kabul etmeyebilir...
    annene olan sevgin nasıl ?annene bu darbeyi vurmasan iyi olur çünkü eşi de yokmuş...tatalıya baglarsınız daha zamanın var bak ..
     
  8. 17 Haziran 2009
    Konu Sahibi : merfe
  9. glsh85

    glsh85 Guest

    bende babana nasıl solıcem dıye dusunuyorum fakat kacmayı hıc dusunmedım dusunmem olmazz...

    çalısıyormusun ? kendı paranı kazaıyormusun onu mrk ettım ...
     
  10. 17 Haziran 2009
    Konu Sahibi : merfe
  11. merfe

    merfe Miiiiv Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    184
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Yok zaten kaçmam öyle bişi yapmam gittiği yere kadar gider şu an çalışmıyorum ama tekrar başlayacağım yakın zamanda.

    Şimdi arkadaşlar şöyle bir durum var annem sürekli kısmetin çıkar kendin bulma ben bulcam diyerek karşıma garip garip adamlar getiriyor. Son bulduğu 33 yaşındaydı ailesi çok iyiymiş evi arabası bilmem ne.. Annemi ancak böyle tavlıyorlar ama benim midem var benden 10 yaş büyük birisiyle ne yapayım?

    Bilmiyorum kızlar ne olacak gerçekten.. Şu anda benim sevgilimle hayal kurmam gerekirken gelecek bize ne getirecek diye düşünüyorum sadece...
     
  12. 17 Haziran 2009
    Konu Sahibi : merfe
  13. LOCA

    LOCA Kaçıyorum Kovalama! Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2009
    Mesajlar:
    9.738
    Beğenildi:
    260
    Ödül Puanları:
    153
    fisfisfis ne başımdan nede çevremden geçti böyle bişey bilmemkiCADIARZU güzel bi dille anlatmak lazım anne ben sevdiğim adamla evlenmek istiyorum yaşıma huyuma anlaşacağım biri ile olsun istiyorum de.bu işler hassas iyi düşünmek lazım böyle birinide buldum buna inanıyorum mutlu olacağım desen nasıl olur
     
  14. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : merfe
  15. PassioneLore

    PassioneLore herkes haddini bilecek ! Pro Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    9.079
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    sabırla bekle
    senın gorucu usulu ıle gelenlerıne sureklı hayır cevabı vermen bır yerde onları da sıkacak ve artık bırısıyle evlenmenı ısteyecekler
    sartını koyarsın evleneceksem X'le evlenırım dıye
    o zaman ellerı mahkum kabul ederler
    ama asla aılenı arkana alıp kacmayı dusunme bıle
     
  16. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : merfe
  17. bahar.bahar

    bahar.bahar AŞK Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2009
    Mesajlar:
    130
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Ama bide şöyle bişey var ana baba sözü büyük sözü hep dinlenir nedense hep haklı çıkarlar (çoğu yani)
     
  18. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : merfe
  19. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Ay gerçekten zor bi durum sevdiğiniz varsa razı göstermesi gerekiyor eğer kıznın mutluluğunu istiyorsa onun getirdikleriyle anlaşabileceğin ne malum...
     
    Son düzenleme: 18 Haziran 2009