antalyada çocuk dr.u nolur acillll

Konusu 'Bebeğimizin Aşıları, Kontrolleri, Aylık Gelişim Bilgileri' forumundadır ve eliff07 tarafından 7 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : eliff07
  1. eliff07

    eliff07 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    125
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar bebeğim henüz 50 günlük.iyi bir çocuk dr.una ihtiyacımız var.pamukçuk bebek fıtığımız varken kum döktüğünü öğrendik.öncesinde çok iyi emiyordu yaklaşık 1 haftadır memeyi gördüğü anda ağlamaya başlıyor sağıp verince çok güzel emiyor.memeyi bir kez emip çılgınlar gibi ağlıyor napıcamı bilemez oldum böyle bir tecrübesi olan varsa lütfen paylaşır mısınız

    bu arada pamukçuğu varken bile emiyordu inatla.pamukçuğu karbonatla hallettik şimdi artık emmek istemiyor
     
    Son düzenleme: 7 Mayıs 2010
  2. 8 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : eliff07
  3. ali_ye

    ali_ye RABBİME ŞÜKÜR Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.800
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    canım gecmiş olsun ben medıcal park hastanesindeki hayriye dalogluna goturuyorum oglumu cokta memnunum bırde medıcalde ali bey var soyadını unutum onuda ıyı dıyorlar
     
  4. 8 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : eliff07
  5. DERYAAYDIN

    DERYAAYDIN Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    56
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba . bende kızımı andeva yıldız mehmet kenan şen beye götürüyorum. çok memnunum . kızımla ilgilenerek muayne edior. korkmuyor. daha önce bi kaç dra gittim çok sorumsuzlardı. ama çok memnunum kenan beyden.
     
  6. 10 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : eliff07
  7. eliff07

    eliff07 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    125
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    tşk arkadaşlar
     
  8. 12 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : eliff07
  9. eliff07

    eliff07 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    125
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    başka önerisi olan var mı acaba
     
  10. 12 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : eliff07
  11. reyyan07

    reyyan07 gül Üye

    Katılım:
    2 Mart 2009
    Mesajlar:
    430
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    medikal parkta ali satılmış var ben çok memnunum ona götürbilirsin
     
  12. 13 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : eliff07
  13. hepatit

    hepatit Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.201
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    mrb canım..allah bağışlasın.benim oğlmda 2.5 aylık oldu:))
    önce üzülme anne sütü alıyor nasılsa iyi yanından bak:)
    anadolu da ahmet gökalp derim.istediğin soruyu sorabileceğin ve rahat diyalog kurabileceğin bir dr.başka dr larda gördük ama pişman olduk:) umarım emer bebeğin..sağlıkla büyüsün..
     
  14. 13 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : eliff07
  15. BaBy_LoVe

    BaBy_LoVe Seviyo & Seviliyo Pro Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2009
    Mesajlar:
    620
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Canım Vitale hastanesinde UZM.DR.FERHAT BAYATMAKU var..Çok başarılı bir doktor tavsiye ederim..
     
  16. 18 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : eliff07
  17. CHOSEN

    CHOSEN Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    öncelikle geçmiş olsun.bende medical park hastanesinde ebru atike temek var ona götürüyorum.gayet rahatlatıcı ve güler yüzlü bi doktor.gereksiz yere insanı huzursuz etmiyo.tam aradıgım doktor.güler yüzlü ve işini bilen biri.
     
  18. 18 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : eliff07
  19. begonvil07

    begonvil07 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    2.101
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    mürüvet kıvran ilaç kullanımına çok dikkat eder son çare olarak verir ilgili
    istediğin saat arayabilirsin oğlumun 3. ve son doktoru çok memnunuz
    muayenehanesi güllükte