Anneme sevgilim olduğunu söyleyemiyorum...

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve PastelBoya tarafından 5 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : PastelBoya
  1. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    temmuzda 21 yaşında olucam artık ama annemden hala bazı konularda tırsıyorum tırsmak bazen iyidir...Saygımdan düşündüğümden korkuyorumdur..Erkek arkadaş meselelerine çok karşıı kendisi 27 yaşında görücü usulü evlilik yapmış etrafımızdakiler
    şuaralar haddinden fazla erken evlenip çocuk sahibi olmuş olsalar bile tasvip etmiyorum tabikii zamanı gelmeden ama erkek arkadaşım var deyince geç kaldın ne kadar koca meraklısısın oluyor ki böyle bişeyi en fazla şaka olarak söylemişimdir..:kızgın:
    lafın kısası 4 seneden beri bir erkek arkadaşım var onun sülalesi beni bilir benimde annem
    dışında herkes bilir..cüzdanımda resmini görüyo görmezlikten geliyo daha bir çok şey..Birşey söylemeye kalksam sesini yüükseltiyor hemen zaten laf ağzıma tıkanmış oluyor Ya bende artık annemin en azından sevgilim olduğunu bilmesini istiyorum..
    Çocuk değilim kii onun istediği benimde onun yaşlarında ve ilk konuştuğumla evlenmem
    ya arkadaşlar ben annemle nasıl konuşabilirim ne söyleyebilirm
    Arada erkek arkadaşım hakkında saygıyı elden bırakmadan konuşmak istiyorum dertleşmek istiyorum :1no2:
    Çok samimi bir arkadaşımın annesine imreniyorum valla
    nedeni ise çok anlayışlı herşeyi gerektiği gibi yapan bir insan arkadaşımın sevgilisiyle tanışmıştı mesela..Arkadaşım sevgilisinden bahsedebiliyodu annesine..
    Çok şey mi istiyorum sizce??
     
  2. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : PastelBoya
  3. purplem

    purplem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2009
    Mesajlar:
    583
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bence çok şey istemiyorsun.
    annen erkek arkadaşın olduğunu biliyor cüzdanında resmini görüyor ama bu konuda konuşmuyor.
    21 yaşında birinin erkek arkadaşı olması normal bence.hele ki şu devirde.
    17 yaşından beri arkadaşın demekki.konuşabilen akıl alsan daha iyi olur tabii ama bazı anneler bu konular konuşulursa yüzgöz olunur düşüncesinde.
    bence anne benim erkek arkadaşım var başkasından duyma benden duy diye konuya gir.
    benim o yaşta kızım olsa bilmek isterim kesin.
    kolay gelsin
     
  4. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : PastelBoya
  5. BENOZ

    BENOZ GECE VE GÜNDÜZ ÇIBIK Pro Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.372
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    anneni oturt canım ve seni dinlemesini iste
    ondan sana yardımcı olmasını beklediğini desteğini istediğini belirt
    en azından sen içindekileri dökmüş olursun
    seni dinlemez görünür belki susturmakta ister ama
    sen devam et zamanla alışır annen senle paylaşım yapmaya
    sen geri durdukça o kaldığı kalıplardan çıkamaz
    bu zinciri kırma görevi senin
     
  6. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : PastelBoya
  7. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Bir kaç kere üstü kapalı söyledim bu sefer herşeyde yüzüme vuruyo cephe alıyo bana
    en basiti kankimle saçma sapan yüzünden arkadaşlığımız bitti ortak aldığımız bir abiyeyi ortak amladığımızı idda ediği için annem xx sana tekmeyi vurdu işte diyo hemen
    ama ona yapılanlar gözünde hiç yok çok sinirlerim bozuluyo hep küçük düşürüyo işte bundan korkuyorum :kızgın::1no2:
     
  8. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : PastelBoya
  9. phuket

    phuket Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    66
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım annene hiç kızma bence annen herşeyin farkında ve senle bu konuda yüz göz olmak istemiyor.bencede doğru olanı yapıyor.
     
  10. 7 Haziran 2009
    Konu Sahibi : PastelBoya
  11. Mihriban

    Mihriban Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    12.732
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    196
    canım bende bir anneyim daha kızlarım küçük ama açıkcası ben kızlarımın 16-17 yaşında erkek arkadaş edinmelerini istemem tam aksine derslerine odaklansınlar böyle şeylere kafa yormasınlar isterim.
    herşeyin bir zamanı var ve zamanı geldiğinde benden gizli ilişki yaşamalarınıda istemem haberim olsun herşeyden isterim ama senin annenin tercihi farklı olabilir.yinede anlatmak istiyorsan anlat ama ciddiysen ilişkinde anlat bence
     
  12. 7 Haziran 2009
    Konu Sahibi : PastelBoya
  13. shiftcan

    shiftcan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.157
    Beğenildi:
    549
    Ödül Puanları:
    113
    annen biliyo canım belli ki ama yüz göz olmak istemediğinden bu konuyu açmıyo sana.
    sakin bi anında anlatabilirsin dinlemezse de sen söylemiş olursun en azından.
     
  14. 7 Haziran 2009
    Konu Sahibi : PastelBoya
  15. burbuk

    burbuk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.830
    Beğenildi:
    1.665
    Ödül Puanları:
    163
    Hehhe ben 43 yaşındayım hala tırsıyorum annemden. Halbuki manyak biriyim ama tırsarım hala bu yaşımda.
    Yardımcı olmak isterdim ama kelin ilacı olsa başına sürermiş.
     
  16. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : PastelBoya
  17. anneden tırsılmaz mı:bbo:aynen bende 41 yaşındayım ama hala bazı konularda annemden tırsarım...:1ninca:kızacağını ve tepki göstereceğini bildiğim şeyleri ona duyurmamaya çalışırımfisfisfistabiiki beni dövecek hali yok...ama ya davranış yolu ile yada çene kuvveti ile beynimin etini yer...(artık kızma derecesine bağlı)...eşim dalga geçer bazen benimle..annene söyleceğim diye bende babana söyleceğim diye dalga geçerdim...ama şubatta kaybettik rahmetli oldu...(eşimde 53_54 yaşında yani)...yani yaş kaç olursa olsun ve nitelik olrak kendine yeterli ve ayakta bir insanda olsan anne_babadan yeri gelince tırsar insan:1ninca:tabii bu tırsmanın sebebi korkudan ziyade saygıdırbuyrunnnnnnnnn
     
  18. 8 Haziran 2009
    Konu Sahibi : PastelBoya
  19. burbuk

    burbuk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.830
    Beğenildi:
    1.665
    Ödül Puanları:
    163
    Ben bu yaşta hala sigara içtiğimi bile söyleyemedim. Gizli gizli içiyorum. Eşimde bazen istediği bir şeyi yapmazsam, annene söylerim diye tehdit ediyor. Yani yeni bir kulup açalım "anneden tırsanlar kulubü" diye.