antibiyotik sonrası sarı akıntı...

Konusu 'Tüp Bebek Yöntemi ile Çocuk Sahibi Olmak.' forumundadır ve biyolojie tarafından 6 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    6 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : biyolojie
  1. biyolojie

    biyolojie Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2009
    Mesajlar:
    108
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba doktor hanım. ben geçen ay dış gebelik geçirdim. bHCG iğne ile sıfırlandı. en son doktor kontrolümde doktor kokulu akıntım olduğunu söyledi ve antibiyotik verdi. ilaçlar bitti. benim çok az hala açık sarı akıntım var. sanki birazda kokulu ama emin olamıyorum. yanma ve kaşıntı yok. ama idrarrımı yaptıktan sonra alt karın kaslarımda az miktarda ağrı hissi oluyor. başka hiç bir şikayetim yok. enfeksiyon devam ediyor olabilir mi?
     
  2. 7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : biyolojie
  3. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    selam geçmiş olsun. Genellikle antibiyortik tedavilerine şikayetlerinizin cevap vermesi ve geçmesi beklenir. şikayetleriniz için belki tekrar görünmek faydalı olur, idrar yollarında da sıkıntı olabilir.
     
  4. 16 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : biyolojie
  5. biyolojie

    biyolojie Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2009
    Mesajlar:
    108
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba... ben adet oldum adetim bitti bugun 7. günü. halen kahverengi lekelenme var sulu açık kahve bir akıntı. sebebi geçirdiğim enfeksiyon olabilir mi? geçen ay dış gebelik geçirdiğim için çok korkuyorum lütfen yardım edin...
     
  6. 17 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : biyolojie
  7. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    dış gebeliğin anlattığınız sıkıntıyla birebir ilgisi yoktur, bence enfeksiyon devam ediyor olabilir. Başka bir tedavi ihtiyacınız olabilir.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.