Antibiyotik tedavinin sonucu MANTAR!!!

Konusu 'Jinekoloji' forumundadır ve Mert0403 tarafından 2 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Mert0403
  1. Mert0403

    Mert0403 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    539
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba arkadaşlar umarımm banada yardımcı olursunuz bundan 3 hafta önce doktora gittim vajinal akıntı ve ilişki sonrası kan var diye baktı evet yara var dedi ilaç verdi aynı zamanda birde mastit olmuşum onun içinde ilaç verdi ilaçları kullandım mastit düzeldi ama aşası akıl almaz derece kaşınmaya başladı doktorumu aradım anatıım hımm aşırı ilaç verince ph bozuldu mantar oldu dedi. ama aşasıda düzelmedi emzirdiğim içinde her ilacı veremediği içinde düzelemiyorum. 3 haftadır eşimle aramda tık yok adam haklı olrak artık caz yapmaya başladı. hadi kaşıntım gitti ama bu seferde smear testi sonucum iltihap çıktı yara değil diye umut ediyorum. şimdi asıl büyük soru geliyor eşimle ilişkiye girsem ne olabilir? daha tedavim bitmedi acaba onada bulaşırmı ne yapmam lazım kafayı yemek üzereyeyim:1shok: birde reçeteye vajinit yazmış alakasız sonuçlar çıkıyor yardım lütfen:enbuyukkk:
     
  2. 2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Mert0403
  3. Elis

    Elis Guest

    bu durumda iliskiye girme,esinede gecebilir,,once ilaclarinin bitmesini,ve iyilesmeyi bekle,,
    saglikli gunler dilerim,,yerimseniben
     
  4. 2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Mert0403
  5. Mert0403

    Mert0403 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    539
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    saol canım cevabın için prezarvatiflede olmazmı yaa:utangac:
     
  6. 2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Mert0403
  7. Elis

    Elis Guest

    ha oyle olur ,fakat bu sana hic zevk vermez ben soyliyim,sen zevk almayinca,esinde alamaz,ama sen bilirsin tabiyerimseniben
     
  8. 2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Mert0403
  9. Mert0403

    Mert0403 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    539
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    evet biliyorum eşiminde hiç hoşuna gitmiyor ama artık el mahkum:asigim:
     
  10. 2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Mert0403
  11. peppermint

    peppermint Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Eylül 2009
    Mesajlar:
    7.310
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    ben bekarken zature olmustum ve antibiyotik igneler kullanmisitm;
    bende de mantar yapmisti; doktora bile gitmedim; bir bayan eczaci var mahallemizde ona anlattim durumu, bir merhem verdi; sadece 1 gun surdum ve mantarim gecti..
    ilac bile kullanmamistim yani.
    sen de boyle bir mantar kremi alabilirsin bence.

    bir de;
    biz hep prezervatif kullaniyoruz dogum kontrolu icin;
    hap alip da hormonlarimi bozmak istemedigimden.
    ama zevk almada bi problem yok :)
     
  12. 2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Mert0403
  13. Mert0403

    Mert0403 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    539
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    fatural diye bir merhem kullanıyorum ben emzirdiğim için elimiz kolumuz bağlı dedi doktor her ilacı veremiyor. ben d.kontrol hapı kullanıyorum zaten kullanmayada mecburun onsuz adet olamıyorum malesef böyle bir sorunum var.eşim oldum olası hiç hoşlanmaz.
     
  14. 2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Mert0403
  15. musmer

    musmer Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    170
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaslar bende bgn doktora gittim akıntı için falan vajinit dedi ve bakteri falan varmış bir ilaç ve neo penotran fitil verdi.bgn adet olacagım doktorda gördü bunu ama bişi sölemedi hatırladıgım kadarıyla adetliyken o fitil kullanılır mı ki içinde kullanmayın falan diye bişey de yazmıyor ama bana bir yardımcı olabilirmsniz
     
  16. 2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Mert0403
  17. Mert0403

    Mert0403 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    539
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    adetken kullanılmıor adet bittikten sonra başlıycan

    tanı konudu banda bugün kronik sersivit dondurma işlemi yapılmadan düzelmeyen hastalıkmış yandık yani :çok üzgünüm:
     
  18. 2 Ekim 2009
    Konu Sahibi : Mert0403
  19. cuter

    cuter Guest

    beni de augmentin denen ilaç mantar yaptı ara ara tekrar ediyo mahvıldum ben şu an da da var ve pis koku oluyo bunun için napmam lazım bilen varsa ayzsın lütfen kızlarrrrrrrrrrrrr
     
Benzer Konular: Antibiyotik tedavinin
Forum Başlık Tarih
Jinekoloji Antibiyotik sonrası yoğun kanlı akıntı 29 Eylül 2013
Jinekoloji antibiyotik adet gecikmesine neden olur mu?? 1 Mayıs 2013
Jinekoloji antibiyotik kullanımı ve akıntı 27 Kasım 2012
Jinekoloji Antibiyotikle ilgili olabilir mi? Korkuyorum :( 5 Ekim 2012
Jinekoloji Antibiyotik sonrası kaşıntı (Acil) 22 Eylül 2012