Antibiyotik ve kanama

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve kerman tarafından 8 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : kerman
  1. kerman

    kerman Guest

    Merhaba arkadaşlar adetime 4 gün var dün antibiyotik içtim ve ardından kahverengi kırmızı gibi lekelenmem oldu akıntı geldi. hamilelik şüphemde var. bu neden olmuş olabilir????????benneyaptımki
     
  2. 8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : kerman
  3. kerman

    kerman Guest

    kimse bişi yazmayacak mı???:nazar:
     
  4. 8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : kerman
  5. tugbamurat

    tugbamurat bismillahirrahmanirrahım Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.582
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    a.s.canım hamilelik şüpem var diye kendin diyosun ve antibiyotigi içiyosun hamilşeyken ilaç içmek sakıncalı bence ilacı hemen bırak adet günün gelince test yap o lekelenme yerleşme kanaması olabilir hamile olabilirsin eger hamile degilsen antibiyotige devam edersin sevgiler
     
  6. 8 Kasım 2008
    Konu Sahibi : kerman
  7. kerman

    kerman Guest

    evet haklısın ama adetimden 7 gün önce kan testi yaptırdım negatif ve doktor hamile olacağını sanmıyorum kullan dedi.hoş acil doktoruydu. ama inşallah hamileyimdir. inşallah.